[URL=http://s1027.photobucket.com/album ... .jpg[/img]racing bull schreef:Hey Fish 88,fish88 schreef:Lekker verhaal, goed om meer NASCAR fans te zien (Jammer dat Tim van de aardbodem verdwenen is ). NASCAR is zwaar ondergewaardeerd in Europa.
Begon het om eerlijk te zijn pas te volgen toen Montoya naar NASCAR ging en was in eerste instantie ook sceptisch over zijn overstap. Maar inmiddels vindt ik het een geweldige beslissing. Een hele wereld die voor je opengaat die NASCAR scene .
Volg hedendaags zowel de Cup als Nationwide series. Af en toe ook Truck en ARCA, maar dat is eigenlijk alleen maar als ze op plate tracks rijden (Talladega en Daytona ).
Je moet trouwens nog steeds je collectie laten zien
Ja inderdaad Nascar word zeer zwaar ondergewardeerd in Europa. Maar ik denk wel dat JP Montoya heft bezen dat Nascar niet te onderschatten is en dat het toch een van de zwaarste autosport wedstrijden is op deze aardbol buiten de Rally-raids. Scoot Speed kan er van meespreken evenals Marcos Ambrose en AJ Allmendinger. Ik denk dat ze in Europa meer en meer geboeid kijken naar Nascar.
Ik volg alles wat snel en super is in VS, ik vind de World of Outlaws (die kleine bommen op wielen met een reuzachtige achtervleugel bovenop de auto) ook wel top, spannend en spectaculair.
Ik weet het dat ik dringend mijn collectie ga moeten laten zien.
Ik heb reeds een aantal fotos genomen maar ik moet ze nog altijd met die programma's erop zetten. Ik zal er morgen eens voor zorgen !
Groetjes,
Racing Bull
[/url]