" Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door Kyoshofan »

Nou als dat al zo met Kyosho gaat wil ik helemaal geen fan meer zijn :snooty:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door thebulldog »

Nou na lang mailen komt er zo goed als zeker een goed eind aan dit verhaal.

Als ik meer weet meld ik het weer :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door thebulldog »

Hallo

Ik geef het op met Kyosho

Wat een bagger service geven deze mensen zeg :thump_down:

Krijg ik van de NL tak een aanbod om een nieuw model te kunnen kopen bij 1 winkel met 50% korting, leuk bedacht van ze maar trap ik niet in heb voor de BMW M3 (die nu in 2 delen gebroken is :thump_down: :thump_down: , pakte hem op en de voorschermen zijn gewoon helemaal door 2) € 75 betaald en daar komt dan weer €40 voor een nieuw model en € 6,75 Vzk. bij dat is dus dik € 120 voor 1 model nou sorry dat vind ik te veel geld voor 1 model van Kyosho.

Dit is hoe de M3 er nu bijstaat

Afbeelding

Model is nu dus ook in onderdelen te koop

Stoelen en velgen zijn al verkocht.
Zoek je iets mail me dan maar
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door Tom_Aston-Martin »

mm, je kunt toch best van hun aanbod gebruik maken?
Dan kun je een ander model kopen met 50% korting!
Want je M3 ben je sowieso kwijt! :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door caprigek »

kan me je reactie ook wel voorstellen hoor

maar nu heb je 75 euro uitgegeven waar je niets aan heb
dus wat tom zegt zit ook iets in

groet michel
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door thebulldog »

Tom_Aston-Martin schreef:mm, je kunt toch best van hun aanbod gebruik maken?
Dan kun je een ander model kopen met 50% korting!
Want je M3 ben je sowieso kwijt! :wink:
Ik koop NOOIT meer een model van Kyosho :evil: en de modellen waar ik uit kan kiezen hoef ik allemaal niet, Spaar zelf VW Luchtgekoeld, Porsche en Skyline.

Als Kyosho nou zo'n goed merk is dan leveren ze een nieuw model kostenloos aan de klant want dit is gewoon hun fout en dan hoeft de klant geen extra kosten te maken. Ruilen of een ander model aanbieden dan had ik er wel op in willen gaan.

:thump_down: voor Kyosho

Latrssss
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door caprigek »

thebulldog schreef:Als Kyosho nou zo'n goed merk is dan leveren ze een nieuw model kostenloos aan de klant want dit is gewoon hun fout en dan hoeft de klant geen extra kosten te maken. Ruilen of een ander model aanbieden dan had ik er wel op in willen gaan.


wanneer heb je dit model gekocht
vorige week of jaar geleden

kan me voorstellen dat alst jaar of langer geleden is dat ze je niet zomaar nieuw model geven

bedoel als mn nieuwe auto na 6 jaar gaat roesten krijg ik ook geen nieuwe toch

groet michel
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door thebulldog »

caprigek schreef:
thebulldog schreef:Als Kyosho nou zo'n goed merk is dan leveren ze een nieuw model kostenloos aan de klant want dit is gewoon hun fout en dan hoeft de klant geen extra kosten te maken. Ruilen of een ander model aanbieden dan had ik er wel op in willen gaan.


wanneer heb je dit model gekocht
vorige week of jaar geleden

kan me voorstellen dat alst jaar of langer geleden is dat ze je niet zomaar nieuw model geven

bedoel als mn nieuwe auto na 6 jaar gaat roesten krijg ik ook geen nieuwe toch

groet michel
Nog niet zo heeel lang geleden gekocht

Maar wat jij zeg is per merk anders he garantie op roest enz.

Als we het over een model van 10 euro zouden hebben geef ik je gelijk maar Kyosho zelf in Japan of waar ze ook zitten geeft helemaal geen reactie op niks niet :thump_down:

Deze modellen worden verkocht aan verzamelaars die er langere tijd van willen genieten enz, als dan een model binnen een jaar gewoon in 2 delen breekt kan ik dat niet echt normaal vinden.

Maarja Kyosho is voor mij gewoon een bagger merk vanaf nu, liever 1x een Bburago dan 10 x een Kyosho in me verzameling.

Ik wil weleens weten als dit met jouw model zou gebeuren wat je dan zou zeggen, of je dan ook gewoon dank je wel zeg.
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door andre »

Je kunt het model dan wel niet zo lang geleden gekocht hebt ,
maar deze M3 is toch al heel wat jaartjes oud .

Waarom ga je dan niet terug naar de winkel waar je hem vandaan hebt ?

Ik zou gewoon gebruik maken van hun aanbod , zeker gezien de leeftijd van de M3
is dit toch een goed gebaar van de fabrikant , de 50% coulance.

Ben het wel eens met de stelling eens van Caprigek
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door Niek-106 »

Ik zou persoonlijk ook die 50% korting accepteren, is misschien niet waar je op had gehoopt maar "wees blij" dat ze je 50% korting geven op een volgend model, ze hadden je ook niks kunnen geven toch...
Maarja het is jouw beslissing natuurlijk, maar als ik jouw was zou ik gewoon gebruik maken van deze aanbieding.
En als je nooit meer een Kyosho wilt, dan kun je je eventuele volgende aankoop regelrecht op Marktplaats zetten, en proberen met wat winst te verkopen.

Succes!

Niek :cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door thebulldog »

Niek-106 schreef:Ik zou persoonlijk ook die 50% korting accepteren, is misschien niet waar je op had gehoopt maar "wees blij" dat ze je 50% korting geven op een volgend model, ze hadden je ook niks kunnen geven toch...
Maarja het is jouw beslissing natuurlijk, maar als ik jouw was zou ik gewoon gebruik maken van deze aanbieding.
En als je nooit meer een Kyosho wilt, dan kun je je eventuele volgende aankoop regelrecht op Marktplaats zetten, en proberen met wat winst te verkopen.

Succes!

Niek :cool:
Iedereen bedankt voor zijn mening :thump_up:

Maar ik koop geen Kyosho meer, en om er 1 te kopen en dan gelijk door te drukken is een leuk idee maar de modellen die ik in het verleden heb aangeboden oa. AA raakte ik ook niet kwijt dus dat risico neem ik liever niet. En de prijs die ik betaal is dan minimaal 46,75 inclu vzk. en als ik dat op MP wil verkopen kan ik voor een model van max 80 euro geen 70 of meer vragen dan kopen mensen hem liever in de winkel voor die 3,25 meer (aankoop en vzk) dus ik ga niet proberen om een 10tje winst te kunnen maken.

Ik ga dus NIET in op hun aanbod en laat het wel lekker zo, mensen mogen zeggen dat het een oud model is maar voor mij was hij nog niet zo oud en blijf het dus een slechte service vinden van Kyosho.

@ Andre : ik ben terug geweest naar de winkel maar die kunnen er niks aan doen zeggen ze, ik moest het met Kyosho overleggen.

Mvg,
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door Niek-106 »

Ja daar heb je ook weer gelijk in, was maar een idee :thump_up:

Niek :cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door jerico »

Ik zou persoonlijk ook geen gebruik maken van de 50% coulance regeling...Dit omdat de fout geheel bij hen ligt. Het is wel bekend dat hen een productie fout gemaakt hebben net zoals "marklin" toentertijd. Ik koop deze modellen ook om voor altijd te hebben en van zo'n product mag verwacht worden dat het ook heel blijft. Dat er nou decals loslaten of andere kleine dingen... Maar dat de "carrosserie" van het model gewoon ontbindt! door een verkeerde samenstelling van de legering...dan mogen ze die fout van mij geheel 100% rechtzetten.

Ik snap wel dat de mensen hier gebruik zullen maken van de 50% regeling, omdat je zelf niet veel kan beginnen tegen het bedrijf...waarvan de hoofd linie in het buitenland zit.

Het blijft altijd een rot situatie en het is wat je er zelf van maakt hoe ver je het laat komen...

greetz,


jerico
Afbeelding
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door thebulldog »

jerico schreef:Ik zou persoonlijk ook geen gebruik maken van de 50% coulance regeling...Dit omdat de fout geheel bij hen ligt. Het is wel bekend dat hen een productie fout gemaakt hebben net zoals "marklin" toentertijd. Ik koop deze modellen ook om voor altijd te hebben en van zo'n product mag verwacht worden dat het ook heel blijft. Dat er nou decals loslaten of andere kleine dingen... Maar dat de "carrosserie" van het model gewoon ontbindt! door een verkeerde samenstelling van de legering...dan mogen ze die fout van mij geheel 100% rechtzetten.

Ik snap wel dat de mensen hier gebruik zullen maken van de 50% regeling, omdat je zelf niet veel kan beginnen tegen het bedrijf...waarvan de hoofd linie in het buitenland zit.

Het blijft altijd een rot situatie en het is wat je er zelf van maakt hoe ver je het laat komen...

greetz,


jerico
:thump_up:
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: " Zinkpest " op Kyosho M3 E46

Bericht door jerico »

Ikzelf zou overigens denk ik wel gewoon kyosho blijven kopen. Maar dan vooral met het feit...wat als het gebeurd bij een andere fabrikanten?

Blijkbaar hebben die dezelfde bagger service...en daar kunnen sommige mensen op het forum volgens mij over mee praten.

greetz,


jerico
Afbeelding
Plaats reactie