ik heb een pakket onderdelen en schadeauto's van iemand binnengekomen, waar deze subaru impreza 1:18 van solido inzat, er zat ook nog een alfa romeo 8c competitione in, die ik ook nog ga opknappen, en nog meer. maar deze zat er ook in, en deze wil ik opknappen.
velgen, spoiler, motorkap luchthapper (die zoek ik nu), motor (die zoek ik ook, en suggesties voor motor), stoelen, rolkooi, stuur, enz ontbraken....
ik kreeg de body, onderplaat, interieurbak, dashboard, niet veel meer....
ik heb er al stoelen uit een solido peugeot 306 rally ingezet, en de velgen eronder. zit er allemaal nog los onder en in.. ik heb ook een ferrari f40 spoiler die ik er op wil zetten, moet alleen smaller maken..
de velgen ga ik eronder lijmen, en aangezien de oude bevestigingpunten van de wielen er nog zitten, komen de wielen meer naar binnen als ik die weggehaald heb, en komt de auto dus nog lager te liggen

en waarom ik de wielen niet gewoon op de originele bevestigingpunten doe, zodat ze draaien en sturen en alles? omdat ik dan de wielen te klein vind lijken, en de auto te hoog op zn wielen staat, vind ik.
dakluchthapper heb ik er ook los op zitten, is ook van die peugeot

plannen zijn dus:
-verlagen en andere velgen
-dakluchthapper
-origninele buitenspiegles erop (zoek ik dus)
-motorkapluchthapper vinden (zoek ik dus) of zelf maken (weet iemand hoe??)
-achterspoiler op maat maken en plaatsen
-dikke motor erin, of de originele wat aanpassen (originele zoek is dus)
-reservewiel in interieur
-racekuipjes
-rolkooi
-spuiten en plamuren en weet ik veel allemaal nog meer...
gaat wat langzaam waarschijnlijk, ben ook nog bezig met supra 350z trio...

en ik heb een opdracht binnen om een tractor 1:43 om te bouwen...
maar heb wel vakantie straks

foto's van hoe ie nu is, van origineel heb ik niet echt, maar moet je gewoon de velgen, luchthapper, en spoiler wegdenken, en racekuipjes, want dan zie je hoe ik hem binnenkreeg...:

bob
wat vinden jullie ervan??