"Er staan geen reacties in dit onderwerp"

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik kan niets meer uploaden :cry: En ik kan grote threads niet lezen.

"Er staan geen reacties in dit onderwerp"

:eh:
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Ik denk het probleem getackeld te hebben.

Er is iets fout gegaan bij de (her)nummering.
Oftewel er is iets opgeschoond in het topic, oftewel er is een herverdeling van de berichten over het aantal pagina's geweest, waardoor er meerdere berichten op één pagina terecht zijn gekomen.
Gevolg is dat er aan het einde lege pagina's ontstaan. Op de een of andere manier zijn deze NIET automatisch verwijderd.

Ik heb bij Peter Parker handmatig zijn hele privétopic nagelopen (hell of a job) en kwam zijn laatste berichten tegen op pagina 101
viewtopic.php?t=1285&postdays=0&postorder=asc&&start=1500

Pagina 102, 103 en 104 zijn dus écht leeg. Vandaar ook de melding:
"Er staan geen reacties in dit onderwerp"

Dus als een van de "technische" heren bij Peter deze 3 pagina's handmatig kan verwijderen is het probleem opgelost.


Ikzelf had ook dit probleem, maar bij mij ging het slechts om één (de laatste) pagina. Doordat ik de mensen via de voorlaatste pagina mijn privétopic liet bezoeken en hier nogal wat reacties kreeg, kwam ik automatisch weer in mijn laatste pagina terecht,...met als gevolg dat bij mij alles nu weer werkt.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Dimage
Berichten: 154
Lid geworden op: di 15 aug 2006 12:27

Bericht door Dimage »

Matt Modelautos schreef:Ik heb bij Peter Parker handmatig zijn hele privétopic nagelopen (hell of a job) en kwam zijn laatste berichten tegen op pagina 101
viewtopic.php?t=1285&postdays=0&postorder=asc&&start=1500

Pagina 102, 103 en 104 zijn dus écht leeg. Vandaar ook de melding:
"Er staan geen reacties in dit onderwerp"

Dus als een van de "technische" heren bij Peter deze 3 pagina's handmatig kan verwijderen is het probleem opgelost.
Dat had niet nodig geweest, zie mijn reactie op pagina 1 van deze topic. :wink:
Verder gaat de telling van het aantal berichten van een topic fout in de database, dus er vallen geen pagina's te verwijderen (zie ook mijn reacties in het vriendenforum). :)

mvg Frans
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik schaam me een beetje over a hell of a job :oops: Maar fijn als ik weer kan uploaden en lezen.
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Dimage schreef:Verder gaat de telling van het aantal berichten van een topic fout in de database, dus er vallen geen pagina's te verwijderen (zie ook mijn reacties in het vriendenforum). :)

mvg Frans
:oops: dat had ik niet gelezen,...maar de conclusie is i.d.d. hetzelfde. :mrgreen:

Maar het MOET mogelijk zijn in PHP om via een menu hele pagina's te verwijderen. Alleen via welk toegangsbeheer natuurlijk.
Ik denk dat alleen Muiter deze kan verwijderen. :think:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

klopt! Als bv. even 2 man of meer die 3 pagina's even vol willen zetten, dan kan ik ze verwijderen en is het probleem weg :thump_up:
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Markopolo schreef:klopt! Als bv. even 2 man of meer die 3 pagina's even vol willen zetten, dan kan ik ze verwijderen en is het probleem weg :thump_up:
Wil het wel proberen, maar heb toch mijn twijfels.
Je kunt wel de berichten verwijderen, maar ik betwijfel of je de pagina nummers daarmee weghaald. Volgens mij moet dit toch door Muit gedaan worden.

Maar we gaan het gewoon proberen.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Dimage
Berichten: 154
Lid geworden op: di 15 aug 2006 12:27

Bericht door Dimage »

Zou wel makkelijk zijn als het zo werkt. ik heb iig al een bericht in Peters topic gezet. 8)
Alleen dat moet dan wel om en om gebeuren, anders krijg je te maken met dat het antwoord gelijk bij je laatste reply wordt gevoegd (automatisch samenvoegen).

mvg Frans

edit: volgens mij zie ik nu pagina 105 verschijnen, dus ben bang dat het niet gaat lukken. :?
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Je hebt gelijk, dit zal toch Muiter aan moeten passen, ik denk zelf dat bij die andere topic's deze berichten ook weer terug zullen komen, het zijn zijn zogenoemde "spook" berichten die gewoon elke keer opschuiven, maar zodra je weer 14 posts op de pagina het staan deze melding weer voor de dag komt op de volgende pagina.
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Mark,...ik zie misschien nog een optie.
Voor ons (ook voor mij niet) is het niet mogelijk om meerdere privé-topics te openen.
Ik weet niet of jij dat (tijdelijk) kan.
-Zoja, maak dan voor Peter een nieuw topic aan en verplaats alle berichten vanaf pagina 1 t/m 101 naar dat nieuwe topic.
-Verwijder dan het oude topic.
-Geef het nieuwe topic weer de oorspronkelijke naam........

Ik weet dat dit IP-adres gebonden is en weet dus niet in hoeverre jij hier toegang tot hebt.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Er zit 1 klein probleempje, je kan het eerste bericht nooit verwijderen van een topic, dus zal als ik alles over ga zetten Peter zijn topic door een ander geopend zijn :|
Gebruikersavatar
rpmobilitydesign
Berichten: 594
Lid geworden op: di 12 okt 2004 14:24
Schaal: 1:18
Locatie: Warwickshire, VK

Bericht door rpmobilitydesign »

Lost dit probleem zich zelf niet op als de diverse topics van nieuwe reacties gevuld worden. FF onhandig, maar tijdelijk?
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Markopolo schreef:Er zit 1 klein probleempje, je kan het eerste bericht nooit verwijderen van een topic, dus zal als ik alles over ga zetten Peter zijn topic door een ander geopend zijn :|
Vandaar ook mijn opmerking over JOUW toegang i.v.m. IP adressen. Indien jij dit adres aan kunt passen zal Peter altijd als topic starter herkend worden en zodoende ook zijn eerste bericht (c.q. titel) aan kunnen passen.

rpmobilitydesign schreef:Lost dit probleem zich zelf niet op als de diverse topics van nieuwe reacties gevuld worden. FF onhandig, maar tijdelijk?
Bij mijn topic bleek dit Dé oplossing, maar dit was maar één pagina.
Bij Peter z'n topic lukte dit helaas niet. We hebben dit al geprobeerd, maar bij hem word naarmate je berichten toevoegd ook weer lege pagina nummers toegevoegd.

We denken dat Peter eventjes zal moeten wachten todat ons "opperhoofd" dit aangepast heeft. Muiter heeft namelijk toegang tot ALLE menu's en gegevens.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Matt Modelautos schreef:[..]Bij mijn topic bleek dit Dé oplossing, maar dit was maar één pagina.
Zoals ik al zei, de melding zal in je topic terugkeren, maar waarschijnlijk zijn het bij jou maar 1 of 2 posten die spoken, bij Peter zijn dat er gewoon 45 :?
Gebruikersavatar
rpmobilitydesign
Berichten: 594
Lid geworden op: di 12 okt 2004 14:24
Schaal: 1:18
Locatie: Warwickshire, VK

Bericht door rpmobilitydesign »

Ja 45 berichtjes is wel een probleem ja. Succes, jullie werk wordt in elk geval gewaardeerd!
Plaats reactie