Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Corvetteboy schreef:Mooi overzicht! Vind het toch raar dat je als liefhebber van dit soort auto's niet naar 1:43 overstapt, is toch echt veel meer keuze!
Als 1:43 niet je schaal heb maar 1:18 spaar heb je minder keuze
ook ik zou zelf geen 1:43 willen hebben veel te klein de details in 1:18 zijn echt super
Corvetteboy schreef:Mooi overzicht! Vind het toch raar dat je als liefhebber van dit soort auto's niet naar 1:43 overstapt, is toch echt veel meer keuze!
ik heb intussen de 1/43 erbij genomen omdat er inderdaad meer keuze is maar blijf als hoofddeel wel 1/18 verzamelen
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Er staan er hier ook enkele van je update, dus kan wel zeggen dat je een goede smaak hebt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
ook ik zou zelf geen 1:43 willen hebben veel te klein de details in 1:18 zijn echt super
Kan het zelf niet beter zeggen, keuze in 1:43 is groot maar vind ik persoonlijk wat klein om details te zien.
Er staan er hier ook enkele van je update, dus kan wel zeggen dat je een goede smaak hebt.
Kan het zelf niet beter zeggen, keuze in 1:43 is groot maar vind ik persoonlijk wat klein om details te zien.
Welke details zijn dan belangrijk voor je? Want de 1:43ers van dezerdagen hebben toch details om van flauw te vallen.
Dat zijn toch wel heel erg mooie aanwinsten in het jaar 2014 !!
De ene nog mooier dan de andere, en qua verzamelgebied ook helemaal mijn smaak.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Eindelijk wat tijd gevonden om mijn 2 laatste aanwinsten op foto te zetten.
De eerste update is eigenlijk een model die ik eind 2014 nog in ontvangst mocht nemen.
Dit model heb ik geruild met een collega hier van het MAF.
Het is een ombouw Aston Martin DBR9 #33 in de Jetalliance kleuren
Winnaar van de FIA GT race in Zolder 2007
Rijders: K. Wendlinger - R Sharp