Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door rsh_scuderia »

thebulldog schreef:
schuifelhoofd schreef:
thebulldog schreef:En Dolf AKA Oldspeed laat helemaal niks meer van zich horen
Helemaal toppie :thump_up:

Heeft die persoon eigenlijk wel door dat dit vermeld is op het forum?
Niemand hier kent hem persoonlijk? Anders kan er wel een beleefdheidsbezoekje van af dacht ik zo... :oops:

Dat bezoekje gaat ook zeker weten komen bij Dolf (zodra we het adres 100% zeker weten is het zover), als hij slim is laat hij het niet zover komen en geeft hij netjes het geld terug, geloof me dolf een stel nieuwe tanden is duurder hoor!!! en nee we dreigen niet we maken een belofte!!!! zoals ik je al eerder aangaf ga zelf een baan zoeken en fl*kker op met oplichten, je hebt nu de verkeerde te pakken!!


Tot snel Dolfje whahahahahahahahahaha

greetzzz

PS alle info over deze oplichter is welkom via de PB.... wie wil/gaat oplichten moet ook maar genoegen nemen met de gevolgen vind ik....
Een opmerking is al eerder gemaakt, maar bij een vervolg op bedreigingen zoals hierboven geuit wordt niet getolereerd.
Hoe vervelend de handel ook kan zijn met modelauto's.

Hier dus op letten :!:

En als iemand wilt oplichten dan is de consequentie aangifte en geen eigen rechter spelen.
Mocht deze discussie hier doorwoekeren dan zal ik persoonlijk in dit topic ingrijpen. Ook dat is een belofte. :eh:
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

Heey

Van mij mag je het verwijderen hoor, geen probleem. :thump_up: :mrgreen: of we wel of geen eigen rechter gaan spelen is aan ons en NIET aan een MOD op dit forum!! en voor als je het nog niet wist een aangifte doen ze helemaal niks mee in dit land....


PS leuk dat je de kant van een oplichter kiest :thump_up: :thump_up: zal die erg blij mee zijn ... voor mij staat er nu een dikk PUNT achter zeg er niks meer over op dit forum en zal ook geen nieuwe oplichters meer melden

greetzzzzz
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Marktplaats

Bericht door Jolly Club »

thebulldog schreef:...

PS leuk dat je de kant van een oplichter kiest :thump_up: :thump_up: zal die erg blij mee zijn ... voor mij staat er nu een dikk PUNT achter zeg er niks meer over op dit forum en zal ook geen nieuwe oplichters meer melden
Denk eerder dat het forum nadrukkelijk géén partij in dergelijke conflicten wil zijn, en daarom ook niet als platform wil dienen voor het uiten van bedreigingen.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Benderbij
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 20:16
Schaal: 1:43
Locatie: Tussen de Paltz en het Paleis
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Benderbij »

Wanneer dit op een van de forums waarvan ik eigenaar of moderator ben was gebeurd had ik het bericht achter de schermen gezet en had de schrijver ervan een uitbrander gekregen.
Dit is oproepen tot geweld en je weet hoe dat kán worden opgepakt.
Dus bulldog, niet zo flauw, gewoon sorry zeggen en nooit meer doen. :doh:
Gebruikersavatar
togicollector
Berichten: 828
Lid geworden op: ma 16 nov 2009 13:25
Schaal: 1:18
Locatie: Achterhoek/Haarlem

Re: Marktplaats

Bericht door togicollector »

Jolly Club schreef:
thebulldog schreef:...

PS leuk dat je de kant van een oplichter kiest :thump_up: :thump_up: zal die erg blij mee zijn ... voor mij staat er nu een dikk PUNT achter zeg er niks meer over op dit forum en zal ook geen nieuwe oplichters meer melden
Denk eerder dat het forum nadrukkelijk géén partij in dergelijke conflicten wil zijn, en daarom ook niet als platform wil dienen voor het uiten van bedreigingen.

+1
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door rsh_scuderia »

thebulldog schreef:Heey

Van mij mag je het verwijderen hoor, geen probleem. :thump_up: :mrgreen: of we wel of geen eigen rechter gaan spelen is aan ons en NIET aan een MOD op dit forum!! en voor als je het nog niet wist een aangifte doen ze helemaal niks mee in dit land....


