Ik erger me dood aan / ik wou wel graag

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Nogmaals, het is niet ALLES!
Er zijn er hier alleen wat mensen die herinneringen in negatieve zin aan A.H. hebben en dan kan ik me voorstellen dat ze de shout graag anders willen zien!
Verder is er toch niets aan de hand met die shout mensen? Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is dat 'alles' niet eens zo heel veel! :wink:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

volvofiel schreef:Jongens, waar maken wu ons nu druk om? ... neem zo af en toe eens iets met een korreltje zout!
Het loopt uit de hand! :cry:
:think:
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

motorhead schreef:Er worden al 4 jaar grove en flauwe opmerkingen gemaakt in de shoutbox, nu komen er een paar moraalridders, die veruit in de minderheid zijn, in opstand en dan moet alles maar veranderd worden :shock:
:thump_up:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Er zijn er hier alleen wat mensen die herinneringen in negatieve zin aan A.H. hebben en dan kan ik me voorstellen dat ze de shout graag anders willen zien!
Er worden ook wel eens grappen gemaakt over iemands huidskleur, geloof, land van herkomst, provincie van herkomst enz. enz. enz. Als er echt bij iedere opmerking rekening moet worden gehouden dat niemand zich aangesproken hoeft te voelen kun je meteen beter die hele shout opheffen.

Denk je nu echt serieus dat er hier mensen zitten die positieve herinneringen aan Hitler hebben????? Korreltje zout zou ik zeggen :thump_up: .

Voor de rest verwoord Motorhead mijn gedachten perfect :thump_up: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Nee Ricardo, dat zie je verkeerd. Ik was er ook op tegen (Adolf-grappen) maar liet dit niet op de voorgrond treden en maakte er zo af en toe zelfs een positieve reactie op.
:eh: Niet persoonlijk bedoeld, maar vind dit een zeer vreemde opmerking die zeer tegenstrijdig is :?
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

volvofiel schreef:Nogmaals, het is niet ALLES!
Er zijn er hier alleen wat mensen die herinneringen in negatieve zin aan A.H. hebben en dan kan ik me voorstellen dat ze de shout graag anders willen zien!
Heb jij hem nog gekend dan? Negatieve herinneringen...

Voor de overduidelijkheid: Dat we er grappen over maken wil nog niet zeggen dat we er echt fan van zijn?! Dat geloof je toch zeker zelf niet?! :shock:

Daarbij worden Rico en Fish ook constant "gepest" vanwege hun kleurtje en vermeende sexuele geaardheid, die rennen toch ook niet huilend weg? (in tegendeel...)

Trouwens wel flauw dat je je daar dan niet aan ergert! Misschien moet je je eens wat dieper verdiepen in hoe het hier nu allemaal zit en niet zo lopen huilen en overdrijven, dat korreltje zout eens innemen! :thump_up:

Ohja en tot slot nog een lekkere dooddoener voor het slapen gaan: Als het je niet aanstaat dan ga je er toch niet tussen zitten?! Eergisteren de hele tijd in de shoutbox roepen dat we moeten kappen (van wie?) als je je er zo aan ergert log je toch lekker uit, ga je een filmpje kijken...

Ga ik nu ook doen! :thump_up:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Daarbij worden Rico en Fish ook constant "gepest" vanwege hun kleurtje en vermeende sexuele geaardheid, die rennen toch ook niet huilend weg?
En Brace en ondergetekende omdat we uit Zuid Limburg komen...

Gelukkig weten wij wel hoe we een korreltje zout in moeten nemen.
Als het je niet aanstaat dan ga je er toch niet tussen zitten?!
Amen to that :worshippy:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik heb werkelijk geen idee hoe deze discussie is ontstaan, maar persoonlijk vind ik het erg onzinnig.
We zijn geen Tina-meisjes-van-15 die om {cohen modus aan} de boel bij elkaar moeten houden en de lieve vrede moeten bewaren[cohen modus uit].

Dat er harde grappen gemaakt worden over het feit dat ik een mannentas heb, ik een fan ben van Ajax en in Almere woon en mijn ex-vriendin een klein cubaantje leuker vond dan ik, kan ik wel hebben. Sterker nog, ik voedt ze juist graag kan er zelf om lachen.
Dat maakt het forum voor mij juist er leuk en levendig.

