Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Minikraftmodels (waarvan de site in ieder geval momenteel niet werkt) heeft van hun Soul een nieuwe versie uitgebracht. Deze is met name stoerder, maar herbercht volgens mij ook nog wat extra details t.o.v. de eerdere uitgave. Ook de knipperlichten achter zijn bijvoorbeeld aangepast en zijn nu meer oranje dan rood. Wel vond ik op de eerdere serie de wielen mooier.
Goed het stoerdere dat is toch wel het belangrijkste aan deze uitvoering en maakt hem gewoon net dat beetje meer af. Naast een mooi afwerking, vooral echt een stoer ding
Bejing Jeep laat 1000 tot 1250 modellen maken van de eerste Cherokee. Een zeldzaamheid gaat dit worden dus, of zouden er nog meer kleuren in eenzelfde aantal komen?
Via modelclub heb ik begrepen, dat na het chinese nieuwjaar de Buick Regal uit komt.
Ze zullen dan echter met nog wat leuks komen, de Mitsubishie EVO X (komt waarschijnlijk al in april uit de fabriek rollen!)
Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op ma 14 mar 2011 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.