Exoto 1:18

rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

:shock:
Mocht Exoto deze ooit uitbrengen dan zal deze prachtig staan naast de andere Exoto top modellen.
Villeneuve 312T en deze bjoetie naast elkaar is toch ge-wel-dig :thump_up:
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Yes! Het begint er op te lijken dat Exoto ons toch gaat leveren wat ze al jaren beloofd hebben! :worshippy:
Zouden de F40 LM, 250 GTO etc. nu ook snel volgen? Ik hoop het! Wordt een duur jaartje, 2007... :mrgreen:
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Ik denk en hoop dat Exoto zich nog een poosje aan de klassieke f1's gaat houden en van mij mag cmc de 250 GTO maken (denk nog steeds dat ze die gaan doen). Eigenlijk mogen zij de complete 250 serie wel maken :drool:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

hanzjepanzje schreef:Ik denk en hoop dat Exoto zich nog een poosje aan de klassieke f1's gaat houden en van mij mag cmc de 250 GTO maken (denk nog steeds dat ze die gaan doen). Eigenlijk mogen zij de complete 250 serie wel maken :drool:
Eerlijk gezegd hoop ik NIET dat CMC de serie compleet maakt, want Exoto is gewoon beter, zeker wat velgen en chroom betreft (kijk maar naar de CMC SWB en de Exoto 500 F2). Maar we mogen al blij zijn, DAT dit soort modellen gemaakt worden.
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Die F40LM wil ik ook wel graag hebben :thump_up: . Ben benieuwd welke versie dat is eigenlijk.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

bigodino schreef:[..]

Eerlijk gezegd hoop ik NIET dat CMC de serie compleet maakt, want Exoto is gewoon beter, zeker wat velgen en chroom betreft (kijk maar naar de CMC SWB en de Exoto 500 F2). Maar we mogen al blij zijn, DAT dit soort modellen gemaakt worden.
Hoe dan ook, ik hoop dat het doorgaatmet de competitie tussen Exoto en CMC, want die is er vast. Ik hoop dat ze elk de druk voelen om betere modellen te maken dan de ander, dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede! En daar heeft iedereen wat aan :thump_up: :D
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Goed nieuws van Exoto; Brabham BT44B is opkomst. De eerste plaatjes zijn uiteraard veel belovend, maar nog veelbelovender is het ombuigen van een periode waar ze weinig tot niks uitbrachten naar een periode waar beloftevolle F1 auto's die (bij mij) tot de verbeelding spreken op stapel staan.
Hoewel dat laatste wel weer des Exoto's is natuurlijk :mrgreen:

Martini Brabham, heeeeerlijk :drool:
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op vr 05 jan 2007 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Nou ja, ik verwacht dat we alsnog een kleine 5 jaar kunnen wachten op de aangekondigde 126 C2. En de F1 2000? Voor m'n gevoel is dat al jaaaren "the shape of things to come" :lol: Maar ik ben benieuwd. De 500 f2 is hier en daar al geleverd dus dat is positief! Ik hoop dat ze inderdaad op het juiste spoor zitten en ons blijven verblijden met de schitterende wagens die ze tot nu toe hebben gemaakt! :drool:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Kijk eens aan, een Ferrari 500 F2 1953! :worshippy:

Een must voor onze Belgische Ferrari vrienden 8)

Afbeelding
Afbeelding
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

bigodino schreef:Kijk eens aan, een Ferrari 500 F2 1953! :worshippy:

Een must voor onze Belgische Ferrari vrienden 8)

www02.exoto.com/eNews/lib/421/img/GPC97194_600_070119.jpg
www02.exoto.com/eNews/lib/421/img/GPC97194_600_Rear.jpg

Niet alleen voor onze Belgische vrienden :wink:
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

mooi mooi , deze zou ik er ook graag bijhebben in beide kleuren maar heb deze al van revival ( exoto is natuurlijk wel veel knapper afgewerkt
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Dan verkoop je die toch? :thump_up: :mrgreen:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

heb de gele van revival en die is toch in beperkte oplage uitgebracht en daarmee dat ik deze niet zo rap wegdoe , misschien dubbel kopen :mrgreen:
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Goed nieuws voor...naja iig voor mij :D Na een mailtje te hebben gestuurd over de voortgang van de F1 2000 kreeg ik het volgende terug:
Dear Mr. Kleinenberg,

Thank you for your email and your continued support of our high quality Exoto Brand. The F1 2000 will be displayed at the Nuremberg show this year 2007, and should go into production by end February 07. The model will be available for purchase soon from our website at http://www.exoto.com

Should you have further questions, do not hesitate to contact me.

Sincerely,

Jack Pierre Keusseyan
Executive Vice President
Exoto Inc.
5440 Atlantis Court
Moorpark, CA 93021-7101
United States of America
Of dit ook de werkelijkheid is valt te bezien natuurlijk, maar na de show begin feb zullen we wellicht meer weten. Ik persoonlijk sta om dit model te springen, omdat ik heul erg graag een moderne f1 wagen zou hebben met een schitterend gedetailleerde motor. :worshippy:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

hanzjepanzje schreef:Ik persoonlijk sta om dit model te springen, omdat ik heul erg graag een moderne f1 wagen zou hebben met een schitterend gedetailleerde motor. :worshippy:
Dit zou te gek zijn. Dan kan ik tenminste afstand doen van de Hotwheels Schumacher modellen en hopelijk dit jaar nog.
Gesloten