Lamborghini Diablo SVR

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Plaats reactie
DiabloSVR
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 03 nov 2017 19:00
Schaal: 1:43

Lamborghini Diablo SVR

Bericht door DiabloSVR »

Hallo allemaal,

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten. Ik ben geen verzamelaar, maar wel op zoek naar verzamelaars die mij eventueel kunnen helpen.

Ik ben namelijk op zoek naar foto's van modellen van de Lamborghini Diablo SVR; deze zijn voorzover ik weet alleen op 1/43 schaal gemaakt. Goede foto's van de racewagens uit de periode '96-'98 zijn zeldzaam, maar de modellen laten vaak in detail de originele bestickering van de wagens zien in bepaalde jaren, en daarin ben ik specifiek geïnteresseerd. Die bestickering is uiteraard gebaseerd op foto's, maar die zijn dus vrijwel niet terug te vinden.

Verzamelaar Jasper heeft een mooie collectie gepost een aantal jaren geleden, zodoende ben ik hier op het forum beland, maar de foto's zijn helaas niet meer zichtbaar. Mocht iemand hier andere foto's hebben van deze modellen, dan zou ik die graag zien!

Zie ook: viewtopic.php?t=15354&start=750
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Lamborghini Diablo SVR

Bericht door exit »

http://www.racingsportscars.com/suffix/ ... /SV-R.html

modellen zelf, niet bij minichamps volgens de site, dunno wxelk merk ze gemaakt heeft
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
DiabloSVR
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 03 nov 2017 19:00
Schaal: 1:43

Re: Lamborghini Diablo SVR

Bericht door DiabloSVR »

Ja, die website ken ik; daar staan helaas alleen latere races op en niet de originele '96-'98 SuperTrophy series. Maar ik ben dus op zoek naar foto's van 1/43 modellen zoals in de collectie van Jasper.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Lamborghini Diablo SVR

Bericht door Markopolo »

Plaats reactie