Verzending vanuit Australië

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Verzending vanuit Australië

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Hallo allemaal,

zojuist was ik aan het surven op het net, en kom een Mercedes Benz model tegen, die al enige tijd is uitverkocht door fabriek, en bijna niet meer te verkrijgen is in Europa / China.

Nu kwam ik dit begeerlijke model (vrachtwagen met oplegger) tegen op een verkoopsite in Australië.

Het model gaat ongeveer 100 Euro kosten, vrachtkosten naar NL is mij geheel niet bekend (Verkoper verzend enkel met luchtvracht naar Europa).

Natuurlijk houd ik rekening met de NL douane (alsof ik al niet genoeg belasting betaal aan de overheid), nevertheless.

Wie van jullie heeft ervaring met het transport ansich: transpoort duur en transportkosten vanuit Australiïe, gewicht onder 600gr, pakket formaat 15 X 10 X 40 cm, dit zullen ongeveer verpakkings afmetingen zijn voor dit model (Pma afmeting) natuurlijk komt er nog een verpakking omheen met verpakkingsbescherming.

ik verneem graag jullie reacties :)

Ron
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Verzending vanuit Australië

Bericht door exit »

voor wagen 1/18 ligt dit gem ts de 30 en 50€ (+- zelfde als vanuit US en Azie)
(naar Belgie, maar zal naar NL wel vergelijkbaar zijn.)

kijken bij NL post om naar ginder te sturen en dan hebt ge ook een indicatie van prijs
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Verzending vanuit Australië

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Exit :thump_up: :thump_up:

voor deze informatie

:think: Door de portokosten wordt het wel een duur model :x , maar eens diep over nadenken :wink:


Ron
Plaats reactie