Kleurverschil 575GTC

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
Bertuss
Berichten: 18
Lid geworden op: di 14 aug 2007 23:17
Locatie: Meppel
Contacteer:

Kleurverschil 575GTC

Bericht door Bertuss »

Ik heb afgelopen dinsdag vol trots een matzwarte 575GTC gekocht. Maar nu kwam ik er thuis achter dat er kleurverschil of zeg maar lak vershil zit in de deuren:
Hier heel duidelijk
Afbeelding
aan deze kant wat minder duidelijk.:
Afbeelding
Wat kan dit zijn ? Het rare is ook, dat als je de auto van de zijkant bekijkt er niets aan de hand is. Pas als je hem schuin zet zie je dit. Wat moet ik hier mee ? Heb de doos en alles al weg gedaan ? Terugbrengen lijkt me dus ook geen optie. En hij is zo mooi :cry:
Wassink
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 19:13
Locatie: Valkenburg ZH

Bericht door Wassink »

Dit lijkt me een oneffenheid in het spuitwerk te zijn. Die matte lak geeft dit effect als het uit een andere hoek, dus ongelijkmatig gespoten wordt.
Ik zou 'm toch proberen om te ruilen oid, maar zonder OVP liijkt me dat moeilijk.
Het is overigens beter m de doos gewoon lekker te bewaren hoor!
Succes ermee!
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Bericht door Jaap »

ik zie niet duidelijk het verschil, maar de doos moet je altijd bewaren! Als je 'm dan wilt verkopen, kan-ie meer opbrengen en vooral zo'n dure als deze!
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Jaap schreef:ik zie niet duidelijk het verschil, maar de doos moet je altijd bewaren! Als je 'm dan wilt verkopen, kan-ie meer opbrengen en vooral zo'n dure als deze!
Je moet daar wel de ruimte voor hebben. Ik heb die bijv. niet. Heb al flink moeten schuiven en mn bureau op moeten geven om mn vitrines neer te kunnen zetten.
Bertuss
Berichten: 18
Lid geworden op: di 14 aug 2007 23:17
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Bertuss »

Autofan schreef:[..]

Je moet daar wel de ruimte voor hebben. Ik heb die bijv. niet. Heb al flink moeten schuiven en mn bureau op moeten geven om mn vitrines neer te kunnen zetten.
Inderdaad ... heb ook geen zin al dat spul te bewaren. Bedoel dat neemt samen het dubbele aan ruimte in dan mijn hele verzameling.
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Als je de bon hebt kun je 'm toch gewoon in de winkel ruilen lijkt mij.

Je hoeft alleen een nieuwe auto en geen nieuwe auto + doos. Dan kan de winkelier deze in de doos van de geruilde auto terugdoen en naar Kyosho (of de distributeur) terugsturen.

Succes!
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Lijkt mij een goede tip van DTM :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
MartyMB
Berichten: 306
Lid geworden op: di 25 jul 2006 02:15
Locatie: Hoevelaken

Bericht door MartyMB »

By the way, er zijn waarschijnlijk ook wel anderen die jou dozen willen kopen. Ik heb ook nog wat modellen, van in het begin van mijn verzameling, waar ik geen doos meer van heb.
Misschien kan je er een ander blij mee maken. Met bon en zonder doos zal ik het altijd proberen.
Marty :thump_up:
Alles is mooi zolang het maar een Ferrari is!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

Misschien mailtje met foto's richting fabricant sturen en hun mening hierover vragen, misschien sturen ze je wel een nieuwe propere versie.Heb in een ander topic ergens eens iets gelezen dat bv Autoart nogal vrij soepel is in die dingen bij defaults enz...Ik veronderstel dat dit een Kyosho is ...je kan maar proberen en een mailtje sturen kost je niks :angel:
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Bericht door Jaap »

ja maar als je je auto in de vitrine zet, kun je de doos toch ergens anders opbergen?? Dan heb je 'm altijd nog, zo bedoel ik het
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Jaap schreef:ja maar als je je auto in de vitrine zet, kun je de doos toch ergens anders opbergen?? Dan heb je 'm altijd nog, zo bedoel ik het
Dat snap ik, maar die ruimte daarvoor heb ik dus niet. :( Kon nog maar net mn vitrines een plaatsje geven, laat staan dat ik nog zo'20 dozen kwijt kan (en wat er allemaal nog bij moet komen. :) )
Gebruikersavatar
BMW M3 GTR
Berichten: 134
Lid geworden op: za 09 apr 2005 18:53
Locatie: Assendelft

Bericht door BMW M3 GTR »

Ik heb helaas hetzelfde probleem op mijn 575GTC.
Bij mij valt het iets minder op, maar toch zonde voor zo'n model.
BMW M-POWER!!!
Gebruikersavatar
SirFerrari
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 dec 2008 09:13

Re: Kleurverschil 575GTC

Bericht door SirFerrari »

ik heb het model oo ken hij is mooi egaal wel balen dat ze van jullie niet mooi zijn
Gebruikersavatar
niels_ut
Berichten: 436
Lid geworden op: za 29 dec 2007 16:48

Re:

Bericht door niels_ut »

Jaap schreef:ik zie niet duidelijk het verschil, maar de doos moet je altijd bewaren! Als je 'm dan wilt verkopen, kan-ie meer opbrengen en vooral zo'n dure als deze!
Ja idd, hoe dan ook, ik zal nooit een doos van mijn 1:18 model wegooien :o
Ik heb plek zat, maar als het toch niet zou passen ga ik wel naar familie/vrienden.
Plaats reactie