Op welke fiets/skelter/brommer/scooter rijden we zelf

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Op welke fiets/skelter/brommer/scooter rijden we zelf

Bericht door Ricardo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kyoshofan op ma 13 sep 2010 22:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door AutoWolf »

Klasse zeg.. Hij ziet er heel vet uit :thump_up: :worshippy:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Jolly Club »

Er zitten rond de 400 uren werk in, en een bedragje van 1500-1600 Euro in de scooter.
Al die moeite, al dat geld... en dan eindigen waar je mee begon, een autoped met overdadig plastic. :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door St. Paul »

Nou, en nou met 120 op een nat wegdek met bomen links en rechts je trainingsjack tot over je kop dichtritsen en je middelvingers de lucht in... :lol:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Kyoshofan »

-
Laatst gewijzigd door Kyoshofan op ma 13 sep 2010 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door tom »

Tot ziens bij Wegmisbruikers of op de regionale TV dan maar, als je die scooter om een boom/auto/trein hebt gevouwen...
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Niek-106 »

tom schreef:Tot ziens bij Wegmisbruikers of op de regionale TV dan maar, als je die scooter om een boom/auto/trein hebt gevouwen...
Beetje rare en nutteloze opmerking..... :eh:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Jolly Club »

Tof dat je vader je geholpen heeft om van je street-legal scootertje een ongeleid projectiel te maken dat in geval van een onverhoopte aanrijding ook nog eens onverzekerd blijkt te zijn. En buitengewoon sociaal voor je mede-weggebruikers. :thump_down2:

Moest direct denken aan dat soepie-volk dat zo hard staat te roepen dat 'vreemdelingen' zich aan onze regels en wetten moeten aanpassen, maar het vertikt af en toe even in de spiegel te kijken. :think:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door tom »

Niek-106 schreef:Beetje rare en nutteloze opmerking..... :eh:
Ja, want we weten dat scooters gemaakt zijn om 100 te rijden en dat de gemiddelde berijder er erg verantwoord mee rijdt. Kijk er de statistieken maar eens op na, dan weet je waar die opmerking vandaan komt. Oh, maar je bedoelt: hij gaat er waarschijnlijk netjes 45 mee rijden, al kan het ding ruim twee keer zo snel. :eh:
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Kyoshofan »

Wat een nutteloze discussie weer hier. Niet te snel oordelen he mensen, jullie nemen jochies die overal 100 rijden in gedachte. Idd, dat is ook een groep, maar bij die groep hoor ik niet. Als je een M3 hebt, ga je toch ook niet overal 250 rijden? De meeste M3 rijders gebruiken gewoon de snelle koppel. Het is dat ik geen M3 heb, anders hoorde ik ook bij die groep!

Ik rijd gewoon altijd rustig met het verkeer mee, en nee, niet op een snelweg ofzo! 65 km/u is hard zat, dat vind ik en dat vinden andere ook. Ik breng mezelf en andere echt niet in gevaar. Zeker niet omdat ik zooo verschrikkelijk veel tijd in me scooter heb zitten.

Stop alsjeblieft met te snel oordelen en het imago erover!

Oh en trouwens, ook niet zeuren van; Je ouders houden wel heel erg veel van je, dat je zo'n racemonster mag rijden op je 16e. Dit is echt de grootste onzin ooit. Ze weten dat ik extreem voorzichtig ben en nooit heel erg hard rijd. Natuurlijk waren ze er eerst op tegen, maar ik hou me gewoon in. Mocht ik snel willen rijden, ga ik naar SBO scootersprints of een daarvoor speciaal afgesloten terrein!

Succes RSH, Jolly, Rico etc. Gooi dit zoals gewoonlijk maar lekker in de shout, en ga me daar maar afzeiken. Niet hier in dit topic!

Ik hoop dat ik mijn standpunt duidelijk heb voorgelegd!?
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Op welke fiets/skelter/brommer/scooter/autoped rijden we zelf

Bericht door andre »

Leuke scooter , met een mooie kleurstelling . :thump_up:
Persoonlijk gezien had ik de sticker met de tekst rockstar had ik er niet opgeplakt ,
maar smaken verschillen gelukkig :mrgreen:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Kyoshofan »

-
Laatst gewijzigd door Kyoshofan op ma 13 sep 2010 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Ricardo »

De scooter mag er zeker zijn :dance: Alleen ben ik het met de meerderheid eens, het is onverantwoordelijk :snooty: Niet alleen voor jezelf, maar zeker voor de andere weggebruikers :thump_down: In het slechtste scenario, rijd je iemand aan, diegene raakt gehandicapt, jij bent niet verzekert omdat de scooter opgevoerd is en je zit voor de rest van je leven op een zoethoutje te bijten vanwege de schadeclaim die je aan je broek krijgt :doh:

De CRX is :drool: zelfs de kleur :thump_up:
Gebruikersavatar
kennytuning_
Banned
Berichten: 868
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 15:28
Locatie: belgie, Oost-vlaanderen =)

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door kennytuning_ »

@ kyoshofan
coole scooter integendeel van wat de meeste hier zeggen die sticker is gewoon über cool en rockstar is the best :thump_up:
en je scooter mag dan een hoge top hebben wil dan nog niet zeggen dat snel optrekken niet leuk is :mrgreen: (kan ik van meespreken ... laatst testje gedaan zonder rijbewijs in m'n zus haar tuin : 65/h is SNEL zeker als dat ding snel optrekt)
totaal :thump_up: :drool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: Op welke fiets/skelter/brommer/scooter/autoped rijden we

Bericht door Kyoshofan »

Mag close, ben die geintjes van die moderators nu wel zat! :!:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Plaats reactie