Hoera voor de herstellers van het forum!

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Voor de duidelijkheid: Wij mods kunnen in de huidige structuur alleen iets doen aan het forum als dit gewoon online is. Gewoon omdat we rechten hebben om berichten aan te passen en/of te verplaatsen.

Als het forum niet draait zijn wij net zo machteloos als iedere andere bezoeker. :oops: En laat duidelijk zijn dat ik daar ook niet gelukkig mee ben :cry:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 432
Lid geworden op: di 03 mei 2005 20:04
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Bericht door Henri »

Ach help, spamming...

Ik heb een beetje php kennis (mijn site is er in gebouwd) maar ik heb wél een paar maanden geleden de 'contact us' pagina verwijderd, die werd ook misbruikt voor spam. Althans, daar was iemand mee bezig, ik kreeg de meest wazige emailtjes van m'n eigen site...

En als een provider een site 'uit de lucht haalt', dan is dat erg lastig.

Veel wijsheid gewenst, want dat heb je nodig. Goed te zien dat er een aantal mensen zijn die aangeboden hebben te helpen.
Mocht je advies willen, je weet me te vinden.
Follow me at AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Mocht het nodig zijn, dan kan ik wel een mirror van het forum kwijt ....
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Opel-DTM schreef:[..]

Binding... :think:

In ieder geval.. de problemen zijn er nog steeds :roll:

Hoe vaak moeten wij als mod's nog vertellen dat WIJ hier ook niks aan kunnen doen.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Neem je m zo serieus dan... :? Het is de grootste gebruiker die nog nooit er ook maar over heeft gedacht een steentje bij te dragen maar wel altijd het meeste commentaar levert. :|

En hoe groot was je interesse in de eerste plaats als je, na 4 maanden hier, al een kloon van dit forum op zet. :|

Zal ik de gebeten hond nu wel zijn maar ik vind dat je alles wel een beetje in perspectief moet zien. Ik heb Muit iig laten weten dat ik naast de anderen me best ook in het PHP gebeuren wil gaan verdiepen. Hij heeft voldoende keus lijkt me.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Matt Modelautos schreef:[..]
Hoe vaak moeten wij als mod's nog vertellen dat WIJ hier ook niks aan kunnen doen.


Je had het over binding... binding met het forum die iemand moest hebben om als extra beheerder te worden aangewezen! En zoveel binding heeft de beheerder zelf al niet... de andere 2 figuren van de stichting trouwens ook niet :wink:
Dus ik weet niet wat je te eikelen hebt dat de mod's daar niks aan kunnen doen... want daar had ik het niet eens over :snooty:

Maar het lijkt MIJ wel het beste dat wanneer er een extra beheerder of beheerders komen... dat deze bij de mod's vandaan komen! En dan liever 2 dan 1!

St. Paul schreef: Neem je m zo serieus dan... :? Het is de grootste gebruiker die nog nooit er ook maar over heeft gedacht een steentje bij te dragen maar wel altijd het meeste commentaar levert. :|


Idd ben hoogstwaarschijnlijk wel de grootste :wink:
En een steentje bijdragen... doe ik toch? Commentaar leveren :D

St. Paul schreef:En hoe groot was je interesse in de eerste plaats als je, na 4 maanden hier, al een kloon van dit forum op zet. :|


Niet om het één of ander... ik kan veel, maar een website opzetten :? :eh:
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Opel-DTM schreef:
En een steentje bijdragen... doe ik toch? Commentaar leveren


en dat is ook het enige wat je hier doet, en nog onvriendelijk ook.
In de meeste van jouw berichten gaat het niet meer over modelautos, maar of het forum, het beheer, de mods... de forumers... en er is volgens jouw niets goed aan....

Ik denk dat je al héél dicht tegen de grens aan zit met al je commentaar. Als het je hier niet bevalt moet je maar eens een deurtje verder gaan.

Ik kan best begrijpen dat iemand het even te druk heeft... tellen al die voorgaande jaren dat Mark er tijd in gestoken heeft dan niet meer mee...

Natuurlijk ben ik een voorstander van een tweede beheerder om de voortgang van het forum te bewerkstelligen, maar dat is iets voor Mark en zijn team van Mods om dat te bepalen...

