Hoeveel geld betaal jij voor je auto's?

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Hoeveel geld betaal jij voor je auto's?

Bericht door exit »

heb ook al aan het kijken geweest voor een 2de voor de teamgenoot van de AA maar ze zijn inderdaad moeilijker te vinden
maar persoonlijk vind ik het teveel.

heb er geen haast bij voor bepaalde modellen te vinden, gewoon vrijwel wekelijks opvolgen om iets te vinden voor minder.
heb bvb nog een AA Viper GTS-R LM98 #51 ontvangen voor 54€ met verzending bij
geen originele doos (als gevolg is de achtervleugen los ... maar als ombouw is dat geen probleem + is niet gebroken op zich)
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: Hoeveel geld betaal jij voor je auto's?

Bericht door Doomrider »

Ik durf al es wat geld uitgeven aan modelbouw en zit al snel aan 80 eurie he.
Enkele maanden geleden kocht ik een 1/12 scale van de Ford mustang en die komt van Amerika.Dit jaar komt deze naar Europa he.
Meest houd ik de modellen op 1/24 maar dit was toch een buitenkansje.Toch ben ik dr niet vies van om wat geld ertegen an te smijten zeg maar.
Ik betaal gemiddeld voor model met aftermarket snel al 50 euro.(heb ik dr echt voor over)
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Hoeveel geld betaal jij voor je auto's?

Bericht door sybren »

Helaas worden 1/18 modellen steeds duurder. "Vroeger" vond ik 70 euro erg veel maar nu ben ik blij als ik ze daarvoor kan kopen. Soms wat uitschieters naar 140 euro, als mensen aan me vragen wat zo'n autootje ( :evil: ) nou kost en ik vertel het ze verklaren ze me meestal voor gek.
Gebruikersavatar
GTraceclassics
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 10 nov 2013 22:43
Schaal: 1:18

Re: Hoeveel geld betaal jij voor je auto's?

Bericht door GTraceclassics »

Tja, wat is gek ? Meestal kost een 1:18 Exoto model in nette gebruikte staat 80 tot 200 euro, maar als je het over Exoto 1:10 modellen in gelimiteerde signature uitvoering hebt dan zit je al vlot boven de 1.000 euro voor een tweedehands vitrinemodel compleet met dozen. Van deze heb ik er ook een paar, maar dat is toch een kwestie van een tijdje niets kopen en dan bij de aankoop van een groter model (als het kan) ook iets inruilen wat ik al had. Nogal traag verzamelen dus, maar toch genieten.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Hoeveel geld betaal jij voor je auto's?

Bericht door rsh_scuderia »

Ach, als Exoto 1.500 dollar gaat vragen voor een 1:18 model, zal ik deze niet meer kopen. :D

Persoonlijk heb ik weinig gekocht dit jaar. Ik vind de prijzen van een 1:18 Aa te hoog tov de geleverde kwaliteit gecombineerd met de begeerlijkheid.
Nu weet ik niet wat de verkoopcijfers zijn in Nederland, maar wel heb ik de indruk dat er minder wordt gekocht door verschillende forumleden.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Hoeveel geld betaal jij voor je auto's?

Bericht door NetForce84 »

Bij mij is het wat rustiger geweest maar december zal des te drukker worden betreffende updates :D
Heb al 1 model binnen en bericht gekregen dat er nog 2 op komst zijn :oops:

Begin 2014 zal ik dan weer wat moeten minderen héhé
Plaats reactie