PS leuk dat je de kant van een oplichter kiest :thump_up: :thump_up: zal die erg blij mee zijn ... voor mij staat er nu een dikk PUNT achter zeg er niks meer over op dit forum en zal ook geen nieuwe oplichters meer melden

greetzzzzz
Lezen is ook een vak, en niet onbelangrijk. Verdraaiingen van wat ik opschrijf waardeer ik dan ook niet.
Ik hanteer fatsoensnormen op dit forum. Dit vraag ik ook van jou en iedereen die dit forum bezoekt, leest en post.
Als je hier niet toe instaat bent of kan zijn, dan vraag ik je ook om hier geen onderdeel van uit te maken.

Als het blijkt dat je een strafrechtelijke dwaling hebt begaan zal ik trouwens met alle liefde je voorbedachte actie overhandigen aan justitie. Die en alleen die bepaalt, samen met de rechterlijke macht, wat er wel en niet toelaatbaar en of laakbaar is.

Hiermee sluit ik de discussie.
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door thebulldog »

rsh_scuderia schreef:
thebulldog schreef:Heey

Van mij mag je het verwijderen hoor, geen probleem. :thump_up: :mrgreen: of we wel of geen eigen rechter gaan spelen is aan ons en NIET aan een MOD op dit forum!! en voor als je het nog niet wist een aangifte doen ze helemaal niks mee in dit land....


PS leuk dat je de kant van een oplichter kiest :thump_up: :thump_up: zal die erg blij mee zijn ... voor mij staat er nu een dikk PUNT achter zeg er niks meer over op dit forum en zal ook geen nieuwe oplichters meer melden

greetzzzzz
Lezen is ook een vak, en niet onbelangrijk. Verdraaiingen van wat ik opschrijf waardeer ik dan ook niet.
Ik hanteer fatsoensnormen op dit forum. Dit vraag ik ook van jou en iedereen die dit forum bezoekt, leest en post.
Als je hier niet toe instaat bent of kan zijn, dan vraag ik je ook om hier geen onderdeel van uit te maken.

Als het blijkt dat je een strafrechtelijke dwaling hebt begaan zal ik trouwens met alle liefde je voorbedachte actie overhandigen aan justitie. Die en alleen die bepaalt, samen met de rechterlijke macht, wat er wel en niet toelaatbaar en of laakbaar is.

Hiermee sluit ik de discussie.

En weer kies je de kant van een oplichter laat je Nivo wel zien hoor ben klaar op dit forum.
Veel plezier met je lid aka oplichter hoor top gedaan :thump_up:

Enne je mag alles geven er staat nergens dat ik zoiets ga doen dus waar je de onzin vandaan haal weet ik niet

Greetzzzz ik ben weg op dit bagger forum verwijder heel me account samen met al me berichten maar je hebt liever een oplichter als lid als een eerlijk persoon!!!
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door zipperscales »

En zo lieve kindertjes, krijgen koper en verkoper dus vaak ruzie over een object. De ene kant begrijpt niet wat de andere kant bedoeld.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Marktplaats

Bericht door bobbob »

thebulldog schreef:En weer kies je de kant van een oplichter laat je Nivo wel zien hoor ben klaar op dit forum.
Veel plezier met je lid aka oplichter hoor top gedaan :thump_up:

Enne je mag alles geven er staat nergens dat ik zoiets ga doen dus waar je de onzin vandaan haal weet ik niet

Greetzzzz ik ben weg op dit bagger forum verwijder heel me account samen met al me berichten maar je hebt liever een oplichter als lid als een eerlijk persoon!!!
Dit is wel echt onzin. Dat je meningen geeft op een forum, is goed. Dat je op een forum zegt dat je denkt dat iemand een oplichter is, ook handig, dan weten anderen dit ook. Maar de moderators kunnen geen kant kiezen, en volgens mij staat er in de forumregels dat je geen bedreigingen mag uiten, dus dan is het meer dan logisch dat ze hierbij ingrijpen. Dat is niet de kant van iemand kiezen, maar dat is orde houden op het forum.

