Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben Jeffrey, 18 jaar en woon in het altijd gezellige Hoogezand.
Mijn hobby is net als jullie het verzamelen en aanpassen van modelauto's.
Hier een van mijn eerste projecten.
Gekocht via marktplaats, eerst maar even verlaagd.
Het model had een slechte lak kwaliteit
Ik heb de beemer van alle verf ontdaan en heb hem opnieuw wit gespoten, en een set velgen van een shelby gemoteerd.
Ondertussen een rem-upgrade.
Toen de velgen een ander kleurtje gegeven, wat finaal mislukte
Gelukkig kwam een vriend van mij met de tip dat je de verf er met nagellakremover eraf kan vegen. en heb de velgen opnieuw gespoten in een frisse kleurstelling!
Eindresultaat!
Nu alleen nog kentekens maken!
BMW E36 cabrio
Re: BMW E36 cabrio
Welkom Jeffrey. Begrijp ik het goed dat je al meerdere modellen hebt gemodificeerd?mrturbo3 schreef:Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben Jeffrey, 18 jaar en woon in het altijd gezellige Hoogezand.
Mijn hobby is net als jullie het verzamelen en aanpassen van modelauto's.
Hier een van mijn eerste projecten.
Maarten
Welkom, en leuke ombouw!
Het lijkt er wel op dat de velgen er niet helemaal netjes onder staan, klopt dat of is het gezichtsbedrog?
Mijne is iets minder terug te herkennen in het basismodel dan die van jou
Het lijkt er wel op dat de velgen er niet helemaal netjes onder staan, klopt dat of is het gezichtsbedrog?
Mijne is iets minder terug te herkennen in het basismodel dan die van jou
Ja, ik heb al meerdere modellen aangepast, wel simpele ombouwen hoor alleen spuitwerk enzo en mijn Chevrolet 3100 Ratlook.
en de velgen zijn eigelijk iets te breed voor voor de velgen maar ik vindt dat hij hierdoor wel een lekkere "stance"door heeft.
en de velgen zijn eigelijk iets te breed voor voor de velgen maar ik vindt dat hij hierdoor wel een lekkere "stance"door heeft.
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Welkom hier.
Ik heb al meteen een vraagje: hoe heb je de velgen in 2 kleuren geschilderd? Heb je dat afgeplakt of zo?
Ik heb al meteen een vraagje: hoe heb je de velgen in 2 kleuren geschilderd? Heb je dat afgeplakt of zo?
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Eerst heb ik de velgen wit gespoten en met een 10 cent muntje (wat precies op het hart paste) de randen zilver gespoten.Ik heb al meteen een vraagje: hoe heb je de velgen in 2 kleuren geschilderd? Heb je dat afgeplakt of zo?
- alain_1978
Bedankt voor de tipmrturbo3 schreef:Eerst heb ik de velgen wit gespoten en met een 10 cent muntje (wat precies op het hart paste) de randen zilver gespoten.
Ga ik ook eens proberen want ik heb hier nog Porsche GT2 wielen liggen die moeten herschilderd worden en die zijn ook in 2 kleuren.
Ik wist alleen niet goed hoe dat af te plakken en dan nog zo mooi rond. Maar een muntje is een goed idee!
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- B(BMW)+B(BENZ)Freak
- Contacteer:
Welkom en Jeffrey en zeker een geslaagde ombouw.
Een vraagje de Movit remschijven waar heb je deze vandaan?
Een vraagje de Movit remschijven waar heb je deze vandaan?
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks