Studentenjob modelauto winkel

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yuqu12
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 25 nov 2015 16:44
Schaal: 1:43

Studentenjob modelauto winkel

Bericht door Yuqu12 »

Hallo allemaal,

Ik ben een student die het wel ziet zitten om een centje bij te verdienen met een vakantiejob en dat al doe. Ikzelf hou me bezig met het verzamelen van modelauto's, dus waarom het nuttige niet aan het aangename koppelen? Ik vroeg mij af of iemand weet dat modelauto winkels happig zijn om jobstudenten aan te nemen/ jullie een winkel kennen in de regio rond Leuven die dat doen.

Alvast bedankt!
Ferrari collector on scale 1/43
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Studentenjob modelauto winkel

Bericht door goededag »

Probeer het ;) Dat is het enige nuttige wat wij kunnen zeggen. Gewoon naar binnen lopen en vragen.
Gebruikersavatar
Yuqu12
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 25 nov 2015 16:44
Schaal: 1:43

Re: Studentenjob modelauto winkel

Bericht door Yuqu12 »

goededag schreef:Probeer het ;) Dat is het enige nuttige wat wij kunnen zeggen. Gewoon naar binnen lopen en vragen.
Bedankt. Enige jammere is dat er amper modelauto winkels zijn in de regio waar ik woon :/ maar zal eens zoeken waar er zijn en idd gewoon doen :)
Ferrari collector on scale 1/43
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Studentenjob modelauto winkel

Bericht door Peter Parker »

Ja dat lijkt me het begin. Eerst eens kijken wat er rond Leuven te vinden is en dan eens binnen lopen of bellen. Toms werkt veel met werkstudenten. Vooral in de drukkere tijden. Maar die zit in Purmerend. Verwacht geen romantiek, het blijft ook gewoon dozen sjouwen en orders pikken.
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376