Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2009

Bericht door rsh_scuderia »

Brabham bestaat a erg lang niet meer Paul....

Er zijn volgens de geruchten 3 potentiele kopers.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2009

Bericht door Jolly Club »

Toevallig Spijker, Victor Mullert of die modemboer ?? :mrgreen:

Komt mooi uit die crisis, kan Honda dat als kapstokje gebruiken om haar roemloze aftocht aan op te hangen. F1 is marketing tenslotte.

:cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Formule 1 2009

Bericht door Powersprint »

rsh_scuderia schreef:Brabham bestaat a erg lang niet meer Paul....

Er zijn volgens de geruchten 3 potentiele kopers.
Daar moet ik je toch in corrigeren Richard :D Brabham bestaat wel degelijk nog. Sinds de Motorshow in Essen is het merk weer nieuw leven in geblazen en zijn ze terug als tuner. Hier het levende bewijs :D

Afbeelding

Afbeelding

Maar of ze terugkomen in de F1, dat lijkt me idd sterk :mrgreen:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Formule 1 2009

Bericht door 1:18 24/7 »

Powersprint schreef:
rsh_scuderia schreef:Brabham bestaat a erg lang niet meer Paul....

Er zijn volgens de geruchten 3 potentiele kopers.
Daar moet ik je toch in corrigeren Richard :D Brabham bestaat wel degelijk nog. Sinds de Motorshow in Essen is het merk weer nieuw leven in geblazen en zijn ze terug als tuner. Hier het levende bewijs :D

Maar of ze terugkomen in de F1, dat lijkt me idd sterk :mrgreen:
“This is the first time in 65 years someone has tried to use our name,” he said. “We will fight this and legal action will be taken.”

“The Brabham family is a big family,” said Sir Jack. “There are some Brabhams still racing and we want to protect our name. I am extremely upset about this.”
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Formule 1 2009

Bericht door TestaRossa »

Lekkere modellen, en die wagen ziet er ook niet verkeerd uit!! Leuk dat de naam weer terug is...."The Legend Lives"....dat moge duidelijk zijn ja. En als logo de oude F1 neus.....nice touch!
Toch triest dat een bedrijf als Honda zich terug moet trekken uit de F1. Daar mag best een traantje om gelaten worden :cry:
En weer door :|
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Formule 1 2009

Bericht door Powersprint »

1:18 24/7 schreef:
Powersprint schreef:
Daar moet ik je toch in corrigeren Richard :D Brabham bestaat wel degelijk nog. Sinds de Motorshow in Essen is het merk weer nieuw leven in geblazen en zijn ze terug als tuner. Hier het levende bewijs :D

Maar of ze terugkomen in de F1, dat lijkt me idd sterk :mrgreen:
“This is the first time in 65 years someone has tried to use our name,” he said. “We will fight this and legal action will be taken.”

“The Brabham family is a big family,” said Sir Jack. “There are some Brabhams still racing and we want to protect our name. I am extremely upset about this.”
Ook dat had ik gehoord inderdaad. Jammer dat het zo moet gaan weer. Maar Richard had t over Brabham. Welke zei 'ie d'r niet bij :P

vandaar ook mijn zin met :mrgreen: :
Maar of ze terugkomen in de F1, dat lijkt me idd sterk :mrgreen:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
CLK-GTR
Berichten: 306
Lid geworden op: di 22 aug 2006 17:05

Re: Formule 1 2009

Bericht door CLK-GTR »

Dat hele gedoe rondom Brabham is wel een fraai stukje diefstal als je het mij vraagt! :thump_down: Geen goede zaak!

Maar ik hoop dat Honda opgekocht wordt, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet gebeurt.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Formule 1 2009

Bericht door fish88 »

Mwah hoop dat Prodrive de toko opkoopt. Met Prodrive samen werd het team een topteam en daarna zakte het na het vetrek van Prodrive evengoed in als een kaartenhuis. Prodrive staat op hetzelfde fabrieksterrein, had de intentie om de F1 te gaan en volgens mij hebben ze wel de financiën om voorlopig het team draaiende te houden. Met een fabriek achter ze kunnen ze het team de goede kant op helpen.

