1/2 F1 helmen gesigneerd

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
KingBemel
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 13:39
Schaal: 1:18

Collectie gehandtekende F-1 schaalmodellen

Bericht door KingBemel »

Hallo

Ik ben een grote F-1 en JP Montoya fan. Op mijn site vind je mijn collectie gesigneerde F-1 schaalmodellen. Ik heb getekende modellen van Montoya, Michael en Ralf Schumacher, Alonso, Raikkonen, Barrichello, en nog vele andere.

Neem eens een kijkje op:

http://www.jpmontoya.be

bedankt Andy


[MOD-EDIT]2 Onderwerpen samengevoed, niet crossposten a.u.b. Muiter
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Mooie collectie zeg! Het is voor jou vast balen dat Montoya bij BMW weg gaat, of maakt dat jou niks uit??

Ik vind het wel een mooi idee om gesigneerde modellen te verzamelen :thump_up: .
KingBemel
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 13:39
Schaal: 1:18

Bericht door KingBemel »

Nee, ik vind het niet erg dat JPM weggaat bij BMWn nu kan ik aan de Mclaren Mercedes collectie beginnen. :wink:

Waar hij ook gaat rijden , voor mij is hij de beste.

Andy
http://www.jpmontoya.be
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

gave site!
alleen moet ik als alonso fan toch even zeggen dat je renault niet klopt...
in Hongarije reden ze niet met die Mild Seven reclame...en voor de Suzuka versie moet je de renault met dubbele bargeboards en hoge uitlaten nemen..

verder wel een hele gave montoya collectie!!
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Re: collectie gehandtekende F-1 modellen

Bericht door Frans »

KingBemel schreef:Hallo

Ik ben een grote F-1 en JP Montoya fan. Op mijn site vind je mijn collectie gesigneerde F-1 schaalmodellen. Ik heb getekende modellen van Montoya, Michael en Ralf Schumacher, Alonso, Raikkonen, Barrichello, en nog vele andere.

Neem eens een kijkje op:

http://www.jpmontoya.be

bedankt Andy


En hoe ben je aan die handtekens gekomen? Ze lijken me allemaal met de zelfde stift te zijn gemaakt, en van de zelfde grootte?

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
KingBemel
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 13:39
Schaal: 1:18

Bericht door KingBemel »

Sommige zijn inderdaad met dezelfde stift gemaakt ja, ik ga ook niet elke piloot een nieuwe stift geven. Ik gebruik altijd dezelfde houten plankjes waar ik mijn modellen opzet. en laat altijd een stuk plaats over waar ze kunnen tekenen. Dus dat zien ze zelf ook wel waar ze kunnen tekenen.

Tijdens de GP's ga ik naar de hotels of officiële handtekeningen sessies aan sommige teamstanden om ze te laten tekenen. Dit jaar had ik ook het geluk om tijdens de GP van Europa een paddockaart te hebben, dan kom je om de haverklap piloten tegen. Ik woon ook slechts op korte afstand van Zolder en Spa af, dus als er eens een testsessie is of een evenement, ben ik ook daar. Er kruipt wel wat voorbereiding in om te zoeken wie waar komt, maar dat is slecht een kleine moeite voor mij.

Je moet natuurlijk ook die modellen meesleuren, maar dat is gewoon een kwestie van organisatie en moeite en geduld ervoor hebben.

Andy
http://www.jpmontoya.be
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ik ben echt niet jaloers hoor op zoveel moois.........hoewel :oops:
Je hebt echt een schitterende pagina en die gesigneerde modellen zijn helemaal super. :drool: En dan nog die foto's met de F1 coureurs. :thump_up:
Afbeelding
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Niet alleen een mooie collectie maar ook indrukwekkend :thump_up:
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ik heb ook handtekeningen van elke coureur, heb het alleen nog nooit aangedurft om mijn modellen mee te nemen naar een race, is me iets te riskant tot op heden.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Welkom op het forum. :thump_up: Mooie site, snap best dat je JPM als onderwerp hebt. Op 1 van je site foto's tekent hij een helm, maar die Hotwheels dame erachter is niet te versmaden. :mrgreen:
Je foto's met coureurs en jij zijn ook leuk. Je doet iets geks met je nek om heel dicht bij hen te komen met je gezicht. Ik moest er erg om lachen omdat je het stug volhoudt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
W-J
Berichten: 330
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:48
Locatie: Roden

Bericht door W-J »

Die verzameling zier er erg mooi uit KingBemel! :thump_up:

Is het moeilijk om zoveel handtekeningen te verzamelen?
KingBemel
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 13:39
Schaal: 1:18

Bericht door KingBemel »

Hallo

Ik weet het van die fotos met de piloten, ik buk me bij de meeste wat voorover, ik ben 1m85 en de meeste piloten zijn dan altijd redelijk klein, heb soms bang niet op de foto te kunnen en dan buk ik me voorover. En dan nog de zenuwen, soms uren gewacht om ze te zien en dan doe je soms wel eens domme dingen.
Sommige fotos zijn met een wegwerpcamera genomen, dan moest ik van de print nog eens een foto nemen met een digitale camera om hem op de comuter te krijgen, vandaar de soms slechtere kwaliteit.

Voor de rest moet je gewoon gewoon goed uitzoeken waar ze komen en veel geduld hebben.

Andy
http://www.jpmontoya.be
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Leuke verzameling! Vooral de moeite die je ervoor doet om ze gesigneerd te krijgen maakt het al bijzonder. :thump_up:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
KingBemel
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 13:39
Schaal: 1:18

Bericht door KingBemel »

Nieuw model: 1/18 de JP Montoya NASCAR, van toen Montoya met Jeff Gordon heeft gewisseld in Indianapolis.

Fotos te vinden op mijn site

http://www.jpmontoya.be

Rubriek: whats new here

Andy
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

Heel gaaf model!! ook die nieuwe michelin montoya editie is erg gaaf
Plaats reactie