Ferrari decals

Voor alle vragen over verf en decals kan je hier terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AntonNC
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 17 mar 2004 15:05
Locatie: Vlaardingen

Ferrari decals

Bericht door AntonNC »

Onlangs heb ik de Ferrari F2005 gekocht samen met zo'n velletje decals.
Alleen heb ik nog nooit eerder decals aangebracht en weet dus ook niet zo goed hoe dat moet. :oops:
Ik dacht namelijk dat het gewoon stickers waren die je zo van het velletje haalt en dan zo op je auto plakt.
Maar wat ik ook doe ik krijg ze niet van het velletje af, of is het soms de bedoeling dat je ze uitknipt (lijkt me toch niet) en dan opplakt? Wie o wie kan mij een antwoord hierop geven :pray:


Grtz
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Je moet de stickers met water weken en dan op je model plakken..

handigste is wel om de verschillende decals los te knippen, dat hoeft niet precies langs de randjes omdat de decals al de juiste vorm hebben als je ze los weekt...

Niet het hele velletje in het water gooien, want dan verpest je ze.. alleen voldoende nat maken dat de lijm loslaat...

Je kan de decals dan zo van zijn transfer op je model schuiven.. even voorzichtig met een zacht penseel in de juiste vorm drukken en ervoor zorgen dat er geen water meer onder de decal zit...

De eerste keer kan best lastig zijn... maar met een klein beetje oefening moet het toch wel lukken.... (sommige mensen bestellen meteen 2 setjes... dan kan er nog wat fout gaan )
Gebruikersavatar
AntonNC
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 17 mar 2004 15:05
Locatie: Vlaardingen

Bericht door AntonNC »

Ok reuze bedankt voor de tips, dan gaan we maar eens aan de slag.


Grtz
Plaats reactie