Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

Ik heb ook wat modelauto's geruild met Scuderia en ik vond het ook al niet zo prettig gaan.
Eerst deed ik een voorstel voor een ruil en had hij geen interesse.
De dag er na krijg ik een reactie van hem op mijn Marktplaats advertentie op diezelfde auto wat ik er voor wil hebben.
Mail contact vond ik wel heel erg vaag en kort af.

Uiteindelijk toch een ruil overeengekomen en nu beweert ie dat de antenne niet in de doos er bij zat.
En dan opeens krijg ik wel hele uitgebreide mails, ik vind het maar vaag allemaal en reageer er ook niet meer op.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Marktplaats

Bericht door Driver-X »

Ik heb ook wel eens mailcontact met hem gehad, vond het maar een vage gast en heb verder geen handel met hem gedaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Marktplaats

Bericht door goededag »

Ik heb ook een keer met hem geruild, Dat is verder helemaal goed gegaan. Maar wat een enorme mails vol met onzin zeg :shock:
Hele preek gehad over hoe je modellen moet verpakken. En zelf houdt hij zich er niet aan
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Marktplaats

Bericht door Nelis »

Hij is toch gewoon particulier en geen bedrijf? Had namelijk die waarschuwing ook al gezien op Marktplaats.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Marktplaats

Bericht door Nelis »

Trouwens nog een: Ene Danny Vogels. Deze wou al een tijdje geleden een of meerdere modellen kopen. Gereserveerd en niks meer van vernomen (kwam ze ophalen).
Tijdje (maanden) later weer een reactie van hem op modellen die toen te koop stonden. Uiteindelijk zou hij er 2 komen halen, min of meer. Er kwamen nog mensen langs
om te kijken toen. De modellen die hij ''wilde hebben'' zijn toen ook verkocht. Het duurde allemaal al lang en toen ik wat van hem hoorde heb ik gemeld dat de modellen al
verkocht waren. Toen werd hij boos. Ik vertelde hem toen dat ik de vorrige keer nog niet vergeten was, hij was toen ook niet komen opdagen namelijk! Kwam goed uit zei
hij want hij had mijn adres toch nog... Als ze gaan dreigen ben ik er helemaal klaar mee natuurlijk. Heb hem gemeld dat ik daar niet van gedient was en dat het hierbij
helemaal op hield! Kreeg ik gister weer een reactie op een advertentie, wat ik er voor moest hebben... Daar reageer ik dus niet op natuurlijk. Net of er niks aan de hand is...
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Marktplaats

Bericht door bobbob »

Fijn zeg van die mensen :eh:
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

Nelis schreef:Trouwens nog een: Ene Danny Vogels. Deze wou al een tijdje geleden een of meerdere modellen kopen. Gereserveerd en niks meer van vernomen (kwam ze ophalen).
Kreeg ik gister weer een reactie op een advertentie, wat ik er voor moest hebben... Daar reageer ik dus niet op natuurlijk. Net of er niks aan de hand is...
Zo heb ik er ook eentje, Street Wars uit Tienen (15min van mijn deur).
1 keertje bij mij een paar spotgoedkope modellen komen ophalen, waarna ze volgende dag meteen tussen zijn advertenties staan, en hoe!
Vb: een Revell Corvette '69 met afgebroken spiegel, een laag stof, en geen doos (oorspronkelijk gekocht voor onderdelen),
staat de volgende dag als "onbeschadigd, in prima staat, erg zeldzaam" voor 3x !! de prijs tussen zijn zoekertjes.
Dat is dus de reden voor zijn wazige foto's, die hij van ver neemt met zijn gsm.

