Collezione Vivado Ferrari - updates.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Erikderaaf
Berichten: 400
Lid geworden op: vr 28 apr 2006 22:45
Schaal: 1:18
Locatie: Uden

Bericht door Erikderaaf »

Erg gave 308! ik heb nog ergens in de rommelbak een bburago 1:43 GTO'tje liggen die kwa bestickering er verdacht veel op lijkt!

alleen is de jouwe best wel en stukkie mooier :lol:
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Erikderaaf schreef:Erg gave 308! ik heb nog ergens in de rommelbak een bburago 1:43 GTO'tje liggen die kwa bestickering er verdacht veel op lijkt!

alleen is de jouwe best wel en stukkie mooier :lol:
Matchbox,Bburago,Vitesse hebben deze Livery uitgebracht. Zelfs Best gaat hem uitbrengen. Die zal nog mooier zijn,verwacht ik.
Afbeelding
Best uitvoering.

Het model die ik kocht via Ebay in Spanje heb ik nog niet eerder ergens gezien. Althans niet van dit merk. Dat maakt het model toch een beetje specialer dan de bestaande versies.
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

360 Modena

Bericht door vivado ferrari collection »

Even iets heel anders....
Mijn Ferrari 360 Modena Challange RC Tamiya 1/10
Afbeelding
Een uitzondering in de Collectie...
Ben min of meer gek gemaakt door mijn broer,die meerdere RC auto's heeft. Wat anders dan een Ferrari moest het worden....De body-design (vergeet de "oranje" kleur) is zelf bedacht. De Cavallino rampante prijkt op bijde zijkanten....
Het is niet helemaal voor het modelautoforum geschikt,maar wilde de Ferrari toch even showen....
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

toch best leuk :) , zijn dit van die dingen met brandstof?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Het wordt de komende weken even stil op mijn Prive Topic....
Ik ga namelijk op vakantie (een paar dagen Frankrijk en dan door naar Kroatie). Ik hoop nog wat modellen te vinden tijdens mij vakantie. Lukt dat niet....geen nood! Heb namelijk het een en ander gereserveerd. Dus na de vakantie komen er weer updates...Tot over een paar weken. Prettiege vakantie voor degene die ook weg gaat! :thump_up: 8)

Ciao Tutti,

Vincenzo
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zeer mooi,en voor de rest wenst ik je een prachtige vakantie toe :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

:thump_up: Prettige vacantie :angel:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Mooie foto's :thump_up: En een hele prettige vakantie toegewenst :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Ben terug na een flinke rit door Europa...Onderweg naar Frankrijk kwam ik een magazine tegen met foto's van een Ferrari collectie. Deze foto's hebben mij geinspireerd voor een verandering in mijn vitrines. Echter heb ik jullie mening nodig....
AfbeeldingAfbeelding
Het is de collectie van de Zwitser Slavic. Ik wil dus mijn vitrines zwart schilderen in de binnenkant zodat het dezelfde uitstraling krijgt als deze 1 op1 collectie.
Afbeelding
Ik heb een kast leegehaald. De aluminium trapjes en de spiegeltjes komen uiteraard weer terug. Ook wil ik wat aan de verlichting werken. Er komen halogeenspotjes aan het plafond van de zolder. Deze moeten meer verlichting geven aan het geheel. De zwarte verf wordt Glans of zijdeglans.

Ik hoor graag jullie mening. Bedankt! :thump_up:

Vincenzo
Laatst gewijzigd door vivado ferrari collection op ma 17 jul 2006 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik vind het mooi :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik zou voorzichtig aan doen met spotjes.
Door de warmte die er vanaf kan komen kan de lak minder mooi worden. Indirect licht is dus wellicht beter en kan ook erg mooi staan.
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

rsh_scuderia schreef:Ik zou voorzichtig aan doen met spotjes.
Door de warmte die er vanaf kan komen kan de lak minder mooi worden. Indirect licht is dus wellicht beter en kan ook erg mooi staan.
De spotjes hangen er een aantal meters boven...is dat een afstand dat al kan laten verkleuren? Hoe vinden jullie de keuze voor het zwart?
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Erg leuk idee. Misschien mooi om matzwart op de wanden te doen en hoogglans op de bodem te doen. Als verlichting zou ik over schakelen op kleine LED's 8)
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Ik ben er uit...Het wordt dus zijdeglans Zwart. begin met 1 kast. De modellen zullen extra worden belicht vanaf het plafond. Morgen even een blikje verf halen en dan.......hopen dat ik er geen spijt van ga krijgen :doh:
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Ik heb een aantal weken mijn kast ook zijdeglans zwart geverft. Ik had het idee ergens op internet gezien en het leek me een leuk idee. De modellen komen veel beter uit. Vooral het rode en het gele steekt erg mooi af tegen te achterkant. Ik zal er binnenkort eens een foto van maken. Ik heb het nu 1 keer in de verf, maar het moet nog een keer, omdat het niet in één keer goed dekt.

Hier de foto waar ik het idee vanaf heb.

Afbeelding

Mijn eigen gebouwde kast is hier trouwens ook op gebaseerd. Vond het een prachtige kast, maar veel te duur.. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie