Weergave van mijn foto's op pag.1

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mo360
Berichten: 120
Lid geworden op: do 09 okt 2008 11:50
Locatie: in mijn vitrinekast
Contacteer:

Weergave van mijn foto's op pag.1

Bericht door mo360 »

Doordat ik een aanpassing op mijn website heb gedaan worden mijn afbeeldingen niet meer weergegeven. Als ik op pag. 1 de omschrijvingen van mijn afbeeldingslocatie aanpas worden mijn afbeeldingen als nog net weer gegeven, dit gebeurt wel als ik een nieuw bericht plaatst.

De onderstaande melding krijg ik:
De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik ook op pagina 1 weer een totaal overzicht heb van mijn collectie?
Afbeelding
Ferraristi
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Weergave van mijn foto's op pag.1

Bericht door michel26 »

foto´s opnieuw uploaden..
Gebruikersavatar
mo360
Berichten: 120
Lid geworden op: do 09 okt 2008 11:50
Locatie: in mijn vitrinekast
Contacteer:

Re: Weergave van mijn foto's op pag.1

Bericht door mo360 »

Dat heb ik geprobeerd, ik zal dat vanavond nogmaals doen!!

Bedankt!

Mike
Afbeelding
Ferraristi
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Weergave van mijn foto's op pag.1

Bericht door jonnoT »

Leuke website :thump_up:

Als de fout hartnekkig is, kun je beter de afbeelding als nieuw invoeren. Dus eerst oude afbeelding deleten en dan nieuwe invoeren.

Nog wel een andere opmerking:
Het is verboden om het merkbeeld van Ferrari op je website te hebben. Klinkt Censuur, maar dat is Ferrari ook op dit gebied. Je zult niet de eerste zijn die een berichtje van de juridische afdeling van Ferrari onvangt met de sommering om de afbeelding te verwijderen. Zover ik weet is Ferrari het enige merk die zo achtelijk met zijn fans om gaat :doh:

De 250 Testa Rossa (1957) is uit een rerun van de Mille Miglia dat kun je zien aan de startnummers. Zal ergens in de jaren 80 of 90 zijn geweest :cool: In 1957 hebben geen 250 Testa Rossa's deelgenomen aan de laatste Mille Miglia
Plaats reactie