CSL :: 05-06 Lamborghini Murciélago met foto's!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
sjefske
Berichten: 994
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:36
Contacteer:

Bericht door sjefske »

Koop je er toch gewoon nog een kast bij :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Geen optie ;)
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:snooty: de kast is vol en we stoppen met verzamelen, wat een instelling :angel:

Mooie Lambo heb je er bij de kleur is helemaal toppie en de nummerplaat maakt het af :thump_up:
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Ik heb het beste voor met mijn modellen, als je 3 honden hebt en je huis is vol neem je toch ook geen 4e? :P
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

CSL schreef:Ik heb het beste voor met mijn modellen, als je 3 honden hebt en je huis is vol neem je toch ook geen 4e? :P
:lol: dat is toch appels met peren vergelijken :wink: Vitrine erbij en je kunt weer een paar modellen verzamelen, waar een wil is, is een weg :angel:
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Ach ik kon het toch proberen :P

In mijn huidige kamer heb ik daar geen ruimte voor, een staande vitrine is ècht niet mogelijk. Omdat ik ook nog een grote collectie platen en cd's heb en de daarbij behoren dj cd/platen spelers nemen ook een hoop ruimte in.

Heb daarbij altijd het idee gehad dat ik een niet zo enorme verzameling wilde aanleggen. Maar alleen auto's die ik ècht enorm tof vind. Ik heb ook op dit moment 2 modellen op mijn verlanglijst. Een RR Phantom, een Murcielago LP640 en heel misschien de Koenigsegg en het ziet er ook niet naar uit dat die eerste 2 (op korte termijn) gemaakt gaan worden.
Gebruikersavatar
Brent
Berichten: 480
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 14:50
Locatie: Bennekom

Bericht door Brent »

Gaaf :thump_up: Alleen is het kenteken iets te groot aan de boven en onderkant. En die echte heb ik ingezeten. de echte is lichtblauw. :worshippy:
"Power makes no noise. It's there and it works"
Afbeelding
Bekijk ook mijn collectie:http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=6786
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Thanks :)

Het is inderdaad zo dat het kenteken niet helemaal klopt, want het plaatje met murcielago er op is niet in verhouding met het kenteken.

Aangezien er in Nederland geen witte Murcielago rond rijdt heb ik voor deze gekozen, aangezien de kleur er het meest dichtbij ligt :)
Plaats reactie