Wat doen 1:1 verzamelaars in 2014?

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Wat doen 1:1 verzamelaars in 2014?

Bericht door Bien »

En Golf nummer twee is een paar maanden geleden gearriveerd om de Volkswagen treffens in 2015 mee onveilig te maken. :D

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Wat doen 1:1 verzamelaars in 2014?

Bericht door jonnoT »

Pracht wagen :thump_up: Alleen ik ben onderhand allergisch voor een imperial. Ik kan niet snappen waarom zo'n met alle geweld op het dak moet. :doh:
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Wat doen 1:1 verzamelaars in 2014?

Bericht door Bien »

De Golf 1 is inmiddels in het bezit van mijn broer die het virus van oude Volkswagens ook te pakken heeft. :D
Met de Golf 2 (die dit jaar zijn 28e verjaardag viert :D ) heb ik dit jaar al een paar evenementen bezocht.

Car-Freitag op de Nürburgring:
Afbeelding

International VAG Sensation 2015:
Afbeelding

Er zitten nog een aantal evenementen in de planning waaraan ik dit jaar zeker wil deelnemen, waaronder Dubs@The Border, M.I.V.W., Retroworks, Limburgse Keverdag, VW Mk.2 Elite en de Revolution Nightmeet.

Inmiddels zit er een zeldzaam Mk.1 Kamei front in, dat nog verder afgewerkt moet worden.

Afbeelding

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's en verhalen van andere mensen hier, dan hoef ik niet alleen dit topic vol te spammen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Wat doen 1:1 verzamelaars in 2014?

Bericht door jonnoT »

:thump_up: Leuk om te zien hoe je de Golf een eigen smoel geeft. :cool:
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Wat doen 1:1 verzamelaars in 2014?

Bericht door Bien »

Gisteren heb ik de Mk.2 na lang twijfelen te koop gezet omdat ik er (zelfs voor een oldtimer) erg weinig mee reed (amper 1000 km per jaar). Binnen 2 uur was hij verkocht en zo ga je dus binnen een half jaar van 2 oldtimers naar geen meer. :roll:
Misschien dat er ooit wel weer een komt maar voorlopig houd ik het bij onze Polo als daily en eventueel een mooie retro scooter erbij voor woon-werk verkeer. :)
Plaats reactie