Lakschade BMW Kyosho
Lakschade BMW Kyosho
Hallo,
Ik heb een BMW van het merk Kyosho gevonden, echter heeft hij iets van lakschade.
Wat kan ik doen/gebruiken om dit het beste te herstellen?
Ik ben totaal nieuw in wat betreft modellen verven etc, tips hoe alles in elkaar zit zijn heel welkom.
Alvast bedankt
Ik heb een BMW van het merk Kyosho gevonden, echter heeft hij iets van lakschade.
Wat kan ik doen/gebruiken om dit het beste te herstellen?
Ik ben totaal nieuw in wat betreft modellen verven etc, tips hoe alles in elkaar zit zijn heel welkom.
Alvast bedankt
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Lakschade BMW Kyosho
De kans dat je dat alleen kan bijtippen met lak zonder dat je dat gaat zien lijkt me sterk.
Dat is bij een 1 op 1 auto al lastig laats staan bij een Kyosho op schaal.
Dan zou je beter de gehele auto kunnen strippen van verf en van een nieuwe laklaag voorzien of nog even verder zoeken naar één zonder lakschade
Dan zou je beter de gehele auto kunnen strippen van verf en van een nieuwe laklaag voorzien of nog even verder zoeken naar één zonder lakschade
Na over na gedacht te hebben kwam ik zelf ook tot die besluit, bestaat er een site/firma/etc dat dit kan laten doen?Schumi28 schreef: ↑do 06 apr 2023 17:29 De kans dat je dat alleen kan bijtippen met lak zonder dat je dat gaat zien lijkt me sterk.
Of als de schade aan 1 kant zit m andersom in de vitrine plaatsen. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Euh ja, beter niet
- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer: