Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Topic voor games!

Bericht door 1:18 24/7 »

Nu dus weer!

Ik heb zelf sinds een paar weken (net voor Le Mans) een Playstation 3 gekocht (en dan moet je natuurlijk ook een fullHD tv erbij hebben). Met daarbij de spellen GTA IV en GranTurismo 5 Prologue.

Ben opzich niet een heel fanatieke gamer, ik heb in al mijn jaren met de Playstation2 (gekocht bij de launch) misschien 10-15 games er op gespeeld. Daarvan waren alleen de GTA en GT reeks bij mij echte hits. Daar heb ik wel heel wat weken zo niet maanden aan verspeeld. De laatste jaren (sinds GTA San Andreas) echter bijna niets gespeeld.

Maar ben nu toch wel weer hooked hoor! Vooral GTA:IV heeft me aangenaam verrast, had van verschillende mensen gehoord dat het minder was geworden maar ik vind hem briljant! Hoe levendig die stad is met zoveel zooi op straat en de schitterende auto's.

Vind de PS3 op zich trouwens ook een briljante machine. Filmpjes en muziek van mijn laptop en van de buurman draadloos op dat ding afspelen. (Veel groter scherm en veel beter geluid dankzij de surround set). Maar ook mijn foto's van de stage bekijken op een 37inch scherm ipv op zo'n armetierig computerscherm. Demo's downloaden in plaats van vroeger een tijdschrift kopen om die te bemachtigen.

Dus, waar spelen jullie op en welke games? Iemand nog tips voor goede PS3 games?
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door Kyoshofan »

Ik heb sinds twee maanden een Xbox 360, met Forza Motorsport 2 en idd ook GTA IV. Ik had hem gekocht omdat GTA uitkwam. Echt waar, super top spel, erg veel in te doen, duurt lang om uit te spelen, perfecte gaphics :worshippy: . En dan FZ2, super mooi race spel, heel heel heel erg veel verschillende auto's, super veel verschillende (echt bestaande) circuits :worshippy:. Ook via Xbox live kan je via hetg internet online GTA doen, ook demo's downloaden, en een stuk of 5 full games (gratis). Muziek kan je erop zetten, films, plaatjes. Draadloze controler. enz :thump_up:

Heerlijk zo af en toe gamen :angel:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
skyline_fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 14 mei 2007 18:06
Locatie: Sint-Pieters-Leeuw

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door skyline_fanatic »

:cry: :cry: Kan GTA4 niet spelen omdat mijn PS3 kapot is en ik w8 al 4 weken op vervanging :evil: Sony . :evil:
Gekende Blue Ray lezer probleem : leest geen games maar wel nog dvd's :doh:
Ik zelf heb NFS:pro Street , CoD4 :worshippy: en ook GTA4. Als je van schietspellen houd moet je echt CoD 4 kopen om online te gamen.
Voor de rest vind ik de PS3 ook een fantastisch ding: prachtige graphics , muziek luisteren , blue ray bekijken...
Goede games zijn denk ik Metal Gear Solid 4 , GRID , binnekort CoD5 en GT5.
1:1 Golf VI GTI
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door rsh_scuderia »

Ik speel sinds een jaar erg actief GTR2 in online competitie verband.

Mocht GT5 uitkomen in een mooie PS3-pack dan zal ik die aanschaffen, mits het budget het toelaat natuurlijk.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door Powersprint »

rsh_scuderia schreef:Ik speel sinds een jaar erg actief GTR2 in online competitie verband.

Mocht GT5 uitkomen in een mooie PS3-pack dan zal ik die aanschaffen, mits het budget het toelaat natuurlijk.
Ook ik speel erg vaak GTR2, maar eigenlijk nooit online. Voor de rest pak ik af en toe nog wel een rollercoaster tycoon 3 uit de kast. Wat werkt dat spel verslavend als je eenmaal bezig bent zeg
:P
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door Bondracer »

Onlangs een PS3 gekocht met GT5 prologue en Grid
Die Prologue sloeg een beetje tegen vond ik door het beperkt aantal circuits, maar die Grid is pas echt kicken , echte race-ervaring waarbij de stuurmanskunst toch wel op een hoger echalon verheven wordt. De schade-impact bij Grid is ook enorm , gebarstte ruiten ,geschuurde carros enz....En als je dan Le Mans begint te rijden krijg je in enkele ronden een zonsondergang , nacht en ochtendzon voor de boeg wat de sensatie enkel nog verhoogt.>>> prima game naar mijns insziens :thump_up: Nu nog afwachten wat de full GT5 gaat zijn :?:
Bondracer :wink:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door rsh_scuderia »

Powersprint schreef:
rsh_scuderia schreef:Ik speel sinds een jaar erg actief GTR2 in online competitie verband.

