Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
En wat betreft het terugsturen is mijn vrees werkelijkheid. Omdat ik de transportbanden al kapot heb geknipt mag ik hem niet meer terugsturen Ik hoor dinsdag wat ze voor me willen doen dus nog maar even geduld...
Ik heb de zilveren gekocht toen die uitkwam, maar deze blauwe is toch echt wel een schitterende kleur op de Espada, zeker met dat lichte interieur, gewoon machtig. De rode of the goudkleurige kunnen me niet echt bekoren eerlijk gezegd, ook al omdat die beide de zwarte binnenkant hebben en die heb ik al in de zilveren versie.
Een héél mooie wagen, zonde van de schade, maar zoals je al zei is het alleen zichtbaar onder een felle lamp, en je kan nog altijd de andere kant in het zicht zetten hé ... toch zonde voor zo'n dure wagen.
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Ik vond de zilveren een beetje saai ogen om eerlijk te zijn. En de gouden en rode kleuren stonden me niet bepaald aan dus het moest wel deze mooie blauwe worden
Maar goed, ik zet hem net in de vitrinekast.......valt de antenne er gewoon vanaf Dus dat ook maar even doormailen naar curbstone want ik heb echt een maandagmorgenproduct gekregen zeg
Nou gisteren was het dan eindelijk zover, mijn verjaardagsfeest voor de familie en dus ook het gebeuren waarbij ik eindelijk de 40th anniversary kreeg en de Reventon Vanmorgen (op mijn verjaardag zelf ) heb ik ze pas uit de doos gehaald en van hun beste kant vastgezet op de foto.
Met het openmaken van de vleugeldeuren viel me wel meteen op dat de kwaliteit van die scharnieren er sterk op vooruit is gegaan! De deuren van de 40th anniversary (en ook van de roadster die ik heb) hebben moeite met open gaan, de deuren van de Reventon schieten meteen de lucht in en blijven sterk omhoog staan!
In de kast heb ik de vier Murciélago incarnaties die ik nu heb naast elkaar gekregen, even werd het moeilijk want de neuzen van de auto's raken bijna de glazen deuren! Maar goed het past allemaal en het geeft, al zeg ik het zelf een prachtig plaatje