FIA-GT 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Powersprint »

Heerlijke foto's heren! Toch super om te zien dat iedereen wel weer andere plaatsen vindt om te fotograferen, ondanks het compacte circuit :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Markopolo »

rsh_scuderia schreef:Lekkere foti Ploo.

Duur zo een pitskaart tov de andere stukken, of is dat " vrij" op Zolder?
Je moet pitkaarten hebben, maar voor het derde maal is het ons weer gelukt omdat zonder te doen :mrgreen: We wilde alleen Jorg zijn verhaal over Laguna even aanhoren, en toen we er toch waren :angel:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Markopolo »

Dit gilde die knakker dus door de speakers :shock: :

http://www.dumpert.nl/mediabase/684411/ ... e_gt3.html
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: FIA-GT 2009

Bericht door 1:18 24/7 »

Markopolo schreef:Dit gilde die knakker dus door de speakers :shock: :

http://www.dumpert.nl/mediabase/684411/ ... e_gt3.html
Was er nog heen gelopen en zag die Porsche staan, ik dacht dat ie er overstuurs afgeglibberd was... Bijna goed! :lol:

Gastrolletje van Mags in die bimmert! :mrgreen: :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door the_stig »

Wat een schitterende foto's zijn hier al geplaatst. :worshippy: :worshippy: :drool:

Mijn foto's staan ook eindelijk online, met een week vertraging. :oops:
In totaal 82 foto's te zien op deze link.
http://belgian-motorsport.com/thumbnails.php?album=67

Na de tweede BTCS race ben ik naar huis gegaan, dus heb geen foto's van de GT3's in't donker.
Wat wel een beetje spijtig is gezien de actiefoto's van powersprint.

Een klein voorsmaakje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

@Powersprint en 1:18 24/7 : Als habitué van circuit zolder ken ik nog wel meer leuke plaatsen om foto's te nemen.
Op sommige van die plaatsen sta ik meestal helemaal alleen, wat toch wel uniek is als er duizenden bezoekers zijn. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Powersprint »

Ook dit zijn weer lekkere plaatjes! En zo zie je maar weer dat je zonder accredatie toch al ver kan komen :thump_up:

Dan moeten we toch eens 'n keer met wat DSLR goeroe's 'n meeting op Zolder houden. Lijkt me leuk om eens wat tips uit te wisselen etc. :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door the_stig »

Zo denk ik er ook over.
We kunnen misschien bij de 10h of zolder ergens afspreken. :)

Bij de eerste GT3 race had ik mijn stoute schoenen aangetrokken en over een al half kapotte draad gegaan om zo betere
foto's te kunnen maken vóór den draad.
Dat was aan de buitenkant van de Jacky Ickx chicane, tijdens de startopstelling van deze race.
Na enkele racerondes werd ik toch vriendelijk verzocht om niet zo kort bij de baan te staan en terug achter den draad te gaan. :oops: :P

Hier een fotootje van op die lokatie.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Powersprint »

Inderdaad een super positie, jammer dat de marshals toch zo oplettend zijn ;)

Ik weet nog niet zeker of ik tijdens de 10h van Zolder aanwezig kan zijn, maar als dit wel het geval is laat ik het je zeker even weten :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Markopolo »

The Appeal lodged by the Royal Automobile Club of Belgium (RACB) on behalf of its competitor Pekaracing nv against decision N°17 taken by the Stewards of the Meeting dated 25 October 2009 concerning the event run at Zolder (Belgium) on 25 October 2009 and counting towards the 2009 FIA GT Championship will be heard by the International Court of Appeal on December 3rd in Paris.

The full text is given below.

INTERNATIONAL COURT OF APPEAL

The following hearing of the International Court of Appeal will take place in Paris:

Hearing

Appeal lodged by the Royal Automobile Club of Belgium (RACB) on behalf of its competitor Pekaracing nv against decision N°17 taken by the Stewards of the Meeting dated 25 October 2009 concerning the event run at Zolder (Belgium) on 25 October 2009 and counting towards the 2009 FIA GT Championship


On 25 October 2009, the Stewards of the Meeting received a protest from Pekaracing nv against car N°1 of Vitaphone Racing. The competitor Pekaracing nv claimed that in the 2nd pit stop, more than the permitted number of mechanics from the Vitaphone Racing team were in the working area. After having viewed the television footage, the Stewards decided to impose a drive-through penalty, converted into a 30 second time penalty, upon car N°1.

On 25 October 2009, the competitor Pekaracing nv appealed the Stewards’ decision as it considered that a more substantial penalty should have been imposed upon Vitaphone Racing.


When

10.00 hrs
Thursday, December 3rd, 2009

Where

FIA Salle du Comité,
8, place de la Concorde,
75008 Paris

Decision

The decision is expected on Friday, December 4th in the afternoon.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Markopolo »

Gebruikersavatar
belcar
Berichten: 976
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 13:57
Locatie: antwerpen

Re: FIA-GT 2009

Bericht door belcar »

Ga je in beroep tegen een concurrent, wordt je zelf gediskwalificeerd :doh:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: FIA-GT 2009

Bericht door fish88 »

Conspiracy theories alert!!! Maserati is van Ferrari!!!

Wel Censuur idd, denk je ff iemand aan te klagen ben je zelf de loel :lol: .
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
belcar
Berichten: 976
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 13:57
Locatie: antwerpen

Re: FIA-GT 2009

Bericht door belcar »

[quote="fish88"]Maserati is van Ferrari!!! quote]

De FIA klaarblijkelijk ook, maarja dat wisten al langer. Dit is nog maar eens de zoveelste bevestiging :snooty:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Gebruikersavatar
Stranger
Berichten: 142
Lid geworden op: za 08 mar 2008 16:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Stranger »

Overigens is dit beslissing numero 18...en is er nog geen uitspraak in beslissing 17 (waar de zitting om draaide).
Kortom, zal eerst wel weer een uitspraak komen om vervolgens weer een nieuwe hoorzitting te krijgen.

Met wat pech is de kampioen van 2010 bekend voordat die van 2009 is vastgesteld. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: FIA-GT 2009

Bericht door Markopolo »

FIA GT: Peka Racing-Carsport verliest beroepszaak

Moesten we vanmorgen nog melden dat er nog steeds geen uitspraak was in de beroepszaak die Peka Racing-Carsport had aangespannen tegen Vitaphone Racing over de tijdstraf van 30 seconden (als substituut voor een drive-though-penalty) in de finale van het FIA GT-kampioenschap op Zolder, inmiddels is de uitspraak gepubliceerd. Het beroepstribunaal van de FIA oordeelde dat het beroep niet ontvankelijk was, omdat volgens artikel 152 van het internationaal sportief reglement van de FIA er geen beroep kan worden aangetekend tegen een drive-through-penalty. Peka Racing-Carsport is veroordeeld tot het betalen van de kosten van de procedure. Daarmee is de uitslag van de laatste race van het seizoen echter nog steeds niet definitief, want er loopt nog een beroepszaak van hetzelfde team tegen de uitsluiting van zijn rijders Anthony Kumpen en Mike Hezemans op technische gronden. Wordt dus nog steeds vervolgd.
Nou dat betekend dat de Peka jongens kunnen fluiten naar hun kampioenschap, want nu ligt de bal in hun eigen hok en betekend dat alleen nog maar dat ze uit de lijst geschapt blijven of weer toegevoegd worden.
Plaats reactie