Matt DD-ers: in memoriam

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Matt DD-ers: De kogel is door de kerk (24-04-2010) p.19

Bericht door 1:18 24/7 »

Beetje raar inderdaad, dat je blij zou moeten zijn met het feit dat je op een wachtlijst komt en dat je nog een aantal hele zware stappen te gaan hebt. Heb heel veel respect voor je hoe je je er doorheen slaat! En je verveelt me er zeker niet mee om het nieuws met ons te delen!

Veel sterkte de komende maanden en op naar een compleet herstel! :thump_up: :worshippy:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Matt DD-ers: De kogel is door de kerk (24-04-2010) p.19

Bericht door jonnoT »

Matt Modelautos schreef:Ik hoop dat ik niemand verveel met mijn relaas
:nuts: Kun jij domme opmerkingen maken :doh: Het mooie van dit forum is dat je hier juist kunt praten over dingen die je aan het hart gaan. Dat maakt dit forum zo ongelooflijk gaaf. Jou openheid over je gezondheid, waardeer ik zeer. Ik wens jou en je familie alle sterkte voor de komende maanden. Hopelijk houd je ons ook dan op de hoogte van gebeurtenissen aangaande je gezondheid. :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Matt DD-ers: De kogel is door de kerk (24-04-2010) p.19

Bericht door coolpappa04 »

117ayrton schreef:
andre schreef:"Vervelend relaas "? Vind het juist knap dat je zo over je ziekte kunt praten , dat ten eerste .

En dat met de zware tijd die je staat te wachten , ik neem m'n petje voor je af .
Ik wens je dan ook weer veel sterkte toe in deze tijd :thump_up:
ik sta volkomen achter wat er hier staat,ik wens je alle geluk van de wereld toe Matt :thump_up: :thump_up: :thump_up:
ik heb dezelfde mening als vic, petje af voor je hoor matt :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Matt DD-ers: De kogel is door de kerk (24-04-2010) p.19

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Beste Matt,

Ik lees zojuist dit bericht. Veel te laat natuurlijk :oops:


Ik heb enorm veel respect voor je, hoe je je ziekte en genezings proces met ons deelt. :worshippy: Maar ook je gezond verstand en de doorzettingsvermogen die daar bij hoort 8), applaus hoor.

Ook kan ik begrijpen, dat je tegen je operatie tegenop ziet, niet iedere operatie biedt verbetering. Maar zo te lezen, heb je weinig keuze :cry:

En zoals je schrijft, die enkele maanden met een stoma rondlopen, daar kom je ook wel overheen als het ea hierdoor kan genezen en daarna je leven meer invulling heeft.


Het is wel erg makelijk praten, vanachter dit scherm, maar houd de moet erin.


Gratis tip van mijn meisje (was destijs werkzaam op de afdeling Oncologie van een Kinderziekenhuis): Als je postitief bent ingesteld voor en na de 'grote gebeurtenis" , heb je een grotere kans dat je eerder geneest / beter hersteld (komt door de levenswilskracht)

Nu zit het met je levenswilkracht wel ok bij je, maar laat dit niet uit het oog verliezen, door een enkele tegenslag.

Op naar de laatse qoute: Veni ... Vici


Matt, sterkte, maar ook voor de mensen in je directe omgving

Ron :arrow:

Stuur me een PB, als ik je ergens mee kan helpen (van uit de Randstad), schroom je niet AUB !
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Matt Modelautos »

Het is zover,....eindelijk het "verlossende" telefoontje uit Maastricht gehad.
Na vele maanden er naar toe werken is a.s. maandag de 21ste juni mijn operatie.
Ik zie er huizenhoog tegenop, maar heb simpelweg geen andere keuze.
Ze gaan de helft van mijn aangetaste lever verwijderen en een stoma plaatsen. Zoals het er nu naar uitziet zal dit een tijdelijke worden, maar dit is onder voorbehoud. Vanaf maandag zal mijn leven dus nooit meer zijn wat het was. Al was het dat eigenlijk al vanaf december vorig jaar al niet meer......
Het zal ook geen eenvoudige ingreep worden en is ook niet geheel zonder risico, maar ben aan de andere kant wel blij dat er nog een kans is en die grijp ik natuurlijk met beide handen aan. Ik verheug me er nu al op dat na deze ingrijpende operatie ik weer zodanig hersteld zal zijn om mijn nog "lopende" 6 projecten alsnog tot een goed einde te brengen......Jullie lezen het goed: "nog zes projecten" waar ik nog aan bezig ben. De afgelopen weken ben ik namelijk niet veel aan slapen toegekomen en heb mijn toevlucht gezocht in het ombouwen van modelautos. De ene zal het waanzin vinden, maar voor mij was het een welkome afleiding om door deze moeilijke periode van afwachten te komen. Sterker nog........mijn doel is om mijn 51ste. verjaardag (30 juni) thuis te vieren.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de geweldige steun die ik de afgelopen tijd heb ontvangen.
En tenslotte........het was ontzettend goed vertoeven hier op het Maf de afgelopen zeven jaar.

