zoals velen onder jullie heb ik ook last van stof op mijn modellen,en er zijn al vele manieren ter sprake gekomen over hoe het model te kuisen,wel daar een echte kuisfreak ben voor mijn wagen in 1:1 gebruik ik ook alleen topproducten nl van meguiars,sommige onder jullie zullen dit wel kennen en weten hoe goed dit is,wel toevallig heb ik een tijdje geleden iets nieuw geprobeerd met een waanzinnig resultaat en totaal onschadelijk voor de lak,dus dacht ik waarom niet proberen op mijn modellen..het resultaat is gewoon ongelofelijk

het is zo simpel in gebruik,laat geen witte soren na en vooral,na één week is er nog geen spoor van stof te bekennen op de auto's,en glanzen,man echt niet te doen

de ultimate quik detailer op basis van polymeren technology..
op een halve minuut kan je een auto behandelen lak,ramen,velgen...,op volgende foto's laat ik zien hoe ik het doe
benodigtheden
het product,en een microvezeldoek,héél belangrijk om geen krassen te maken!!!
jullie hoeven me niet te geloven maar eens je het geprobeert heb wil je niets anders meer.
IK HEB GEEN ENKELE BINDING MET DE VERDELER!! dit is enkel om jullie een tip te geven.
p.s:op de laatste foto zie je de glansweerspiegeling van mijn vinger in de lak,ook al is de foto niet 100 pr duidelijk
groetjes peter