Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

andre schreef:Hallo Bulldog

Niet om het een of ander , maar ik heb in het verleden ook al eens contact gehad met jou via MP
en ik moet zeggen dat je ook niet als een van de vriendelijkste reageerd op mails.
Op vragen of het je laagste prijs was van het model , kreeg ik toendertijd ook een zeer negatieve
reactie terug , waarvan ik ahd , nou hij bekijkt het maar met z'n te koop aangeboden modellen.

Ligt denk ik toch wel aan jou manier van schrijven als reactie op mails .

Ok Thanxssss weet ik dat ook weer.

Ik heb net mijn mailbox even zitten bekijken en kwam alleen 2x een mail van je tegen 1x op 2 UT models Porsche's waarvan de prijs op bieden stond en jij met de vraag kwam wat moeten ze kosten? daar geef ik dan het antwoord op: graag bieden via MP, en het andere was over de spiegels van de Kyosho BMW M3 en ook daar zie ik niks onvriendelijks aan. Ik heb ook jou weleens een mail gestuurd over een model wat je op MP te koop had staan waar ik tot vandaag nog steeds GEEN antwoord op heb gekregen (net alsof dat zo vriendelijk is) miss dat je dan actie <--> reactie krijg :roll: ik zou het anders ook niet weten ik kan iig geen verkeerde mail aan jou terug vinden, ik hoef het ook niet terug te zien want ik ga me tijd daar niet aan verdoen.

Over onvriendelijk zijn waarom gaat het dan altijd goed met mijn aankopen en verkopen via MP en Ebay??? al mijn verkochte goederen zijn altijd goed en schade vrij aangekomen is er iets aan een model dan meld ik dat erg duidelijk wat ik niet van andere verkopers (oa van dit forum) kan zeggen, verkopen als nieuw maar net na het betalen hoor je ineens dat er iets aan is maar dat je het bijna niet zie. Ik heb bijna 2000 modellen staan waarvan er erg veel oude kevers en porsche's van MP zijn gekomen nooit niet geen problemen alleen de (ik dacht) 3 personen die ik op dit forum gemeld heb.

Maar ik ben voorlopig klaar met het MAF forum.

Latrsssss

PS. ik dacht dat dit topic er was om elkaar te waarschuwen voor bepaalde mensen die verkopen op oa MP maar als je dan iets meld dan is het weer niet goed.

Vanaf nu reageer ik niet meer in dit topic, en voor de mensen/bieders op MP die al "slechte" ervaringen hebben met me kan ik maar 1 tip geven nooit meer bieden of mailen op 1 van mijn modellen.
Gebruikersavatar
Scenic
Berichten: 462
Lid geworden op: do 01 okt 2009 13:19
Locatie: Westland

Re: Marktplaats

Bericht door Scenic »

Mensen heeft er iemand ervaring met Willie van Dijk, Hij/zij bied modellen voor spotprijzen aan. Norev 1/43 die normaal 30Euro kost bied deze verkoper aan voor 15Euro. Klinkt heel gunstig maar ik denk vraag het maar efe voor de zekerheid.

Scenic :cool:
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Re: Marktplaats

Bericht door caprigek »

Scenic schreef:Mensen heeft er iemand ervaring met Willie van Dijk, Hij/zij bied modellen voor spotprijzen aan. Norev 1/43 die normaal 30Euro kost bied deze verkoper aan voor 15Euro. Klinkt heel gunstig maar ik denk vraag het maar efe voor de zekerheid.

Scenic :cool:
uit dordrecht of omgeving
heb er ook zaken mee gedaan
(ben ze opgaan halen eerste keer) daartna goede ervaringen mee via post
vriendelijke mensen
goede snelle reactie en levering

groet michel
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Gebruikersavatar
Scenic
Berichten: 462
Lid geworden op: do 01 okt 2009 13:19
Locatie: Westland

Re: Marktplaats

Bericht door Scenic »

caprigek schreef:
Scenic schreef:Mensen heeft er iemand ervaring met Willie van Dijk, Hij/zij bied modellen voor spotprijzen aan. Norev 1/43 die normaal 30Euro kost bied deze verkoper aan voor 15Euro. Klinkt heel gunstig maar ik denk vraag het maar efe voor de zekerheid.

Scenic :cool:
uit dordrecht of omgeving
heb er ook zaken mee gedaan
(ben ze opgaan halen eerste keer) daartna goede ervaringen mee via post
vriendelijke mensen
goede snelle reactie en levering

groet michel
Oke bedankt voor je reactie, dan ga ik daar binnenkort van kopen.

Scenic :cool:
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

Vandaag een Fast and Furious Skyline binnen gekregen.
Ik had er 50,- voor betaald wat een goeie prijs is voor deze auto zonder doos.

