Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

goededag schreef:Heeft er iemand ervaring met La Modelle uit Best?
Ben al een keertje bij hem thuis geweest om een paar modelletjes op te halen.
Sommige modellen zijn bij hem niet de goedkoopste, maar hetgeen ik kwam op halen waren allemaal in prima staat.
Eentje waar ik interesse in had maar niet in nieuwstaat kreeg ik aan een prima prijs mee.

Is zelf een verzamelgek, dus houd ie zijn verkoop-artikelen ook in ere.
Sodali
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 07 dec 2011 08:36
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door Sodali »

Hallo, iemand ervaring met ene Philip uit lelystad?
Woensdag twee modellen besteld en direct betaald maar sindsdien is het "windstil".
Geen reactie op emails, geen trace nr. Lijkt een gvalletje geld weg te zijn.
Dat is al de tweede deze week waar ik direct betaal maar nog steeds niks heb ontvangen.
Ook ene john uit winterswijk vind het allemaal wel prima nadat ie het geld heeft ontvangen.
Na veel aandringen eindelijk een tracenr maar dat klopt niet en daarna geen reactie meer.

Erg wazig allemaal..
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Marktplaats

Bericht door andre »

Heb met Philip Roorda al regelmatig zaken gedaan nooit problemen mee gehad alles altijd netjes ontvangen .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Marktplaats

Bericht door marco71 »

philip roorda is een prima man heeft zelfs voor mij een exoto besteld en afgeleverd
:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
sport and supercars forever
Sodali
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 07 dec 2011 08:36
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door Sodali »

Dan zal ik wel erg ongeduldig zijn.
Spiegel nogal aan mezelf, als ik iets verkoop gaat het uiterlijk de dag erna op de post, dat verwacht ik dan eigenlijk ook bij een andere verkoper. Of minstens een email dat verzending wat later plaatsvind.
Uiteindelijk wel mailcontact gehad, dus ik ben benieuwd!
Bedankt voor jullie reactie's.
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Marktplaats

Bericht door andre »

Hou er wel rekening mee dat verkopers ook nog een baan hebben ongeacht zijn of haar werktijdén .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Marktplaats

Bericht door goededag »

Ben je dan niet een beetje ongeduldig?

Meestal koop je iets 's avonds, Dat moet nog verpakt worden. en de meeste mensen zijn tussen 7:00 en 17:00 niet thuis, en de pakketjes worden om half 6 bij het postkantoor opgehaald. (daarna wordt het sowieso een dag later)
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Marktplaats

Bericht door andre »

Heb wat modellen op MP te koop staan , wordt er op geboden door door de gebruiker astracitroen.
Ik ga akkoord met de biedingen , blijkt dit ene Brigitte van de Casteele uit Belgie te zijn ,
Alles in kannen en kruiken althans dat dacht ik , om een lang verhaal kort te houden .
Heb je iets te koop en de persoon wil zaken met je doen , steek er geen tijd in want persoon houdt zich toch
niet aan zijn woord , maar wel een hoop bombarie maken.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

andre schreef:Heb wat modellen op MP te koop staan , wordt er op geboden door door de gebruiker astracitroen.
Ik ga akkoord met de biedingen , blijkt dit ene Brigitte van de Casteele uit Belgie te zijn ,
Alles in kannen en kruiken althans dat dacht ik , om een lang verhaal kort te houden .
Heb je iets te koop en de persoon wil zaken met je doen , steek er geen tijd in want persoon houdt zich toch
niet aan zijn woord , maar wel een hoop bombarie maken.
Ja, die ken ik ook. Heeft ook al eens vaker geboden en gereageerd op mijn advertenties.
Maar als je dan mailt krijg je geen reactie terug. Zeer irritant dit soort !@#$% op Marktplaats.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door zipperscales »

andre schreef:Heb wat modellen op MP te koop staan , wordt er op geboden door door de gebruiker astracitroen.
Ik ga akkoord met de biedingen , blijkt dit ene Brigitte van de Casteele uit Belgie te zijn ,
Alles in kannen en kruiken althans dat dacht ik , om een lang verhaal kort te houden .
Heb je iets te koop en de persoon wil zaken met je doen , steek er geen tijd in want persoon houdt zich toch
niet aan zijn woord , maar wel een hoop bombarie maken.
Ik ken het, maar je komt uiteindelijk wel een enthousiaste koper tegen meestal.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Marktplaats

Bericht door goededag »

andre schreef:Heb wat modellen op MP te koop staan , wordt er op geboden door door de gebruiker astracitroen.
Ik ga akkoord met de biedingen , blijkt dit ene Brigitte van de Casteele uit Belgie te zijn ,
Alles in kannen en kruiken althans dat dacht ik , om een lang verhaal kort te houden .
Heb je iets te koop en de persoon wil zaken met je doen , steek er geen tijd in want persoon houdt zich toch
niet aan zijn woord , maar wel een hoop bombarie maken.
Die ken ik ook. Die heeft mij zelfs een keer beloofd om het geld over te maken. Nooit meer iets van gehoord.

Owja, ik heb de modellen van La Modelle ook al lang in goede staat ontvangen.
Gebruikersavatar
Benderbij
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 20:16
Schaal: 1:43
Locatie: Tussen de Paltz en het Paleis
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Benderbij »

Die Brigitte lijkt al jaren op die manier bezig te zijn: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 4&start=90
Gebruikersavatar
novitec grande punto
Berichten: 227
Lid geworden op: di 20 mar 2007 18:39
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door novitec grande punto »

Iemand ervaring met Ferrari uit Sittard ( Tim Smeets)?
Afbeelding
lorenz
Berichten: 2
Lid geworden op: di 30 apr 2013 10:15
Schaal: 1:43

Re: Marktplaats

Bericht door lorenz »

novitec grande punto schreef:Iemand ervaring met Ferrari uit Sittard ( Tim Smeets)?
Ja heb ik! Een hele goede ervaring zelfs!! Altijd goede en snelle levering! Heb je vragen over een model of zoek je nog iets, kun je het altijd vragen!! Ik heb er al diverse zeer mooie modellen gekocht! Diverse Spark modellen die €40 tot maximaal €45 kosten!! Aanrader dus!!
Gebruikersavatar
topgearpetey
Berichten: 60
Lid geworden op: di 02 okt 2012 13:01
Schaal: 1:43
Locatie: Stein, Limburg

Re: Marktplaats

Bericht door topgearpetey »

novitec grande punto schreef:Iemand ervaring met Ferrari uit Sittard ( Tim Smeets)?
Ik heb veel ervaring met Tim. Goede jongen, neemt de tijd om je te helpen en altijd snelle leveringen,
meestal ging ik ze bij hem ophalen. De auto's die ik van hem heb gekocht waren altijd in perfecte staat,
en als je heel erg om een bepaald model verlegen zit helpt hij je ook graag!
De prijzen zijn messcherp trouwens, vooral in vergelijking met de winkel waar ik vaker modellen haal (Armand).
Nulla Tenaci Invia Est Via
Plaats reactie