Vraag mbt marktplaats sectie

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
slb87
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 05 nov 2008 21:38

Vraag mbt marktplaats sectie

Bericht door slb87 »

Hallo,

Ik heb mij net aangemeld hier. Ik heb jarenlang modelauto's gespaard (voornamelijk formule1 modellen). Echter, sinds enkele jaren ben ik vooral met muziek bezig en is de modelhobby op een zijspoor geraakt. Hoewel ik nog steeds interesse heb in schaalmodellen, ben ik op een punt beland dat ik mijn modellen wil verkopen.
Nu las ik dat je 50 berichten geplaatst dient te hebben alvorens je een advertentie kan zetten. Zou er voor mij een uitzondering gemaakt kunnen worden? Ik ken namelijk niemand die thuis is in de modelautohobby, en dit lijkt mij de aangewezen plek.
Ik ben zeker geen handelaar, en heb een stuk of 20 modellen in de schaal 1:18 en 1:43 in twee vitrinekasten staan.
Ik hoop snel iets te horen!

Vriendelijke groet,

Sebastian
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Vraag mbt marktplaats sectie

Bericht door jonnoT »

Hallo Sebastian,

De reden dat er min 50 berichten geplaatst moeten zijn is om te voorkomen dat het hier een soort marktplaats.nl wordt waar mensen van buiten het forum gauw hun modellen willen verkopen.

Denk dat het niet handig zou zijn als de gevestigde forumleden voor jou hier zouden gaan handelen. Ten eerste schenden ze daarmee het beleid en ten tweede hun eigen reputatie.

Je kunt je modellen ook op marktplaats.nl zetten of Ebay.
Ikzelf verkoop nooit hier op het forum, maar heb mijn eigen EbayShop waardoor ik wereld wijd kan handelen en een veel groter koperpubliek kan bereiken.

vriendelijke groeten, John T
slb87
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 05 nov 2008 21:38

Re: Vraag mbt marktplaats sectie

Bericht door slb87 »

Hallo John,

Ik begrijp het wel hoor, maar aangezien ik geen fan ben van Ebay dacht ik dat dat ik wellicht iemand hier blij zou kunnen maken. Het is ook niet zo dat ik bedoelde dat mensen hier voor mij zouden moeten handelen, maar puur dat je hier een groter publiek bereikt voor de modellen (denk ik hoor).
Maar goed, toch bedankt.
gr.
Plaats reactie