Echter kreeg ik hem zo binnen:
Afbeelding

Dus als je Fast and Furious modellen zoekt niet bij deze kopen:
http://link.marktplaats.nl/342652859
http://verkopers.marktplaats.nl/12522674
1:18 Fast and Furious
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Marktplaats

Bericht door Porsche »

:doh: Een bouwpakket & doos :thump_up:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5186
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Schumi28 »

Beetje raar dat je hem vandaag al gelijk de zwarte piet geeft.
Niet eens de tijd geven om tot een oplossing te komen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

Schumi28 schreef:Beetje raar dat je hem vandaag al gelijk de zwarte piet geeft.
Niet eens de tijd geven om tot een oplossing te komen?
Ik heb hem wel meteen een mail gestuurd met de foto er bij, maar nog geen reactie.
Dit soort beschadigingen (spoiler, stoel en ALLE 4 de velgen) kan toch niet van het verzenden zijn.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

Zo dat ziet er niet al te goed uit zeg, wat hebben ze daar in g*ds naam mee gedaan joh.

Heb je al een reactie van de verkoper????

Hoop iig voor je dat je iets kan regelen, ik zet deze ook gelijk op mijn lijst met namen van verkopers waar ik NOOIT bij zal kopen.
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

Ja volgens mij hebben ze met het pakketje gevoetbald :evil:

Was ook niet zo goed verpakt, zat met wat wc papier los in een doosje.

En nee ik heb nog geen reactie van de verkoper, ben ook benieuwd of ik die ga krijgen.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Re: Marktplaats

Bericht door caprigek »

ben zelf koerier geweest
als je weet hoe ze daar met je pakketjes omgaan laat je nooit meer iets verzenden geloof me
kreeg keer 32 LCD schermen voor 1 klant
werden vanaf de pallet gegooit naar de auto (meter of 10)
ik heb ze geweigerd af te leveren

hoeft niet aan verkoper te liggen
maar had m wel beter mogen inpakken ja

groet michel
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

Bjorn schreef:Vandaag een Fast and Furious Skyline binnen gekregen.
Ik had er 50,- voor betaald wat een goeie prijs is voor deze auto zonder doos.

Echter kreeg ik hem zo binnen:
http://i247.photobucket.com/albums/gg15 ... G_5145.jpg

Dus als je Fast and Furious modellen zoekt niet bij deze kopen:
http://link.marktplaats.nl/342652859
http://verkopers.marktplaats.nl/12522674
Heb een reactie gekregen van de verkoper dat de auto nog goed was toen hij hem verstuurde en dat die alleen maar in een vitrine heeft gestaan.
Maar dan zal het wel bij het verzenden zijn gebeurt door het slechte inpakken, auto zat los in de doos met wat wc papier er bij :evil: :evil: :evil:
1:18 Fast and Furious
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door rsh_scuderia »

Voor op gesteld; het model moet degelijk worden ingepakt met meer dan wc papier.
Maar die koeriers dat zijn soms wel geteisem, rekels en een stelletje doerakken.
Het zou daar dus zeker aan kunnen liggen. Ik hoop dat je er uit kan komen met de verkoper, hij lijkt er deels verantwoordelijk voor (het inpak verhaal), maar hij zal misschien niet 100% aantoonbaar schuld dragen.
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door supra007 »

bjorn,

we hebben het hier al via de mail over gehad, maar ik hoop echt voor je dat er hier een oplossing is.
het is erg kl*te voor je, aangezien dat je de skyline nog echt zocht..

en mensen, het is nu nog steeds zo dat er bij de pakketdiensten niet zorgvuldig met pakketten wordt omgegaan.
ik zelf werk bij transmission (wij nemen alleen grote aantallen coli's aan van bedrijven) maar als je ziet hoe dat de collega's
omgaan met colli's is gewoon niet normaal. Bovendien heb ik af en toe colli's in mijn hand waarvan ik me echt afvraag of ze wel
goed verpakt zijn,

maarja, het eerste wat je moet doen is hem natuurlijk goedverpakken, dat scheelt al altijd

succes!
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Ricardo »

Meestal zijn er problemen met verkopers, maar ik heb er nu een met een koper:
halklo ricardo

ik had graag de modellen gekocht van je maar de afspraak was dat we deze maand het zouden af werken en ik heb je een voorstell gedaan waar je niet op rejageerd dat noem ik onzakelijk maar ja ik denk dat ik contakt leg met marktplaats van weegen dat uw dus de modellen verkoopt tewijl ik nog wacht op me geld zodat ik uw alles betaalde in een keer want het is all 2 mis gegaan en uw maild elkekeer als ik in het rood sta ik ga gewoon even je aan de schaampaal hangen want dit noem ik geen zaken doen op een eerlijke manier dit noem ik mensen naaien

afz maaurice
Beloofd al een maand dat hij geld overmaakt, maar tot op heden niks ontvangen. Uiteraard heb ik na een bericht aan hem gestuurd te hebben de modellen weer op Marktplaats gezet. Dus als ene Maurice Leijten op je modellen biedt, dan kun je deze beter negeren denk ik.
Plaats reactie