Raad de plaat nr 1 ### Jolly Club

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Plaats reactie
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Raad de plaat nr 1 ### Jolly Club

Bericht door ge-flopt »

Bij deze de start van de raad de plaat.

Het idee is zeer simpel. Degene die de vorige rond wint, plaatst een nieuwe. Het idee is de 4 W's te raden: Wie, Waar, Waarin, Wanneer. Je kunt het ook iets anders maken, door bv alleen Wie waarin, of dat je ook het achtergrond verhaal erbij kunt vertellen. Je mag alle resources gebruiken die je maar kunt vinden, echter 1 ding is gewoon niet leu, en dat is bv google (of enig andere zoek machine) gebruiken om via reverse image search het plaatje terug te vinden. Dan is er de lol snel vanaf.

Bij deze open ik het bal:
Afbeelding
Graag wil ik de 4 W's weten voor eeuwige roem. Als extra bonus punt (dus voor eeuwige roem + een extra puntje) wil ik ook een bijzondere opmerking van de man weten tijdens dit weekend.
Laatst gewijzigd door ge-flopt op di 16 feb 2016 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Raad de plaat nr 1

Bericht door Jolly Club »

GP Hongarije, 2005 Vrijdag training
Chanoch Nissany (42) uit Israel rijdt 8 rondjes, 13sec off the pace, in de Minardi PS04B, alvorens hij een Verstappentje doet.

Toch? :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Raad de plaat nr 1

Bericht door ge-flopt »

En de eeuwige roem is voor Jolly Club.

Meneer Nissany kwam zelfs naar binnnen met de mededeling: "I'm coming in, i've got to much grip!"

Jolly club, plaats je een nieuwe?

PS, ik heb hem al goed gerekend, maar volgens mijn info zit er klein foutje in je antwoord.
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Raad de plaat nr 1 ### Jolly Club

Bericht door ge-flopt »

Jolly Club, plaats je nog een nieuwe?
Plaats reactie