AutoRAI 2009

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: AutoRAI 2009

Bericht door rudie20vt »

Powersprint schreef:Sow, dat wordt lekker druk op onze stand 2 april :D Het standnummer is 07.106 Dus hal 7, stand 106 :) Ik weet niet precies hoe laat ik daar aanwezig zal zijn, maar ik zal proberen er rond 13u te staan. Jullie zijn uiteraard allemaal van harte welkom!

Groetjes Arno :cool:
zal er probeeren aan te denken.
maikel schreef:Ik sta de gehele Autorai op de stands van Suzuki, wie weet komen we elkaar daar tegen, lijkt me leuk :thump_up: :D
oke zal er op letten als ik op de suzuki stand kom.(welke hal)
Afbeelding
Gebruikersavatar
maikel
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 17:06
Schaal: 1:18
Locatie: Pieter Baan Centrum

Re: AutoRAI 2009

Bericht door maikel »

rudie20vt schreef:
Powersprint schreef:Sow, dat wordt lekker druk op onze stand 2 april :D Het standnummer is 07.106 Dus hal 7, stand 106 :) Ik weet niet precies hoe laat ik daar aanwezig zal zijn, maar ik zal proberen er rond 13u te staan. Jullie zijn uiteraard allemaal van harte welkom!

Groetjes Arno :cool:
zal er probeeren aan te denken.
maikel schreef:Ik sta de gehele Autorai op de stands van Suzuki, wie weet komen we elkaar daar tegen, lijkt me leuk :thump_up: :D
oke zal er op letten als ik op de suzuki stand kom.(welke hal)
Ik sta waarschijnlijk elke dag in een andere hal, dus als je weet hoe ik er een beetje uitzie dan kun je me vast wel vinden :roll: :thump_up:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: AutoRAI 2009

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Ik ben door mijn dorpsgenoot uitgenodigd om naar zijn stands te gaan kijken. Ik mocht zelf uit kiezen welke dag :oops:

Kroymans of zo iets :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:


Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Niek-106 »

Kroymans was toch failliet, tenminste meende ergers iets gelezen te hebben daarover.

Niek :cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Harm-Jan »

Niek-106 schreef:Kroymans was toch failliet, tenminste meende ergers iets gelezen te hebben daarover.

Niek :cool:
Alleen Kroymans Import Europe, dus alleen Cadillac, Corvette en Hummer. Saab valt hier niet onder.

En dan zijn er nog de andere delen ;) wel handig om het in verschillende bedrijven onder te brengen ;)
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Niek-106 »

oke bedankt, wist dat er iets failliet was van kroymans maar niet precies wat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Powersprint »

Zo, vandaag weze opbouwen. Het ziet er toch heel anders uit dan vorige jaren moet ik zeggen. Het is wel even wennen! Ik heb hieronder al een zestal preview preview foto's neer gezet :)

Ow, ik zag vandaag trouwens dat wij 2 stands verwijdert staan van de NAMAC, dus ik denk dat het wel goed te vinden moet zijn :mrgreen:

Let trouwens niet op de kwaliteit, ze zijn even snel met "kleintje" digi cam genomen :angel:

Gr's Arno

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: AutoRAI 2009

Bericht door michel26 »

Ziet er goed uit :thump_up:
Kun je bij die NAMAC stand alleen kijken of ook modellen kopen?
Ik weet nog niet wanneer ik ga, maar ik zal vast wel een keer gaan :thump_up:
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Is die stand met die zonda en die dikke lambo jullie stand? :drool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: AutoRAI 2009

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Harm-Jan schreef:
Niek-106 schreef:Kroymans was toch failliet, tenminste meende ergers iets gelezen te hebben daarover.

Niek :cool:
Alleen Kroymans Import Europe, dus alleen Cadillac, Corvette en Hummer. Saab valt hier niet onder.

