NEW FEATURE Adressenlijst modelautowinkels

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

NEW FEATURE Adressenlijst modelautowinkels

Bericht door Muiter »

Volgend jaar wil ik een aantal nieuwe ideeën die ik en een aantal leden hebben bedacht verder gaan uitwerken.
In het subforum 'Forumbeheer' wil ik er al een aantal voorstellen, waaronder deze.

Assenlijst modelautowinkels
Het is de bedoeling om een adressenlijst op te zetten van modelautowinkels. Het is dan de bedoeling dat je op trefwoorden in de lijst kan zoeken naar bijvoorbeeld plaats of specialiteiten.
Laatst gewijzigd door Muiter op zo 20 feb 2005 17:22, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Kan je er dan ook inzetten of er al een recensie is in het subforum?

En dan eventueel met voeg een recensie toe etc.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

die is er nu toch ook al??????
in de portal????

niets meer veranderen aan dit forum aub...gewoon zo laten
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

onnodige functie lijkt me.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

wvniersen schreef:die is er nu toch ook al??????
in de portal????
niets meer veranderen aan dit forum aub...gewoon zo laten


Schumi28 schreef:Kan je er dan ook inzetten of er al een recensie is in het subforum?

En dan eventueel met voeg een recensie toe etc.


In principe verander je weinig. Alleen koppel je de adressenlijst aan het topic met recenties en maak je er 1 geheel van. Dus ik denk niet dat dit een erg grote verandering is aan het forum. Ik vind dit wel wat hebben. Lijkt me makkelijk om even snel te kunnen kijken wat waar zit in een stad waar je toevallig komt en hoe anderen over die zaak denken.

Ik denk dat dit tevens een mooie 'aanval' op modelauto.pagina.nl zou zijn. :mrgreen: Dit is namelijk het enige waarvoor ik nog wel eens naar die pagina ga. En mocht het niets zijn kun je altijd gemakkelijk terug naar de oude situatie. :thump_up:

Misschien is een lijst met internetadressen van fabrikanten ook wel leuk?

Edit: taalfoutje, met dank aan Schumi...
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

er is al een adressenlijst, maar het lijkt me in ieder geval wel makkelijker om het wat overzichtelijker te maken! Nu staat alles op een rijtje, en het is vrij moeilijk om er 'snel even' een adresje in op te zoeken!

En misschien ook een idee om meteen buitenlandse winkels er in mee te nemen?
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Iets snel opzoeken is makkelijkker dan je denkt :wink:.

Als je op Ctrl+F drukt, kan je zoeken in de pagina, gewoon ff winkel intypen en klaar is.... uhm.. ja. Nja, probeer maar eens :wink:.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Dat weet jij, dat weet ik nu, maar veel mensen weten dat niet. Een gewone zoekfunctie lijkt me een stuk handiger. Ik weet alleen niet of dat haalbaar is?
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Waarschijnlijk is dat wel haalbar, is zelfs niet al te moeilijk. Je kunt een zoekfunctie neerzetten die zoekt op de pagina die je dan hebt.... dus kun je net zo goed Ctrl + F doen :roll:.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Ik denk niet dat het veel zin heeft om hier aan te geven hoe wij denken dat dit moet worden opgelost. Ik denk dat hier de personen achter de schermen voor zijn.

Wel denk ik dat dit, van de mogelijke nieuwigheden die geopperd zijn, momenteel de beste optie is die niet al te ingrijpend is en toch flink kan bijdragen aan de gebruiksvriendelijkheid/duidelijkheid van het forum. Een overzichtelijke lijst van winkels, gekoppeld aan de ervaringen van gebruikers. Simpel en duidelijk. :thump_up:
Plaats reactie