Ik heb hem toen niet willen binnen laten, zaken gedaan op mijn oprit.
2de keer had ie ook verschillende modellen "gereserveerd" maar nooit komen ophalen, telkens had hij een excuus, en zei hij dat hij zo snel mogelijk ging komen.
Elke keer opnieuw bied hij dus weer op mijn advertenties, en mailt hij met de meest belachelijke voorstellen.
En elke keer opnieuw mail ik terug dat ik al heb gezegd dat ik met hem geen zaken meer doe. Elke keer opnieuw.
Ik heb er al verscheidene collega verzamelaars voor gewaarschuwd die al met hem contact hadden gehad, en achteraf hetzelfde verhaal hadden.
Een vriend van me had er 1 voor hem gereserveerd, en ik had mijn vriend gezegd van gewoon te verkopen. Nooit meer gehoord van Street Wars.
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats WRH

Bericht door hanske10 »

Hoi heb zojuist contact met wouter gehad over een model

en kan niets anders zeggen perfecte contact en mail,s :D
zelf gisteren avond nog mij terug gebeld...niets dan lof over wouter :thump_up:

nu een mooie deal afgesloten..model zien jullie van zelf op het forum verschijnen.. :P
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Marktplaats

Bericht door NickW »

Ik heb net een model opgehaald bij een evelien in Schijndel.
Aardige man, en een pracht model voor een goed prijsje.
Echt een aanrader.
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Marktplaats

Bericht door marco71 »

NickW schreef:Ik heb net een model opgehaald bij een evelien in Schijndel.
Aardige man, en een pracht model voor een goed prijsje.
Echt een aanrader.

2 weken geleden ook bij edwin in schijndel geweest en heb daar een ferrari FF en een 348 tb opgehaald
altijd prettig om zaken mee te doen
zeker een aanrader :dance: :dance:
Laatst gewijzigd door marco71 op di 02 okt 2012 05:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Marktplaats

Bericht door marco71 »

Maarten Mercedes schreef:Met Wouter (WRH) is het prettig zaken doen. Hij reageert snel op mailtjes en is erg snel met verzenden. Ontvang alles altijd zoals omschreven dus zeker een aanrader :thump_up:
ook hier ben ik het mee eens
afgelopen zondag even naar brummen gereden en heb daar een paar schitterende modellen opgehaald
wouter is voor mij altijd even vriendelijk en kan daar dus ook perfect zaken mee doen :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Marktplaats

Bericht door NickW »

Ik heb net een model besteld bij scuderia models, ik moet zeggen wel beknopte e-mails, maar wel snel antwoord en duidelijk antwoord op mn vragen. :thump_up:
Ik vroeg om detailfoto's en kreeg het ook zeer gedetailleerd. :thump_up:
Ik zie wel hoe het verder loopt :) tot nu toe niks dan lof! :mrgreen:
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Marktplaats

Bericht door bobbob »

Hij staat inderdaad bekend als zeer beknopte mail contact, geen (nauwelijks) prijsverlagingen, maar ik hoop dat het wel goed wordt geleverd..
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door hanske10 »

heb zojuist contact gehad met WRH brummen
vanwege de MR FF die ik bij hem heb gekocht

echt top!! :thump_up: ...zeer goed in e/mail en service..
kan niet anders zeggen dan aanrader :dance:
Gebruikersavatar
W123
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 apr 2007 13:17
Locatie: Maarssen

Re: Marktplaats

Bericht door W123 »

hanske10 schreef:heb zojuist contact gehad met WRH brummen
vanwege de MR FF die ik bij hem heb gekocht

echt top!! :thump_up: ...zeer goed in e/mail en service..
kan niet anders zeggen dan aanrader :dance:
Ik heb meerdere malen mailcontact gehad. Vind de e-mails kort en niet echt beleefd (overigens ook veel spellings en taalfouten). Daarnaast vind ik dat de reacties in het begin snel zijn maar als het voor meneer oninteressant wordt, dan wordt er gewoonweg niet meer gereageerd (het ging de laatste keer over een ruil).

Ik zal geen zaken doen met deze aanbieder.
Vini Vidi Vici
Plaats reactie