Ferrari-models grasmat 1:43

Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: Ferrari-models grasmat 1:43

Bericht door brambo21 »

Ferrari-models schreef:Sommige dingen snap ik toch echt niet hoor :(

Ik lees bv op de site van http://www.nproject.org/nl/modelspoor-s ... etjes.html buizen maken.
Dus met rietjes afzuigbuizen maken, ok dat gaat makkelijk. Maar dan schrijven ze, met spuitbus een kwartiertje drogen ..... :doh: na een uur en half neem ik het rietje vast en is de verf nog niet droog :cry: :!: :!:
Ook zo een grasmat lijmen, die komt steeds weer los bij mij :( Heb wel horen zeggen dat een zakje los gras beter is, maar daar heb ik wat allergie van. Trouwens die grasmatten verliezen ook kei mega veel gras hoor, amaai nog niet :shock:
Kortom, je moet steeds zelf ondervinden door fouten te maken, want op vele websites klopt het toch niet echt hoor.
kijk je doet op dergelijke sites zeker leuke info maar de droogtijd is ook wel erg kort een KWARTIER :doh: op een niet zuigende ondergrond (jaja niet dus )
op een gladde ondergrond (wat jij ook gebruikt hebt volgens mij ) is het altijd lastig lijmen of schilderen
gebruik bv gewoon onbeschilderd triplex of vezelplaat mdf gaat ook wel dan blijft je gras echt wel zitten
in een eerder berichtje zei je dat een makkelijk diorama dat van een RALLY was haha fout !!
veel meer details zoals gras zand grind en bomen struiken ed bij f1 dio is er vangrail en asfalt evt een reclame bord en dat is het wel ongeveer :P
maar geef niet op doorgaan het was zeker een leuk begin :thump_up: :thump_up:
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
Ferrari-models
Berichten: 46
Lid geworden op: di 10 mar 2009 13:36

Re: Ferrari-models grasmat 1:43

Bericht door Ferrari-models »

Heb van de plaat iets nieuw gemaakt en is veeeeel mooier dan vroeger :) Weet niet of in dit topic zetten of nieuw maken? Want is compleet ander diorama geworden, wel niet af.

Ohja :) als ik mijn fotos uit mijn Image hosting website doe, waar ze omgezet werden voor html code, verdwijnen ze hierop dan ook?
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: Ferrari-models grasmat 1:43

Bericht door brambo21 »

Ferrari-models schreef:Heb van de plaat iets nieuw gemaakt en is veeeeel mooier dan vroeger :) Weet niet of in dit topic zetten of nieuw maken? Want is compleet ander diorama geworden, wel niet af.

gewoon titel aan passen en hier op door gaan altijd leuk :thump_up:
enne fotos :dance: toppie
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Plaats reactie