Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmmm die Fordjes zien er idd aardig uit, voor de rallyliefhebbers onder ons Helaas vind ik de Cadillacs wat minder, vooral bij de Escalade hebben ze bij de grille iets te veel glimmend plastic gebruikt naar mijn mening
///M Power schreef:Hmmm die Fordjes zien er idd aardig uit, voor de rallyliefhebbers onder ons Helaas vind ik de Cadillacs wat minder, vooral bij de Escalade hebben ze bij de grille iets te veel glimmend plastic gebruikt naar mijn mening
Niet alleen voor Rallyliefhebbers hoor die 2e RS ziet er echt goed uit maar wat betreft die Cadillac geef ik je volkomen gelijk, dr zitten nogal wat onnauwkeurigheden en slechte afwerking in (verkeerde velgen ook) de grille van dei CTS vind ik ook niet top
Aaargh op deze nieuwe plaatjes ziet hij er nog slechter uit! Het lijkt of ze zelfs de koplampen niet goed hebben kunnen plaatsen, er zit een hele rare vlek op bij de motorkap, de wielen staan te ver naar binnen, en die achterruitverwarming... Yuk Helemaal niks deze bak
kwiebje schreef:De alfa romeo 156 gta is ook al op pre order te krijgen. Op zich ziet het er niet slecht uit!
Denk het niet Kwieb! Kan dat andere topic niet meer vinden misschien is het verloren gegaan met de crash, maar daar stonden ook al andere foto's van deze wagen. Waaronder een foto van voren met klep dicht. Nou zijn de echte Italianen ook nooit helemaal strak afgewerkt maar als je de kier die tussen de koplamp en motorklep terug rekent naar werkelijk formaat dan zouden de echte Alfa's een kier van enkele centimeters hebben...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ik ben van deze foto's uit gegaan, maargoed ricko is geen autoart dus er zijn altijd wel op en aanmerkingen. Op de foto zien ze er redelijk uit. Was dat toevallig ook niet met de deuren waar een enorme ruimte tussen zat?? meen me zoiets te herinneren.........