Maar met onvriendelijke opmerkingen maak je het er niet beter op....
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ten eerste, ik ben blij dat alles weer werkt zoals het zou moeten werken.

Ten tweede, ook ik denk dat vanuit de stichting de continuiteit van het forum gewaarborgd moet worden.
Hoe dat gedaan moet worden, is denk ik aan diegene die het dichtst bij het vuur staan en daar ook voor open staan om op te pakken.

Ten derde, laten we het hier niet persoonlijk trekken. Ik vind sommige commentaren niet prettige van mensen. Maar dat behoort nu eenmaal bij interactie op een forum. Ik negeer die posten ook het meeste, hoewel dat soms gewoonweg niet kan.
Als een persoon een keus maakt om wel of geen lid te worden dan is dat de keus van die persoon. Het "aanspreken"op een storting voor de stichting vind ik in deze ook niet gepast. Dat is en blijft nog steeds een individuele keuze.

Ten vierde, voordat iedereen over Muiter valt, er kunnen verschillende reden van absentie zijn. Ziekte, serverstoring, familieproblemen, drukte, etc.

Kortom, laten we iedereen in zijn waarden laten en de discussie over bijdrage van individuen bij deze sluiten. :thump_up:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Curbstone Models schreef:[..]

en dat is ook het enige wat je hier doet, en nog onvriendelijk ook.
In de meeste van jouw berichten gaat het niet meer over modelautos, maar of het forum, het beheer, de mods... de forumers... en er is volgens jouw niets goed aan....

Ik denk dat je al héél dicht tegen de grens aan zit met al je commentaar. Als het je hier niet bevalt moet je maar eens een deurtje verder gaan.


Tuurlijk... we moeten allemaal hetzelfde denken...

Ooit eens over nagedacht hoe dat komt... Wie was het toch die het ook opviel dat wanneer je ergens maar even anders over dacht je al werd afgestraft :?:

Hint: Volgens mij was deze zelfs 'Vriend van het forum'.

Weet je zijn nickname nog...
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Curbstone Models schreef:............om de voortgang van het forum te bewerkstelligen, maar dat is iets voor Mark en zijn team van Mods om dat te bepalen

Michel. :thump_up:
En dat is ook precies wat we binnenkort gaan doen.
Een bijeenkomst van beheerder, moderators (en partners.?)
Uitzoeken wat de "knelpunten" zijn en ze (proberen op te) oplossen.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Goed idee Matt en Mark!(en de rest natuurlijk :wink: )
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Sorry dat ik misschien even wat sarcastisch overkom, maar laten we hopen dat er deze keer ook echt wat gebeurd :thump_up: Want het is nu al een paar keer gebeurd en to dusver zijn het alleen maar loze woorden geweest :oops:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Mark heeft dit forum niet in 1 druilerige zondagmiddag uit verveling "even" opgebouwd. Hier zit voor hem ook een aanzienlijke hoeveelheid werk in. Hij zal echt niet al dit werk zomaar laten varen en echt wel een goede rede hebben waarom het werk momenteel even op zich laat wachten. Bovendien is dit niet zijn betaalde baan.

Gewoon even rustig afwachten en hopen dat de kleine onregelmatigheden even wegblijven tot die tijd. :thump_up: Jamaican style. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dus als het goed is hebben we straks en een lekkere likeur en een goed forum :mrgreen: jamaica style :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

misschien heb ik hier geen recht van spreken, maar men kan elkaar wel een beetje de schuld gaan geven, maar in een openbaar topic opel-dtm afstraffen vind ik eigenlijk een beetje ver gaan. Stuur hem dan een pb. Muiter zal ook echt wel wat doen aan de problemen, en het is ook niet aan hem te wijten dat het forum een tijdje uit de lucht is geweest, want hij kan immers niet hele dagen het forum bijhouden. Daarom vind ik, net als alle anderen, dat er een goed bestuur moet komen, die samen dit forum goed kunnen runnen.
Iig ben ik blij dat het forum het weer doet. :thump_up: Een applausje kan er dus wel vanaf :clap: .
Plaats reactie