NAMAC beurs 15 januari 2011

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 15 januari 2011

Bericht door MartinBond »

Straetos schreef:(....), mijn neef geprobeerd aan te steken!
En dan heeft 'ie 't over een overvaller... :|
Afbeelding
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 15 januari 2011

Bericht door freeroad »

motorhead schreef:Hoop commotie na afloop van de beurs, politie en afzet-linten, de organisatie van de Namac schijnt beroofd te zijn ?
Gebeurde precies toen wij de deur uit liepen naar buiten. Hoorde ineens allemaal geschreeuw enzo achter ons.
En toen we bij de auto stonden 2 mannen wegrennen.
Vind ik toch wel knap l*llig, want het was erg druk denk dat ze wel flink wat geld binnengehaald hadden voor de NAMAC stichting.
En dan komen er één paar van die werkeloze debielen, het efe jatten. :o
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: NAMAC beurs 15 januari 2011

Bericht door rpi »

Hebben ze de daders ook gepakt?
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 15 januari 2011

Bericht door freeroad »

Ik heb geen idee. Zat in de auto toen er iemand achteraan rende.
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
mini hv
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 16 jun 2006 09:47
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 15 januari 2011

Bericht door mini hv »

Ik mag aannemen dat jij als belangrijke getuige je al gemeld hebt?

HOUTEN – Een 69-jarige man uit Roosendaal is zaterdagmiddag 15 januari slachtoffer geworden van een beroving op de Meidoornkade. Daarbij zijn enkele schoten gelost. Niemand raakte gewond.

Omstreeks 14.35 uur kreeg de politie een melding van de beroving, die plaats vond voor het Expo Center. Daar vond op dat moment een ruilbeurs plaats van miniatuurauto’s. Het slachtoffer liep naar zijn auto toe toen hij werd geconfronteerd met twee mannen met bivakmutsen op. Hij werd beroofd van enkele koffers met miniatuurauto’s. De daders vertrokken in onbekende richting, vermoedelijk in een zwarte Alfa Romeo. De politie is direct een onderzoek gestart. Nog niemand is aangehouden. Getuigen wordt verzocht zich te melden bij de politie van het district Lekstroom, via 0900 – 88 44. Anoniem melden kan ook via Meld Misdaad Anoniem: 0800 – 7000.
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 15 januari 2011

Bericht door MartinBond »

:shock:
MartinBond is d'r één keer niet en.....
:mrgreen:

Da's wel schrikken, zijn dus "kenners" geweest, anders neem je geen koffers met auto's mee. Ik suggereer dat we allen goed opletten op ebay en dergelijke voor ( uitzonderlijk) goedkope modellen van high-end merken..?
Afbeelding
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: NAMAC beurs 15 januari 2011

Bericht door zipperscales »

Het is te sneu voor woorden dat je zo aan je geld moet komen, ik hoop dat ze de daders terug vinden maar ik neem aan dat die wel gevlogen zijn. Als er nu bekend wordt wat er gejat is, kunnen we er rekening mee houden.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Plaats reactie