Ik ben een aardige BMW-gek en verzamel alleen M3 E30 modellen, en dan alleen de autosport versies in 1:43 en 1:18, dus geen straatversies (al wil ik er ooit nog wel eentje hebben).
Ben nog niet zo heel lang bezig, had vroeger al wel wat modelletjes maar heb er tot voor 3 maanden eigenlijk niets meer mee gedaan, behalve een beetje op het forum rondkijken en dat gaf een beetje de aanzet tot. Er valt genoeg moois te zien in ieder geval! Mark 540i: complimenten, wat een collectie.
Ik ben dus net begonnen, had al wel de nodige boeken betreffende de M3 en heb zelf ook het genot gehad een E36 M3 te bezitten plus de nodige andere BMW automobielen( behalve dus een echte M3 E30..) maar ben dus pas sinds kort echt aan het verzamelen.
Het gaat de goede kant op, heb al wat leuks staan en ben afgelopen zaterdag voor het eerst op de NAMAC beurs geweest, pff wat een aanbod. Al blijft de M3 E30 een moeilijke (en prijzige!) aangelegenheid. Maar goed een hobby kost geld he.
Was op zoek naar een Ravaglia in 1:18 en via via wist ik dat er wat zou zijn maar ik was dus te laat terwijl ik om 10:10 binnen was
Ik zal binnenkort ook wat foto's plaatsen van de modellen die ik al heb:
1:43:
BMW M3 Belgian Procar 1993 Bastos M. Duez (Minichamps)
BMW M3 DTM 1988 Tauber Motorsport G. Muller (Minichamps)
BMW M3 AutoTech JGTC 1988 Hoy/Yanagida (Minichamps)
BMW M3 Warsteiner Calder WTC 1987 Ravaglia/Pirro (Minichamps)
BMW M3 Warsteiner DTM 1987 Zolder M. Hessel (Minichamps)
BMW M3 Hartge Belgian Procar Winner 1990 J-M. Martin (Ixo)
BMW M3 Rothmans Tour de Corse 1987 Beguin/Lenne (Ixo)
1:18:
BMW M3 DTM 1987 Norisring O. Manthey (Minichamps)
BMW M3 DTM 1992 Jagermeister W. Gardner (Minichamps)
Nog niet zo heel veel dus, maar er staat nog genoeg in de planning!
Groet Bas

en dus genoeg om naar uit te kijken aan up-dates