En dan zijn er nog de andere delen ;) wel handig om het in verschillende bedrijven onder te brengen ;)
@ Harm-Jan en Niek-106

Helaas ben ik niet in de gelegeheid om hier naartoe te gaan, heb zelf genoeg problemen aan mijn hoofd bij ons familie bedrijf. :!:

Ben eigenlijk zeer benieuwd wat dhr. Frits laat zien op deze show :?:

In de plaatselijke krantjes, wordt ook al over hem gesproken, over al het wel en wee bij de firma Kroymans en zijn prive investeringen, en dit zijn niet allemaal vrolijke berichten :cry:

Hij heeft heeft hier verderop een enorm kavel gekocht om nieuwe en dure huizen aan de rivier 'De Vecht' te bouwen, in ouderwetse gevel stijl met nieuwe en moderne binnenkant, ziet allemaal geweldig uit, maar of het er ooit van komt :?: :?: :?:

Succes firma Kroymans.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
niva
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 19 mar 2008 16:34
Contacteer:

Re: AutoRAI 2009

Bericht door niva »

Zondag 5 april aanwezig.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Powersprint »

Tom_Aston-Martin schreef:Is die stand met die zonda en die dikke lambo jullie stand? :drool:
Helaas niet Tom :( Maar bij ons is er naast onze zelf gebouwde raceauto ook een zeer dikke Maserati op de stand te zien die een nieuw soort gasklep onder de motorkap heeft. Geheel door de TU Eindhoven ontwikkeld. Dus zeker de moeite om eens langs te komen :D

Donderdag 13.00u moet te halen zijn als het OV meewerkt :)

Groetjes Arno
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Harm-Jan »

MB 500 Sec Ronnie schreef:@ Harm-Jan en Niek-106

Helaas ben ik niet in de gelegeheid om hier naartoe te gaan, heb zelf genoeg problemen aan mijn hoofd bij ons familie bedrijf. :!:

Ben eigenlijk zeer benieuwd wat dhr. Frits laat zien op deze show :?:

In de plaatselijke krantjes, wordt ook al over hem gesproken, over al het wel en wee bij de firma Kroymans en zijn prive investeringen, en dit zijn niet allemaal vrolijke berichten :cry:

Hij heeft heeft hier verderop een enorm kavel gekocht om nieuwe en dure huizen aan de rivier 'De Vecht' te bouwen, in ouderwetse gevel stijl met nieuwe en moderne binnenkant, ziet allemaal geweldig uit, maar of het er ooit van komt :?: :?: :?:

Succes firma Kroymans.

Ron :thump_up:
Lees net dat heel Kroymans er aan gaat en dat mensen naar hun auto kunnen fluiten als ze nog een nieuwe te goed hadden. :thump_down:

Bron: Autoblog
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: AutoRAI 2009

Bericht door F40F50ENZO »

Unieke Ferrari´s op de AutoRAI
Op de AutoRAI 2009 is tussen alle primeurs ook ruimte gemaakt voor de Ferrari´s Collection. Op deze stand is een aantal zeer exclusieve Ferrari´s te zien uit de collectie van importeur Frits Kroymans.
De oudste auto op deze stand is de 250 GT ´Lusso´. Deze zeldzame schoonheid is voorzien van een klassieke V12 motor en het koetswerk van Pininfarina is geheel in stijl voorzien van de Italiaanse racekleur rood.
De andere drie modellen zijn afzonderlijk van elkaar in het verkeer al witte raven dus om ze gebroederlijk naast elkaar te zien, moet u zeker naar de AutoRAI komen. We hebben het hier namelijk over de F40, de F50 en de Enzo; de laatste drie generaties van de absolute topmodellen van Ferrari.
:shock: :eh: Ik wist heul niet dat ik er 1 1/2 week moest staan :doh:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: AutoRAI 2009

Bericht door Harm-Jan »

F40F50ENZO schreef:
Unieke Ferrari´s op de AutoRAI
Op de AutoRAI 2009 is tussen alle primeurs ook ruimte gemaakt voor de Ferrari´s Collection. Op deze stand is een aantal zeer exclusieve Ferrari´s te zien uit de collectie van importeur Frits Kroymans.
De oudste auto op deze stand is de 250 GT ´Lusso´. Deze zeldzame schoonheid is voorzien van een klassieke V12 motor en het koetswerk van Pininfarina is geheel in stijl voorzien van de Italiaanse racekleur rood.
De andere drie modellen zijn afzonderlijk van elkaar in het verkeer al witte raven dus om ze gebroederlijk naast elkaar te zien, moet u zeker naar de AutoRAI komen. We hebben het hier namelijk over de F40, de F50 en de Enzo; de laatste drie generaties van de absolute topmodellen van Ferrari.
:shock: :eh: Ik wist heul niet dat ik er 1 1/2 week moest staan :doh:
Spoiler

Daar gaat ik wel even heen donderdag :worshippy:
Plaats reactie