Moderne RP AVD Porsche

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Gesloten
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Moderne RP AVD Porsche

Bericht door TestaRossa »

Deze deed onlangs in Barcelona mee aan een NederDuits hardrijfestijn genaamd "The Challenge". (Pics @ autojunk.nl)

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Toch weer heerlijk om te zien deze livery :dance: .......... :politie:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door Porsche »

Toch weer heerlijk om te zien deze livery .......... :eh:
:evil:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door Autofan »

KLH staat voor KL**tHommel? :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pjearke
Berichten: 463
Lid geworden op: za 30 okt 2010 11:25
Schaal: 1:43
Locatie: Stevensweert

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door Pjearke »

Zal binnenkort ook wel weer een model van beschikbaar komen haha. Leuk zo'n bestickerde porsche al heb zie liever die StirlingMoss die ernaast staat :D
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door Peter Parker »

Kijk dat is leuke nostalgie in een 2011 jasje :drool:
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door F40F50ENZO »

Peter Parker schreef:Kijk dat is leuke nostalgie in een 2011 jasje :drool:
Die "nostalgie" gevoelens heb ik ook Peter, maar dan aan die goeie ouwe tijd waarin je waarschijnlijk nog gewoon een waarschuwing kreeg als zo'n Porsche je te pakken kreeg :cool: en oom agent nog gewoon een beetje een redelijke vent was....... :wink:
Tegenwoordig zetten "ze" je lekker laf op de foto of reken je via trajectmeting :cry: af met die gluiper van een Koos Spee :(
Bijft wel overeind dat dit een fraaie retroreplica is :thump_up:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
Pjearke
Berichten: 463
Lid geworden op: za 30 okt 2010 11:25
Schaal: 1:43
Locatie: Stevensweert

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door Pjearke »

F40F50ENZO schreef:
Peter Parker schreef:Kijk dat is leuke nostalgie in een 2011 jasje :drool:
Die "nostalgie" gevoelens heb ik ook Peter, maar dan aan die goeie ouwe tijd waarin je waarschijnlijk nog gewoon een waarschuwing kreeg als zo'n Porsche je te pakken kreeg :cool: en oom agent nog gewoon een beetje een redelijke vent was....... :wink:
Tegenwoordig zetten "ze" je lekker laf op de foto of reken je via trajectmeting :cry: af met die gluiper van een Koos Spee :(
Bijft wel overeind dat dit een fraaie retroreplica is :thump_up:
En tegen oom agent mag je ook nog niks meer zeggen want dan krijg je ook nog een mooi bonnetje voor belediging van sukkel in functie :evil:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door Autofan »

Ik reed maar een kleine 30 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.­
Of meneer agent mijn rij- en kentekenbewijs even mocht inzien.­
Dat mocht en terwijl hij deze bekeek, vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.­ "­Ik ben op weg naar m'n werk"­ zei ik.­
"­En wat doet u voor werk?"­ wilde de agent weten.­
"­Ik ben penisverlenger."­ zei ik.­
"­Penisverlenger?"­ zei de agent verbaasd, "­daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"­
"­Ach"­ zei ik, "­er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."­
"­1,80 meter!???"­ riep de agent, "­Wat moet je in hemelsnaam met een l*l van 1,80??"­
"­Die geven we een lasergun en zetten we langs de kant van de weg!!! zei ik...
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door TestaRossa »

Ik proef hier bij het merendeel van de reacties een combinatie van opgekropte frustratie met een sausje van stoerdoenerij en meeloperij......... :think:

Ik dacht toch echt dat dit topic om een superbolide met historische livery ging en niet als uitlaatklep voor zulke kans- en zinloze reacties waar we niets mee kunnen. :roll: Daar zijn vast andere fora voor.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door Autofan »

wousmous schreef:
TestaRossa schreef:Ik proef hier bij het merendeel van de reacties een combinatie van opgekropte frustratie met een sausje van stoerdoenerij en meeloperij......... :think:

Ik dacht toch echt dat dit topic om een superbolide met historische livery ging en niet als uitlaatklep voor zulke kans- en zinloze reacties waar we niets mee kunnen. :roll: Daar zijn vast andere fora voor.
IDD, hoop geblaat maar de meeste vergeten dat ze zelf het gas indrukken, en wel als eerste staan te jammeren dat er bij hun in de straat te snel gereden word......en als agent tegenwoordigh alleen maar grote bek en klappen zoals je DAGEKIJKS in de krant en op tv ziet......zijn andere fora voor.

erg mooi porsche, erg gaaf om te zien zo 1:1, de originle vond ik persoonlijk mooier!
Rij ik te hard: boete terecht. Klaar. Echter zodra ze bekeuringen van 70 euro gaan uitschrijven voor parkeren in een patkeerverbodzone als je hem naast een parkeermeter parkeert (na 18:00 gratis parkeren volgens die meter en kwam om 18:53 aan btw) dan kan ik daar echt geen respect voor opbrengen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door St. Paul »

Valt me wel op dat agenten alleen durven tegen hen die ze makkelijk kunnen hebben. Beetje jammer om mensen die er op uit zijn ook nog eens met dingen weg te zien komen waar je broek van afzakt. En vervolgens de bekeuringen naar mensen zien gaan die wel gewoon een nette baan hebben en 's avonds buiten de bebouwde kom 10 km te hard rijden omdat ze na een dag gezeur gewoon snel naar hun gezin toe willen.

Natuurlijk schiet ook het systeem zwaar te kort, bij mijn vorige werkgever reed ik na een boete wel een tijdje rustiger op dat traject. Kreeg er vorige week echter 1 binnen, op verbindingsweg tussen bebouwde kom en rondweg, rechts weilanden en links een dichtgegroeide berm naar een parallelweg. Nou, dag er na lachend door op dezelfde oude snelheid, impact is weg. Kan me wel voorstellen dat mensen die nog eens 3 keer zoveel verdienen strak op de linker baan 150 blijven doorrijden, neem je dat ene bonnetje toch voor lief? Respect voor de Noren die een boete aan het inkomen hangen. :worshippy:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Moderne RP AVD Porsche

Bericht door TestaRossa »

Doe maar een slotje op het topic.
De hele essentie hiervan is volledig komen te vervallen door niet relevante reacties. Jammer :o

Het ging hier om de historische waarde van een bepaalde livery, niet om het persoonlijk spuien naar de NLe politie!

SLOTJE!
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gesloten