CMC modellen op autobeurzen

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 269
Lid geworden op: vr 10 okt 2003 13:03
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

CMC modellen op autobeurzen

Bericht door Herman »

Op diverse autobeurzen (o.a. Techno Classica in Essen) staat een Nederlands echtpaar met voornamelijk CMC modellen. Ik ben op zoek naar die mensen, maar kan geen contactgegevens vinden. Wie weet meer over deze winkelier?
Gebruikersavatar
squadraminiatura
Berichten: 652
Lid geworden op: di 09 sep 2008 21:12
Schaal: 1:43
Locatie: Zwijndrecht

Re: CMC modellen op autobeurzen

Bericht door squadraminiatura »

Ik denk dat jij de familie Schuiten uit Rotterdam bedoeld, die staan idd ook op de Techno Classica, en op heel veel andere evenementen.

Ook op het net te vinden, en een echte winkel: *********


Succes.
Ferry
Laatst gewijzigd door Ricardo op di 02 aug 2011 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: SPAM verwijderd
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 269
Lid geworden op: vr 10 okt 2003 13:03
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Re: CMC modellen op autobeurzen

Bericht door Herman »

Ik ben er bijna zeker van dat deze het niet is, volgens mij was het iemand meer uit het oosten. Maar ik kan me vergissen... In ieder geval hebben ze altijd een zwik CMC modellen staan in speciale vitrines met spiegels, die onder een hoek van 45 graden staan, zodat je de voor en achterkant ook goed kan zien.
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: CMC modellen op autobeurzen

Bericht door mercedes fan »

Dat moet tc-models uit Tubbergen zijn, die is in vergelijking met bannersponsor carmodelz nog aardig aan de prijs met sommige CMC's trouwens ;)
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 269
Lid geworden op: vr 10 okt 2003 13:03
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Re: CMC modellen op autobeurzen

Bericht door Herman »

10 punten voor Mercedes Fan.

Prijs van de belangrijkste modellen is gelijk... :P Maar het ging hier niet om een CMC model.

Bedankt!
Plaats reactie