Mocht GT5 uitkomen in een mooie PS3-pack dan zal ik die aanschaffen, mits het budget het toelaat natuurlijk.
Ook ik speel erg vaak GTR2, maar eigenlijk nooit online. Voor de rest pak ik af en toe nog wel een rollercoaster tycoon 3 uit de kast. Wat werkt dat spel verslavend als je eenmaal bezig bent zeg
:P
GTR2 is online toch echt leuker dan offline :D
Ben je een beetje snel met verschillende wagens?
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door fish88 »

Heb GTR2 een tijdje intensief gespeeld tot mijn videokaart een spel niet aankon... Denk dat ik GTR Evolution wel weer ga halen vooral na het zien van dit filmpje met de dikke Gulf Aston :dance: . Maar ik wacht wel even want GTR ontwikkelaar ontwikkelt een game voor de 360.

http://gamed.nl/view/42794

Zelf heb ik een 360 en zou hem niet willen ruilen voor een PS3. Alhoewel MGS en GT4 toch wel verleidelijke spelen zijn, maar zou ze niet willen inruilen voor spellen als Halo, Gears Of wars enz...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door FordMustangGT »

Ik mag ook altijd graag een game spelen op mijn Xbox 360. Op de releasedatum heb ik dan ook gelijk GTAIV gekocht, echt een briljante game. De stad en de ontwerpen van de auto's zijn het mooiste wat ik ooit in een (free roaming) game heb gezien :dance:

Mijn favoriete race serie is trouwens de Burnout series. Ik begon op de PS2 met de eerste en vervolgens alle delen gekocht tot en met Burnout Paradise op de 360. Maar daarnaast speelde ik voorheen op de PS2 natuurlijk Gran Turismo en heb ik ook Forza 2 gespeeld op de 360.

Ik koop tegenwoordig trouwens wel steeds meer ''oudere'' games die dan afgeprijsd zijn naar een euro of 30. Paar maanden geleden Stuntman Ignition gekocht en recent nog Flatout Ultimate Carnage. Zijn leuke spellen, maar destijds wilde ik er niet ruim 60 euro voor neerleggen. Dat geldt ook voor GRID, die me toch tegenviel in de demo die ik gedownload had.
Afbeelding
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door 1:18 24/7 »

Vond de demo van GRID ook vies tegenvallen, de handling van de auto's voelt wel heeeeel erg arcade achtig aan! Verder ziet het er wel goed uit natuurlijk een qua auto's (GT1 Corvettes, Lambo en Astons etc) en circuit is het dan weer wel heel erg ok. Ik denk dat ik hem wel haal als 'ie zwaar afgeprijsd is.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door Tom_Aston-Martin »

ik vind GTA IV geweldig op de ps3 :worshippy: Ook ik vind GRID maar een gek spel, doe mij maar gewoon de vorige versies van race driver, dus DTM 1, 2 en 3. ik heb Prologue expres nog niet gekocht, want ik wil de hele versie, lijkt me toch gaver! En dan is alles nog nieuw :wink: :thump_up: Ojaa, ik speel vooral FIFA 08, dat blijft gewoon geweldig om met Ajax de Europa-cup te winnen, kampioen te worden en de beker te winnen! Als ze t neit int echt kunnen meot t maar virtueel :D :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door Droes »

rsh_scuderia schreef:Ik speel sinds een jaar erg actief GTR2 in online competitie verband.

Mocht GT5 uitkomen in een mooie PS3-pack dan zal ik die aanschaffen, mits het budget het toelaat natuurlijk.
Ben ik helemaal met je eens.. heb mij ook de PS2 & GT4 package gekocht :)

Tegen dat GT5 full zal uitkomen zal de prijs van een PS3 ongetwijfeld al gedaald zijn..
Is er eigenlijk al een officiële release datum? En niet 10 verschillende data die je op verschillende fora tegenkomt :eh:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door 1:18 24/7 »

Volgens mij niet voor GT5, maar de makers kennende zal het nog MINSTENS een jaar op zich laten wachten. Met uitstel na uitstel. Maar als het goed is hebben ze nog niet eens een eerste releasedatum genoemd.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door Tom_Aston-Martin »

1:18 24/7 schreef:Volgens mij niet voor GT5, maar de makers kennende zal het nog MINSTENS een jaar op zich laten wachten. Met uitstel na uitstel. Maar als het goed is hebben ze nog niet eens een eerste releasedatum genoemd.
dan emto ik toch maar es nadenken over progolgue :eh:
Afbeelding
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door 1:18 24/7 »

Toetsenbord stuk? :mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Plaats reactie