Het maakt het begin van een werkdag er vaak wel leuker op.
Met een kop espresso de 20 pagina's hilarische opmerkingen en grappen te lezen en te bekijken. Op die van Jolly na natuurlijk :mrgreen:

Als je er jezelf aan irriteert, ga dan niet de shoutbox in.
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Als je er jezelf aan irriteert, ga dan niet de shoutbox in.
Een wijs mensch heeft gesproken :thump_up: , op je @j@kssupporter zijn na dan :wink: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

hier ben ik het dus volledig mee eens :worshippy:

De shout is er om onzinnig te Censuur :thump_up:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Even wat dingen er tussenuit lichten:
InjectTheVenom schreef:1: mensen die iets uitlokken en daarna gauw naar hun mammie rennen en zeggen dat de ander dan maar geen humor heeft (die maak ik dus met de grond gelijk zoals iedereen al 2 keer heeft kunnen zien :mrgreen:
En dan vind je het gek dat mensen je niet meer serieus nemen en juist het tegenovergestelde gaan doen, Je bent dan wel niet de aanstichter, maar wel degene die olie op het vuur gooit, dus geen haar beter.
Oplossing: mij als mod van kwaaie zaken aanstellen zodat ik me uit hoofde van mijn functie wel in móét en ook kan houden. Zoals ik al aangegeven heb tegen die mensen, humor ben ik absoluut voor en ik zal dan ook de eerste zijn die een potje respectvol pesten begint, maar je moet het wél goed kunnen PLAATSEN
Zie je nu wat je zelf schrijft, je denkt toch zeker niet dat dat nu nog zal gebeuren, je respect is weg, de kwaaie zaken doe ik zelf wel, maakt me niet geliefd maar dat boeit me niet, heb een heele breede rug en daar kan genoeg op (Als Bieck er vanaf gaat tenminste!)
InjectTheVenom schreef:2: het TOTALE ONTBREKEN van sancties op draaideurzeikers over onder andere de lettergrootte (H-J dit heb je zelf ook al herhaalde malen aangegeven :wink: ). Systeem van 1 waarschuwing en daarna postban voor bijvoorbeeld een week zou prima werken, komt de sfeer alleen maar ten goede. Daarna weer? Postban voor een maand. Nog een keer? IP ban.
Het size 48 verhaal is iets wat zich in de shoutbox afspeeld, daar is deze voor, dit is een op zichzelf staant iets en heeft geen directe invloed op het forum te maken, dit lees je en reageer je op of niet, maar ga niet lopen klagen over lolletje die daar afspelen, ik heb in mijn respect verhaal dit erbij gezet om te voorkomen dat het verhaal een wending naar die kant zou krijgen.
InjectTheVenom schreef:3: ergerlijke opmerkingen die door een aantal personen telkens danwel in de shoutbox neergeplempt worden of in een topic. ECHT ik krijg dan flashbacks van mijn KLEUTERSCHOOL TIJD net als bij het in punt 1 genoemde!
Op elk forum, waar dan ook ter wereld zal je dit soort personen hebben, sorry, sommige worden nooit volwassen, dan moet je thuis in een hoekje gaan zitten en niet bewegen, zelfs op straat tijdens een avond stappen kom je die tegen, zolang je er op in blijft spelen zullen hun dat ook doen, actie-reactie en 1 van de 2 zal dan moeten stoppen wil het ophouden, ben dan de wijste.
InjectTheVenom schreef:5: verder niets. Dit is in grondslag een ontzettend goed forum alleen er moet gedeeltelijk orde op zaken gesteld worden.
Ben volledig met je eens dat we de boel een beetje hebben laten versloffen, onze schuld!! True, heeft wat redenen maar dat mag geen excuus zijn, maar nu we de regels een beetje aan gaan halen begint iedereen moord en brand te schreeuwen en dreigen met een vertrek, das wel een hele makelijke weg.
Ricardo schreef:Je moet niet vergeten dat deze leden al HÉÉÉÉL erg lang bij het forum zitten, heb helaas op dit moment erg weinig tijd voor de shout, maar weet zeker dat ik onder deze groep val. Maar de shoutbox is qua inhoud nog nooit veranderd zolang als ik bij het forum zit (vanaf het begin) en om nu te proberen om een hele cultuur om te gaan gooien
Precies een klubje die elkaar al jaren kent en weet tot hoe ver ze kunnen gaan, daar kom je niet zomaar tussen (heeft met respect te maken), en erger je aan sommige opmerkingen van deze persoon of personen, praat er dan fatsoenlijk mee, en geen dreigementen of dat soort dingen, kom je er niet aan uit, dan stap je naar het beheer, maar tot de dag van gisteren heb ik werkelijk nog geen 1 klacht gehad van wie dan ook, ja als ik de put opentrek dat is iedereen er als de kippen bij, en dan komt alles naar boven. Dat is te laat!!

