Weet je ook de geschiedenis van deze auto, ik heb in in 1/43 van K.O.B. models uit Rusland, en daar zitten zwaailampen op

Ron
poew zou zo de geschiedenis er niet van weten weet alleen dat het voornamelijk ambassade autos waren en autos voor rijke zakenlieden,MB 500 Sec Ronnie schreef:Jaaaaaaaaa, hij is in beeld de 770, top![]()
![]()
Weet je ook de geschiedenis van deze auto, ik heb in in 1/43 van K.O.B. models uit Rusland, en daar zitten zwaailampen op![]()
Ron
vind het zelf nog wat te weinigMontezemolo schreef:Ik blijf met open ogen kijken naar deze gigantisch mooie collectie![]()
![]()
![]()
Montezemolo
dus ik heb dan een dealer editie?Montezemolo schreef:Je kunt het zien aan de verpakking (grijs/lichtgrijs) en meestal aan de bijzonderheden zoals deze met leer. En daarnaast zijn de dealeredities vaak voorzien van een duits kenteken.
Heb ik toch nog wat overgehouden tijdens mijn tijd als MB verkoper.
Montezemolo
Zo te zien wel dusmercedes fan schreef:dus ik heb dan een dealer editie?Montezemolo schreef:Je kunt het zien aan de verpakking (grijs/lichtgrijs) en meestal aan de bijzonderheden zoals deze met leer. En daarnaast zijn de dealeredities vaak voorzien van een duits kenteken.
Heb ik toch nog wat overgehouden tijdens mijn tijd als MB verkoper.
Montezemolo
Dat heb ik er vorig jaar ook voor gegeven inderdaadmercedes fan schreef:dus hij heefd me niet teveel gekost voor 15 euro?