Matt

p.s.
Over het verloop van de gang der zaken zal mijn vrouw jullie op de hoogte houden via Peter Parker of Gerben Olsder.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door tom »

Matt, ik houd mijn vingers gekruist en ga er vanuit dat alles helemaal goed komt. Met de positieve instelling waarmee je overal ingaat kan het eigenlijk niet meer misgaan. Veel sterkte en ik leef met je mee.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Autofan »

Veel sterkte ermee Matt. Mooi dat er iig nog een kans is! We duimen voor je.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Ricardo »

Er zal wel een last van je afgevallen zijn nu de datum bekend is. Ik wens je alle sterkte van de wereld toe en laten we hopen dat je inderdaad je verjaardag weer thuis kunt vieren. Ik zal i.i.g. voor je duimen :thump_up:
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door rpi »

Ik vind het zo moeilijk om hier iets zinvols over te zeggen. Ik lees dit geheel machteloos.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en hoop voor je op een volledig en liefst spoedig herstel. Ik wil de lopende 6 en de vele daarop volgende projecten graag volgen hier.
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door F40F50ENZO »

Natuurlijk ga je die 6 projecten zelf afmaken en vier je je verjaardag thuis.
Zo positief als jij er in staat.... RESPEKT man.
Heel veel sterkte en een goed herstel van de operatie.
:pray: We leven met je mee Matt, dat weet je :thump_up:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Jolly Club »

het was ontzettend goed vertoeven hier op het Maf de afgelopen zeven jaar.
Deze zin greep me even bij de strot, lijkt wel een afscheidswoord ?! :evil: Denk dat ik het wel snap Matt, maar ga ervan uit dat we jou hier binnenkort gewoon terug gaan zien, ok ? Al was het alleen maar om die magische, maar bloedirritante, grens van 100 Dutch Drivers te beslechten die nu al tijden in je bijschrift staat. :mrgreen:

Heel veel sterkte de komende (lange) dagen, en ik :pray: dat alles maandag naar wens gaat verlopen. Hou je taai en tot gauw :!:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Matt Modelautos »

Jolly Club schreef:
het was ontzettend goed vertoeven hier op het Maf de afgelopen zeven jaar.
Deze zin greep me even bij de strot, lijkt wel een afscheidswoord ?! :evil: Denk dat ik het wel snap Matt, maar ga ervan uit dat we jou hier binnenkort gewoon terug gaan zien, ok ? Al was het alleen maar om die magische, maar bloedirritante, grens van 100 Dutch Drivers te beslechten die nu al tijden in je bijschrift staat. :mrgreen:

Heel veel sterkte de komende (lange) dagen, en ik :pray: dat alles maandag naar wens gaat verlopen. Hou je taai en tot gauw :!:
Oeps,..dat was niet de bedoeling Martin. :oops: Integendeel zelfs.

Maar om wat recht te zetten,....op de valreep toch nog mijn 100ste, DD-er. :mrgreen:
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... start=3300
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Bracer »

Beste Matt,

ik kan hieraan niet veel meer toevoegen maar heel veel sterkte gewenst met de operatie. We hopen dat je er goed doorheen komt *fingers crossed* maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit!

En niks te valrepen, je gaat gewoon door met de volgende 100 :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Jaap »

Mooi om te horendat de modelbouw toch afleiding geeft.
Maar dat zal na de operatie wel even wat minder zijn denk ik.

Ik wens u en uw familie veel sterkte toe de komende tijd. :)
Gebruikersavatar
rubberburner
Berichten: 130
Lid geworden op: di 24 okt 2006 20:13

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door rubberburner »

Matt: heel veel sterkte met de operatie. Hoop je ook terug te mogen zien hier. Ook de familie veel sterkte gewenst.
Plaats reactie