Jij moet weten of je doorgaat op het forum, maar dit vind ik nergens op slaan. Een moderator is niet voor niets een moderator.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Marktplaats

Bericht door Autofan »

bobbob schreef:
thebulldog schreef:En weer kies je de kant van een oplichter laat je Nivo wel zien hoor ben klaar op dit forum.
Veel plezier met je lid aka oplichter hoor top gedaan :thump_up:

Enne je mag alles geven er staat nergens dat ik zoiets ga doen dus waar je de onzin vandaan haal weet ik niet

Greetzzzz ik ben weg op dit bagger forum verwijder heel me account samen met al me berichten maar je hebt liever een oplichter als lid als een eerlijk persoon!!!
Dit is wel echt onzin. Dat je meningen geeft op een forum, is goed. Dat je op een forum zegt dat je denkt dat iemand een oplichter is, ook handig, dan weten anderen dit ook. Maar de moderators kunnen geen kant kiezen, en volgens mij staat er in de forumregels dat je geen bedreigingen mag uiten, dus dan is het meer dan logisch dat ze hierbij ingrijpen. Dat is niet de kant van iemand kiezen, maar dat is orde houden op het forum.

Jij moet weten of je doorgaat op het forum, maar dit vind ik nergens op slaan. Een moderator is niet voor niets een moderator.
Had het niet beter kunnen verwoorden. :thump_up:
Weet in ieder geval wel dat ik Bulldog nooit iets bij mij thuis zal laten ophalen. Stel dat het niet naar zijn zin is... :mrgreen: :angel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Marktplaats

Bericht door NetForce84 »

bobbob schreef:
thebulldog schreef:En weer kies je de kant van een oplichter laat je Nivo wel zien hoor ben klaar op dit forum.
Veel plezier met je lid aka oplichter hoor top gedaan :thump_up:

Enne je mag alles geven er staat nergens dat ik zoiets ga doen dus waar je de onzin vandaan haal weet ik niet

Greetzzzz ik ben weg op dit bagger forum verwijder heel me account samen met al me berichten maar je hebt liever een oplichter als lid als een eerlijk persoon!!!
Dit is wel echt onzin. Dat je meningen geeft op een forum, is goed. Dat je op een forum zegt dat je denkt dat iemand een oplichter is, ook handig, dan weten anderen dit ook. Maar de moderators kunnen geen kant kiezen, en volgens mij staat er in de forumregels dat je geen bedreigingen mag uiten, dus dan is het meer dan logisch dat ze hierbij ingrijpen. Dat is niet de kant van iemand kiezen, maar dat is orde houden op het forum.

Jij moet weten of je doorgaat op het forum, maar dit vind ik nergens op slaan. Een moderator is niet voor niets een moderator.
Kan het zelf niet beter zeggen.
Denk dat dit één van de voorwaarden is van een moderator zijn, onpartijdigheid.

Dan moet the bulldog toch verstaan dat we zulke bedreigingen niet tolereren op dit forum.

Als the bulldog dan een probleem heeft met "een oplichter", zijn er vele andere manieren om dit te bespreken en tot een akkoord te komen (PB, email, telefoon, ...)

Heb dan ook, zoals jullie misschien al hebben gezien, de (doods)bedreiging van the bulldog verwijderd.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Maarten Mercedes »

thebulldog schreef:een goede mod had dit via de PB kenbaar gemaakt bij me en niet zo openbaar te kakken gezet maar ook daar heb ik s****t aan ik kan nog steeds recht in de spiegel kijken!!
Zeer volwassen om onze vrijwillige brigade van het Modelautoforum de schuld te geven van het feit dat u uzelf te kakken zet met uw enigzins buitensporige uitspraken :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Marktplaats

Bericht door NetForce84 »

Dat dit topic bedoeld is om goede en slechte ervaringen met elkaar te delen ben ik volledig mee akkoord maar om oplichters aan te geven... vind ik nogal grof gezegd.

De mensen hier zullen wel weten als ze de negatieve reacties lezen van iemand dat die bepaalde persoon niet te vertrouwen is, maar om dan direct al van een oplichter te spreken.

Misschien zullen sommige mensen hier anders over denken maar dit is mijn mening hierover.
ferbugchesubmus
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 08 apr 2012 09:48
Schaal: 1:18

marktplaats WRH

Bericht door ferbugchesubmus »

Op marktplaats staat WRH die behoorlijk wat advertenties heeft en 2 jaar actief is op marktplaats

Wat zijn jullie ervaringen met WRH ?
Laatst gewijzigd door ferbugchesubmus op zo 04 aug 2013 17:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: marktplaats WRH

Bericht door Jolly Club »

Ik vind het een hele plezierige winkel om af en toe even binnen te lopen!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie