Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Maarten Mercedes »

Iemand hier ervaring met Jan 1 uit Maastricht? :)
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

Beste leden van MAF

Bij deze wil ik jullie graag waarschuwen voor Lid Dolf aka Oldspeed !!

Een vriend van mij had op MP een advertentie Kever gezocht staan waarop Dolf reageerde de 2 zijn tot een deal gekomen en de kennis van mij heeft het geld dezelfde dag nog overgemaakt maar tot op heden is er nog steeds geen pakket ontvangen, als hij naar een Track&Trace code vraagt komen er elke x smoesjes tussen en nu krijgt hij zelfs GEEN reactie meer op zijn mailtjes, hij liet mij foto's zien van modellen die hij had ontvangen van Dolf en een herkenning was er direct en kwam bij Oldspeed uit op het MAF, ik heb toen via de PM/PB een mailte gestuurd en kreeg de bevestiging ja ik ben het waarop ik vroeg waarom er geen reactie meer werd gegeven enz ook ik kreeg smoes na smoes te horen hij beloofde mij mijn kennis de volgende dag te mailen ook dit is natuurlijk niet gebeurd (snap niet dat je dan niet gelijk even een mailtje stuur terwijl je met mij wel op het forum kan mailen dik een uur lang hmmm).
Ik heb hem tot vandaag 12.00 uur de tijd gegeven om het netjes op te lossen en dan zou ik dit niet melden op het forum maar zoals jullie al kunnen verwachten er is geen reactie op terug gekomen (zag ook dat hij niet meer online is geweest)

Er is inmiddels al aangifte gedaan bij de politie en melding gemaakt bij de beheerders van MP en deze hebben zijn account gesloten met reden dat er al meerdere klachten over deze gebruiker waren gemaakt/ontvangen!!

Pas dus aub op voordat je zaken doe met deze Dolf.

Mvg,
Laatst gewijzigd door NetForce84 op do 09 mei 2013 23:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichttekst aangepast; Het forum is niet bedoeld om vetes uit te vechten en iemand zwart te maken
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

Update over dolf (hier op het forum Oldspeed) en zijn vieze vuile streken

Meneer heeft nog steeds niks laten horen wanneer het model of het geld er is. wel stuurt meneer een foto met daarbij de tekst dit is het pakket hoe ik het op de post heb gedaan en nu komt het de foto heeft een naam en dat was een datum (zoals veel smartphones werken) en die was van 10-05-13 en dan denk ik hoe kan je een foto van iets op de 10de maken wat al dik 2 weken dr voor op de post is gegaan??? hmmmm de eigenschappen van de foto waren ook van de 10de.

Meneer kan ook geen Track&Trace code geven omdat hij die niet heeft hmmmm hoe verzend je dan? met een postduif ofzo.

Als er mensen zijn die meer info voor ons hebben ontvang ik die graag via de PM/PB, we zijn jullie nu al zeer dankbaar.

Mvg,
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Marktplaats

Bericht door NickW »

thebulldog schreef:Update over dolf (hier op het forum Oldspeed) en zijn vieze vuile streken

Meneer heeft nog steeds niks laten horen wanneer het model of het geld er is. wel stuurt meneer een foto met daarbij de tekst dit is het pakket hoe ik het op de post heb gedaan en nu komt het de foto heeft een naam en dat was een datum (zoals veel smartphones werken) en die was van 10-05-13 en dan denk ik hoe kan je een foto van iets op de 10de maken wat al dik 2 weken dr voor op de post is gegaan??? hmmmm de eigenschappen van de foto waren ook van de 10de.

Meneer kan ook geen Track&Trace code geven omdat hij die niet heeft hmmmm hoe verzend je dan? met een postduif ofzo.

Als er mensen zijn die meer info voor ons hebben ontvang ik die graag via de PM/PB, we zijn jullie nu al zeer dankbaar.

Mvg,
Als je de foto verkleind, wat vaak gebeurt voor emails, kan het zijn dat daardoor de datum (in eigenschappen) is veranderd naar de 10e.. Is mogelijk, doet mijn computer dan ook..
En er zijn zat mensen die geen track-trace code hebben, simpelweg omdat ze het blaadje met de gegevens erop weggooien.. Vinden het niet belangrijk en denken er verder niet bij na..
Duss niet té snel oordelen.. en geduld is een schone zaak :thump_up:

Groeten,
Nick
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

NickW schreef:
thebulldog schreef:Update over dolf (hier op het forum Oldspeed) en zijn vieze vuile streken

Meneer heeft nog steeds niks laten horen wanneer het model of het geld er is. wel stuurt meneer een foto met daarbij de tekst dit is het pakket hoe ik het op de post heb gedaan en nu komt het de foto heeft een naam en dat was een datum (zoals veel smartphones werken) en die was van 10-05-13 en dan denk ik hoe kan je een foto van iets op de 10de maken wat al dik 2 weken dr voor op de post is gegaan??? hmmmm de eigenschappen van de foto waren ook van de 10de.

Meneer kan ook geen Track&Trace code geven omdat hij die niet heeft hmmmm hoe verzend je dan? met een postduif ofzo.

Als er mensen zijn die meer info voor ons hebben ontvang ik die graag via de PM/PB, we zijn jullie nu al zeer dankbaar.

Mvg,
Als je de foto verkleind, wat vaak gebeurt voor emails, kan het zijn dat daardoor de datum (in eigenschappen) is veranderd naar de 10e.. Is mogelijk, doet mijn computer dan ook..
En er zijn zat mensen die geen track-trace code hebben, simpelweg omdat ze het blaadje met de gegevens erop weggooien.. Vinden het niet belangrijk en denken er verder niet bij na..
Duss niet té snel oordelen.. en geduld is een schone zaak :thump_up:

Groeten,
Nick

Niet te snel oordelen???? we wachten al meer als 2 weken vriend dussss, hij zegt dat het pakket al 2 weken onderweg is maar kan niet zeggen met wie het verzonden is, erg vreemd toch je weet toch wel waar en bij wie je hem afgeef!!!
Hij zegt nooit geen trace code te hebben gehad bij het inleveren van het pakket dus ook dat klopt niet!! ik heb al meer als 200 pakketten ontvangen en van allemaal een trace code gehad...

De foto is niet verkleind en de naam van de foto was ook die datum dus klopt er geen ruk van om het maar zo te zeggen
Graag alleen nuttige info, goed praat van Dolf zit ik niet op te wachten want hij loopt de boel gewoon op te lichten!!!!

Mvg,
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

Iemand bekend met Modelautofan1 op Marktplaats en eBay?
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

Benderbij schreef:Die Brigitte lijkt al jaren op die manier bezig te zijn: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 4&start=90
Klopt, ik heb haar naam hier ook al een hele poos gelden vermeld, en zie die af en toe opduiken.
Effe teruggelezen in de post naarwaar je verwijst, en word gezegd dat het een "manspersoon" betreft,
ooit is deze "persoon" in vrouwelijke vorm een model komen afgeven omdat ze toch in de buurt moest zijn.

Achteraf heeft deze persoon (personen?) tot vervelens toe liggen bieden op mijn advertenties en toch nooit komen opdagen.
Kan vreselijk onbeschoft zijn in haar/zijn mails, tot je ze de mond snoert met oudere emails waarmee je staalhard kan bewijzen
dat ze/hij liegt dat ze zwart ziet (ik houd al mijn emails bij, leve gmail). Nadien NOOIT meer van gehoord :P
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Ricardo »

Volgens mij is het nu wel duidelijk dat Dolf geen beste verkoper is. :thump_up:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Marktplaats

Bericht door Jolly Club »

Niet te snel oordelen Rico. :D

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

schuifelhoofd schreef:Iemand bekend met Modelautofan1 op Marktplaats en eBay?
Zeeeeer betrouwbaar ik ken deze verkoper persoonlijk kom hem regelmatig tegen

Kan je zeker iets bij kopen

Mvg,
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

thebulldog schreef:
schuifelhoofd schreef:Iemand bekend met Modelautofan1 op Marktplaats en eBay?
Zeeeeer betrouwbaar ik ken deze verkoper persoonlijk kom hem regelmatig tegen
Kan je zeker iets bij kopen
Mvg,
Bedankt! :)
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Marktplaats

Bericht door goededag »

schuifelhoofd schreef:Iemand bekend met Modelautofan1 op Marktplaats en eBay?
Hij is zeker erg goed te vertrouwen.
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

En Dolf AKA Oldspeed laat helemaal niks meer van zich horen maar kijk wat ik via de PB heb gekregen van hem, zit dus nog steeds te wachten op een kever of op het geld terug!!!

Verstuurd: di 07 mei 2013 22:29
Van: oldspeed
Naar: thebulldog

Hoi

Ja dat klopt die ben ik, hoezo heb je hem dan nog niet.
Ik heb via mijn moeders werk laten verzenden dus ik heb geen nummer voor je, zal ze morgen even bellen of ze iets voor me heeft, uit gaande post wordt er nm altijd bij gehouden.
En anders krijg je je centen terug, geen probleem

Gr
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

thebulldog schreef:En Dolf AKA Oldspeed laat helemaal niks meer van zich horen
Helemaal toppie :thump_up:

Heeft die persoon eigenlijk wel door dat dit vermeld is op het forum?
Niemand hier kent hem persoonlijk? Anders kan er wel een beleefdheidsbezoekje van af dacht ik zo... :oops:
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Marktplaats

Bericht door Nelis »

Ik heb van de week wat gekocht bij de verkoper ''World of Chevy's'' erg betrouwbaar en correct.

Netjes iedere keer een mailtje met update van hoe de zaken er voor staan, ook de track en trace code stuurt hij toe.

Hele aardige kerel en als hij wat interessants heeft zal ik daar zeker weer kopen! :thump_up:
Plaats reactie