117ayrton schreef:ik hoop maar dat er voortaan eerst een pb gestuurd wordt als er iets niet in orde is met de regels zo weet de persoon zelf dat het over hem gaat.ik vind ook dat de vrienden van het forum meer betrokken moeten worden bij bepaalde beslissingen dat noemt men democratie .
Voordat je je registeerd ga je accoord met de regels, en daar stem je dan mee in, dus kan het zijn dat je post weggehaald kan worden omwille van het feit dat je ook hier je goedkeuring aangeeft:
Wijzigen van berichten door moderators
De beheerder en moderators behouden zich het recht voor om berichten en onderwerpen zonder notificatie aan de gebruiker te bewerken, verplaatsen, sluiten, samenvoegen of delen. Berichten met aanstootgevende, laster, spam etc. worden naar eigen inzicht verwijderd. Het bepalen of iets valt onder deze categorie wordt bepaald door de beheerder en niet door de gebruiker.
Respecteer de beslissingen van de moderators. Ben je het niet eens met een beslissing ga dan geen discussies aan op het forum maar stuur een bericht aan de moderator. Als je er met de moderator niet uitkomt leg dan het probleem aan de beheerder voor.
Nu hebben we dit bijna nooit toegepast en altijd er netjes onder gezet waarom we het verwijderd hebben, maar in informatieve topics horen deze emoticons gewoon niet thuis en dan worden ze verwijderd, dat is nu eenmaal een geschreven feit.
Volvofiel schreef:Nee Ricardo, dat zie je verkeerd. Ik was er ook op tegen (Adolf-grappen) maar liet dit niet op de voorgrond treden en maakte er zo af en toe zelfs een positieve reactie op.
Dat is dus fout nummro 1, als je dat doet denkt de andere persoon dat het niet erg is om zulke grappen te maken, dan moet je niet achteraf gaan gillen dat het niet gewenst is.
Volvofiel schreef:Jongens, waar maken wu ons nu druk om? Er verandert niet eens zo heel veel en neem zo af en toe eens iets met een korreltje zout!
We vreemd dat je dat nu zegt nu de boel ineens escaleerd door jullie.
1:18 24/7 schreef:Daarbij worden Rico en Fish ook constant "gepest" vanwege hun kleurtje en vermeende sexuele geaardheid, die rennen toch ook niet huilend weg? (in tegendeel...)
Precies, respect voor die jongens, hebben een lekkere breede rug en dan moet je ook niet gaan huilen als je een weerwoord terug krijgt.


Persoonlijk doet het mij geen zeer als je dit forum de rug toekeert omdat je nu over iets gaat zitten mauwen wat al jaren aan de gang is had je maar eerder moeten komen, en nu we ook wat regels aangescherpen krijgen we ineens hoop shit over ons heen, erg vreemd.
Rsh schuderia schreef:Ik heb werkelijk geen idee hoe deze discussie is ontstaan, maar persoonlijk vind ik het erg onzinnig.
Die heb ik aangeslingert, in eerste instatie om het feit dat hier doodsverwensingen neergezet zijn en daar is ook menig woord over gesproken dus onzinnig is het in zijn geheel niet, daarbij werden wel tegenargumenten gebruikt die op zich ook wel een onder de aandacht genomen mochten worden.Vandaar die topic, en nu gaat blijkbaar de beerput open.

Regels zijn regels en daar moet aan gehouden worden, we hebben ze toendertijd al versoepeld door te zeggen dat Prive collecties, het Cafe en de Autosport gevrijwaard zijn van welke reactie dan ook (wel binnen de perken), maar dat in de informatieve topic dat niet getollereerd wordt, ik vind ook alles mooi, geil, prachtig en wil het ook graag hebben, maar dat gooi je dan maar in de shoutbox (daarvoor is die eigenlijk ontworden) en niet in het topic zelf, dan wordt je post gewoon verwijderd.
Dat de shoutbox een chat-pagina is geworden is omdat we het gezellig onder elkaar willen hebben, en er zijn ergere dingen in de wereld dan da iemand een verbastering met Hilter maakt, dat is gebeurd, kan niet teruggedraaid worden en het zei zo. En als het kwetsend is, kom dan naar mij toe, ga het niet op leggen stapelen en als de kans er een keer toelaat je gal ineens spuwen, daar bereik je niks mee.
En kom op een normale manier naar me toe, niet met bedreigingen, want dan verlies je bij mij elke vorm van respect en zal ik ook geen stap meer voor je doen, en als je er dan voor gaat zorgen dat leden weg gaan blijven door jou is de keuze bij mij gauw gemaakt.

