Q4Jan Tenshodo(天賞堂) RA300,ebbro premium en alfa spul
Dit zijn zo'n beetje de best lijkende 155's die ik ken. En de achterkant ziet er goed uit naar mijn idee.Jolly Club schreef:1992 alfa romeo 155 GTA Totip Tamburini
Lijkt alleen wel of de karakeristieke hoge achterkant van de 155 niet helemaal goed tot zijn recht komt bij deze modellen... klopt dat??
Foto van de zijkant:

orgineel:

- Jolly Club
Aha... met deze plaatjes ben ik wel overtuigd
Blijkbaar op het verkeerde been gezet door de rechterwagen op deze foto, het lijkt hier een beetje of de wagen een hangkont heeft, in plaats van de karakteristieke wigvorm

Maar dat lijkt dus gewoon gezichtsbedrog...

Blijkbaar op het verkeerde been gezet door de rechterwagen op deze foto, het lijkt hier een beetje of de wagen een hangkont heeft, in plaats van de karakteristieke wigvorm

Maar dat lijkt dus gewoon gezichtsbedrog...

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Re: Q4Jan Ebbro premium+remember 155 gta
Al heel lang geen reactie van mij hier. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik ben gestopt met verzamelen.
Ik heb de ebbro premium inmiddels redelijk compleet in 1:24 en 1:20. Inclusief een aantal modellen die niet in productie zijn gegaan maar wel in kleine oplage zijn verschenen voor beurzen en folders. Plus alle 1:20 modellen van de honda F1 modellen die alleen in japan werden verkocht in het honda museum.
Ik heb er maar een overzicht van gemaakt op: http://ebbropremium.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
omdat er weinig is te vinden over ebbro premium op internet. En ik heb ebbro zelf gemaild over de missende nummers waarbij het antwoord was dat ik me niet druk moest maken over de nummering....
Dit zijn de 6 modelen die officieel nooit zijn gemaakt, maar ik heb ze wel staan.

Ook heb ik aardig wat alfa romeo modellen staan met de nadruk op de 155.
Dit zijn wat overzicht fotos:

Ik heb de ebbro premium inmiddels redelijk compleet in 1:24 en 1:20. Inclusief een aantal modellen die niet in productie zijn gegaan maar wel in kleine oplage zijn verschenen voor beurzen en folders. Plus alle 1:20 modellen van de honda F1 modellen die alleen in japan werden verkocht in het honda museum.
Ik heb er maar een overzicht van gemaakt op: http://ebbropremium.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
omdat er weinig is te vinden over ebbro premium op internet. En ik heb ebbro zelf gemaild over de missende nummers waarbij het antwoord was dat ik me niet druk moest maken over de nummering....

Dit zijn de 6 modelen die officieel nooit zijn gemaakt, maar ik heb ze wel staan.

Ook heb ik aardig wat alfa romeo modellen staan met de nadruk op de 155.
Dit zijn wat overzicht fotos:

Alfa Romeo, honda F1, honda S2000, volvo v70 modellen. En wat redelijk tot erg zeldzaam spul.
Mijn collectie
Mijn collectie
Dit zijn de twee 1:14 MG model Alfa Romeo TZ2''s.

Ik heb er nog twee, maar die zijn iets minder mooi.

Ik heb er nog twee, maar die zijn iets minder mooi.
Alfa Romeo, honda F1, honda S2000, volvo v70 modellen. En wat redelijk tot erg zeldzaam spul.
Mijn collectie
Mijn collectie
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
I think I've died and gone to Alfa heaven............ 

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Erg mooi allemaal, de 155 blijft een mooie auto vind ik!
(heb er zelf nog een gehad) 

wat een heerlijke collectie man en de 155 verzameling is echt super gaaf.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Geweldige collectie van een heerlijk merk. 

erg mooi collectie
Ook een leuke site van Ebbro Premium modellen. Je hebt een paar erg fraaie modellen in bezit 

- Marc540i
- Schaal: 1:18

Echt helemaal geweldig zoveel Alfa's bij elkaar.

Zie daar ook een 1:18 Jägermeister tussen staan,

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Wat een imposante collectie!
En dat zijn nog eens bijzonderheden, die officieel niet bestaande Ebbro premiums. Ze zien er heel goed uit in ieder geval, daar mag Ebbro van mij best meer mee gaan doen
En dat zijn nog eens bijzonderheden, die officieel niet bestaande Ebbro premiums. Ze zien er heel goed uit in ieder geval, daar mag Ebbro van mij best meer mee gaan doen