Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door v8-vette »

vorige week Call of duty Black ops overgenomen van een vriend.
ben normaal niet van de COD serie maar het is eigenlijk best leuk vooral met vrienden en m'n nieuw aangekochte headset.
voorlopig doe ik even met de games die ik nu heb.

binnenkort komt Test drive Ferrari legends uit maar voor 60,- mogen ze die mooi in hun aar* steken. :mrgreen: ik wacht wel een paar maandjes.
en aan het eind van het jaar komt Need for speed Most wanted 2012 ook nog uit dus genoeg om naar uit te kijken. :thump_up:
marco155

Re: Topic voor games!

Bericht door marco155 »

En vergeet GTA5 niet, die ik sowiezo wil hebben

v8-vette schreef:vorige week Call of duty Black ops overgenomen van een vriend.
ben normaal niet van de COD serie maar het is eigenlijk best leuk vooral met vrienden en m'n nieuw aangekochte headset.
voorlopig doe ik even met de games die ik nu heb.

binnenkort komt Test drive Ferrari legends uit maar voor 60,- mogen ze die mooi in hun aar* steken. :mrgreen: ik wacht wel een paar maandjes.
en aan het eind van het jaar komt Need for speed Most wanted 2012 ook nog uit dus genoeg om naar uit te kijken. :thump_up:
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door v8-vette »

Vorige week vrijdag moest ik helaas m'n harde schijf van m'n PS3 resetten met als resultaat : heel wat uren aan GT5 en andere mooie games weg.
GT5 daar ga ik nog opnieuw aan beginnen maar de rest van de games ga ik inruilen voor nieuwe.
Heb ook een nieuwe PSN naam aangemaakt maar dat staat in het andere topic. :mrgreen:
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door v8-vette »

Ik had de kracht er niet meer voor om al de spellen die ik al een keer uitgespeeld weer opnieuw te doen dus het resultaat ; alles weg gedaan behalve GT5 en bij de Game mania WRC2 gekocht.
Ik vind het een veel gaver spel dan de DIRT series.
Je beleefd de echte rally wereld waarin ik het opbouwen van je team een mooi onderdeel vindt. :thump_up:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Topic voor games!

Bericht door Jolly Club »

Toevallig, heb sinds zaterdag ook WRC 2 in de X-doos zitten. Moet gezegd worden dat het spel lekkerder wegspeelt dan het (bijzonder matige) eerste deel, maar met name qua graphics vind ik het nog steeds Playstation2-niveau. Dirt3 is qua gameplay en grafisch toch wel een stuk fijner in mijn ogen. Edoch, waar Codemasters het helemaal laat liggen in de Dirt serie is het feit dat rally in het spel bijzaak is geworden. Je spendeert uren en uren in Rallycross, Trailblazerij, Gymkhana :evil: en nu zelfs Demolition Derby. Rally beslaat amper vier korte proeven in drie landen.

Met andere woorden: zolang er geen fatsoenlijke rallygame door Codemasters gebouwd wordt, en CMR 2.0 bewijst dat ze dat kunnen :clap: ,moet de echte rally-liefhebber zich een beetje behelpen met WRC van Blackbean.. :shifty:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door v8-vette »

Mooi verwoord Jolly.
DIRT gaat voor de pure rally fans echt de verkeerde kant op helaas.
Nog een pluspunt bij WRC : het geratel uit de uitlaat als het gas wordt losgelaten of bij het terug schakelen. Dit gebeurt in het echt ook en bij DIRT hoor of zie je dit (bijna) niet.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Topic voor games!

Bericht door Autofan »

Ik wacht juist op WRC 3. Komt waarschijnlijk oktober/november uit. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
muppiemaster
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 14 sep 2011 17:11
Schaal: 1:18
Locatie: tussen de voor en achter deur
Contacteer:

Re: Topic voor games!

Bericht door muppiemaster »

iemand tips voor games op xbox

GT: Muppiemaster
MVG. Nino
Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 880
Lid geworden op: za 10 jan 2009 15:22
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde

Re: Topic voor games!

Bericht door Bert »

muppiemaster schreef:iemand tips voor games op xbox

GT: Muppiemaster
Forza 4 kan ik je zeker aanbevelen en binnenkort komtt Forza Horizon uit, die moet ook fantastisch worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
muppiemaster
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 14 sep 2011 17:11
Schaal: 1:18
Locatie: tussen de voor en achter deur
Contacteer:

Re: Topic voor games!

Bericht door muppiemaster »

hoi

heeft iemand ervaring met forza 3?
deze wou ik binnenkort misschien bestellen.

mvg nino
MVG. Nino
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door v8-vette »

Zijn er nog mensen met tijd om te gamen hier?

Bij mij staat het op een laag pitje, ondanks dit toch met kerst de F1 2013 Classic edition aangeschaft voor de PS3.
Super gave game en nu al helemaal met de toevoeging van de 1980 en 1990 classic auto's.
Aanradertje! :thump_up:

Lopen er al mensen warm voor de nieuwe generatie consoles of blijven jullie nog een tijdje doorboenderen met de huidige generatie?
Met de huidige games loop ik nog niet écht warm voor de next-gen, wie weet veranderd dat met een verandering in het aanbod racegames.
Corvetteboy
Berichten: 308
Lid geworden op: za 21 jan 2006 19:23
Schaal: 1:43
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: Topic voor games!

Bericht door Corvetteboy »

Ik speel vooral in de winter. Heb sinds een maand een Xbox ONE, echt een heerlijk dingetje!

Forza 5 is leuk :thump_up:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Topic voor games!

Bericht door St. Paul »

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Topic voor games!

Bericht door Bien »

Ik hou het voorlopig ook nog even bij mijn PS3. Er komen nog steeds goede games voor de 3 uit dus voor mij geen reden om de PS4 aan te schaffen. :)
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door rsh_scuderia »

Project Cars binnen.
Heerlijke game. Voorde echte autoliefhebber. Voor de racers die GTR2 hebben gespeeld is dit een fijne upgrade.
Voor mensen die Forza of Gran Turismo spelen een stap voorwaarts. Veel realisme, veel simulatie en vooral; door en voor liefhebbers gemaakt. :thump_up:

https://www.youtube.com/watch?v=ebHSLx71TV0
Plaats reactie