Dus aan de shoutbox wordt niks niet gewijzigd, die blijft gewoon zo, mits er natuurlijk gewoon op gereede grond geklaagd wordt en dan zal ik die persoon of personen wel aanspreken, maar ga niet eerst uitlokken en dan zeiken of iemand verrot schelden, dan heb je het aan je zelf te danken.
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Ricardo schreef:[.....]
We zullen gewoon een verschil van mening blijven houden en nee sommige dingen blijf ik niet pikken, bereid je er maar vast op voor :thump_up:
Dus aan de shoutbox wordt niks niet gewijzigd, die blijft gewoon zo, mits er natuurlijk gewoon op gereede grond geklaagd wordt en dan zal ik die persoon of personen wel aanspreken, maar ga niet eerst uitlokken en dan zeiken of iemand verrot schelden, dan heb je het aan je zelf te danken.
Eh mag ik dan op mijn beurt jou vragen hoe ik dit moet interpreteren? Zover ik me herinner was ik NIET degene die dingen uit ging lokken Mark, misschien toch eens een andere bril kopen. De personen die ook ik niet nader zal noemen ( :lol: ) waren bij de eerste keer gewaarschuwd en probeerden het nu gewoon weer, maar goed voor de rest wat in die laatste pb stond maak ik me er niet meer aan vuil.
Zie je nu wat je zelf schrijft, je denkt toch zeker niet dat dat nu nog zal gebeuren, je respect is weg, de kwaaie zaken doe ik zelf wel, maakt me niet geliefd maar dat boeit me niet, heb een heele breede rug en daar kan genoeg op (Als Bieck er vanaf gaat tenminste!)
Whatever man :lol: Ik maak mijn respect wel bij degenen die het ook verdienen en daar heb ik geen leslezer bij nodig dankjefeestelijk.
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Bericht door F40F50ENZO »

We zullen gewoon een verschil van mening blijven houden en nee sommige dingen blijf ik niet pikken, bereid je er maar vast op voor
:oops: Dit meen je toch niet zeker: bereid je er maar vast op voor :evil: doe eens relaxt man :wall: We zijn modelautovrienden en geen freefighters.
Whatever man Ik maak mijn respect wel bij degenen die het ook verdienen en daar heb ik geen leslezer bij nodig dankjefeestelijk
Volgens mij heb jij een shrink :nuts: of Ritalin nodig i.p.v. een lesgever en verdien je zeker géén respect van deze jongen.
Wellicht kan je beter een ander forum kiezen? :eh: :wink:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Droom toch lekker verder met je verkeerde versie Ricotje
Oehoe, meneer heeft de waarheid in pacht!
en nee sommige dingen blijf ik niet pikken, bereid je er maar vast op voor
Wat, ga je nog meer grafheuvels bouwen?
Zover ik me herinner was ik NIET degene die dingen uit ging lokken
Nee, die gruwelijk beledigende opmerking van Jolly lokte het uit, gelukkig ging je d'r heel subtiel, respectvol en met humor mee om! :roll:
k maak mijn respect wel bij degenen die het ook verdienen en daar heb ik geen leslezer bij nodig dankjefeestelijk.
Dat is je tot nu toe aardig gelukt hier :? En wanneer verdienen we uw respect oh heiligheid? Als we er exact dezelfde denkbeelden op na houden als u, hoe raar die ook zijn?!

Gekkenhuis! :nuts:
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door jerico »

ik vind gewoon dat je iedereens mening moet respecteren, ik was dan toevallig midden in het "gezeik". Als er al een ruzie onstaat om zulke redenen kunnen we wel blijven huilen, zoals kleine meisjes idd doen, sorry voor ricardo onze kleine vriendin :lol: .

Ik gaf gewoon een uitleg over hoe iets zat wat in dat topic werd overlegd en dan komt er iemand(noem geen namen, maakt uit niet wie het was) dat we wel niet ontopic moesten blijven en we op moesten rotten met onze discussie al het dat niet of wel een discussie is. Als iets offtopic gaat meld je dat bij de moderator en gaan we niet voor "eigen rechter spelen".

En bovenal, zoals ik met msn en forums vooral vind, is dat je hier achter en computer zit en niet face to face zoals sommigen het al zeiden. Je kan de lichaamstaal van de andere persoon niet zien en dus ook geen emoties. Je moet op een forum dus niet iets te snel nemen, want het gegein gaat over en weer. Maar als iemand vraagt als iemand hem voor paal of gein tegen hem pleegt, te stoppen, mag dat ook best in acht genomen te worden.

Overigens vind ik het niet zo eerlijk dat er iemand zei dat mensen die al HEEEEl lang op het forum zitten meer te zeggen hebben...Kan ik er wat aan doen dat ik dit forum nog nooit eerder had gezien terwijl de eigenaar in dezelfde woonplaats woont en met stickers op zijn bak rijdt...

We moeten hier samen goed overweg kunnen en elkaar respecteren, zo makkelijk is het. Terwijl het toch ook weer heelmoeilijk is...Zoals bonavitus zei "wees de wijste".

greetz,


jerico
Afbeelding
Gesloten