Maar dat is de mening van een Prodrive fan :mrgreen:

EDIT: Ik heb een goede visie want een paar minuten later staat dit op Inet :lol:
David Richards is believed to be perhaps the most serious of the prospective buyers of Honda's Formula One team.

As alluded to by Honda figures as well as F1 powerbrokers Bernie Ecclestone and Max Mosley, there is already interest in the team which on Friday was put on the market by the struggling Japanese carmaker Honda.

To boost the chances of a sale, Honda has offered to bear the team's outstanding debts, and offer for sale the excellent facilities of the Brackley-based squad for a nominal fee as low as $1.

The successful buyer would have to convince Honda that it could safeguard the future of the team, even if many of the 700 employees would be retrenched as the annual budget is slashed from its current $300 million to as little as $70m.

The British newspaper The Daily Telegraph said the most serious buyer, believed to be Prodrive chief David Richards, could be in a position to seal the deal by the end of this weekend.


56-year-old Richards is no stranger to the team, having been brought in to run its previous BAR incarnation in 2001.

Prodrive was slated to join the F1 grid in 2008, but Richards pulled out because his plans involved running a controversial McLaren-Mercedes customer package.

Honda driver Jenson Button, who has been very loyal to the team, is rumoured to be preparing for a test drive with Scuderia Toro Rosso next week - a team which parent company Red Bull has also put on the market.

However, due to Richards' known preference for Button during the BAR days, a quick purchase of the Honda team might convince Button to stay on.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2009

Bericht door Jolly Club »

Hebben ze direct een goede reden om een dikke punt of streep achter of onder hun kwakkelende rallyploegje te zetten ! :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Formule 1 2009

Bericht door fish88 »

Jolly Club schreef:Hebben ze direct een goede reden om een dikke punt of streep achter of onder hun kwakkelende rallyploegje te zetten ! :cool:
Volgens mij gaat het gerucht dat Gronholm daar 12 races volgend jaar gaat rijden, dus zou voor jou niet best uitkomen als ze daar een punt achter zetten :whistle:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2009

Bericht door rsh_scuderia »

Prodrive is dan wel goed, maar Button is op een gelukkige overwinning na wat mij betreft ook wel toe aan vervanging in de Formule 1.

De aanstaande week verwacht ik wel witte rook. Prodrive is immers lang met de F1 bezig geweest.
Gebruikersavatar
SirFerrari
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 dec 2008 09:13

Re: Formule 1 2009

Bericht door SirFerrari »

Brawn schijnt bezigt te zijn met een ferrari moter deal. Dus als ze overgenomen worden. Zullen ze het zeker niet slecht gaan doen
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Formule 1 2009

Bericht door St. Paul »

SirFerrari schreef:Brawn schijnt bezigt te zijn met een ferrari moter deal. Dus als ze overgenomen worden. Zullen ze het zeker niet slecht gaan doen

Idd. Net als Torro Rosso of het nog beter presterende Force India. Als het team met 300 miljoen niks kan bereiken dan zal een budget van 70 miljoen en een Ferrari klanten motor wonderen gaan doen. Overigens moeten ze zich dan wel aansluiten bij FOM voor zo een motor. Nu zitten ze samen met Mclaren, BMW en Renault nog los. Team kan volgend jaar vechten met Force India (daar hoort Button ook thuis dus dat is dan wel mooi). Niet meer niet minder. Er wordt maar 1 partij beter van.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Formule 1 2009

Bericht door Powersprint »

McLaren's visie op 2009 (iig de voorvleugel dan):

Afbeelding
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Formule 1 2009

Bericht door fish88 »

Ik vind hem wel lekker eigenlijk...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Plaats reactie