[Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stormbreaker
Berichten: 259
Lid geworden op: za 10 aug 2019 21:01
Schaal: 1:18

[Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door stormbreaker »

Max Verstappen wint. Omdat George Russell nu bij Williams rijdt en Lewis Hamilton helaas vanwege een late COVID test toch invalt bij Mercedes kan ik diegene die Russell hebben voorspelt niet omzetten in Hamilton. Ik hoop dat men daarmee akkoord is, is bijzondere situatie die niet in de regels is voorzien (zal je altijd hebben de laatste race).

Ferrarifan wordt kampioen! Niemand heeft de WK voorspelling (Hamilton is WK uiteraard) goed, daar zijn geen punten verdiend.

Het was een eer dit te organiseren dit jaar. Ik heb al wilde ideeën voor volgend jaar: wat vinden jullie van 5 euro inschrijfgeld om zo een pot op te bouwen en de kampioen krijgt een 1/43 (of wellicht zelfs groter) F1 modelauto?


Deze race
1. Ferrarifan 10 punten
1. Schumi28 10 punten
2. TestaRossa 5 punten
3. Stormbreaker 4 punten
3. St. Paul 4 punten

Kampioenschap na 17 races
1. Ferrarifan 210 punten
2. Schumi28 207 punten
3. Stormbreaker 171 punten
4. St. Paul 159 punten
5. TestaRossa 123 punten
6. iStreet 4 punten
7. Peter Parker 3 punten
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door Ferrarifan »

Jij ook bedankt voor het opzetten van deze competitie, mensen als jij kunnen we hier goed gebruiken om het een beetje levendig te houden. Complimenten!

Trouwens werkt je nieuwe idee ook met terugwerkende kracht :?: :D
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door Schumi28 »

Dank voor je inzet voor dit jaar, was erg leuk :thump_up2: . Doe volgend jaar zeker weer mee, houdt de spirit erin. En vijf euro is altijd een leuk idee

Maarre Ferrarifan, heb jij nou op zaterdag je bericht of uitslag nog aangepast :?: :whistle:
Afbeelding
Gebruikersavatar
stormbreaker
Berichten: 259
Lid geworden op: za 10 aug 2019 21:01
Schaal: 1:18

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door stormbreaker »

Schumi28 schreef:Dank voor je inzet voor dit jaar, was erg leuk :thump_up2: . Doe volgend jaar zeker weer mee, houdt de spirit erin. En vijf euro is altijd een leuk idee

Maarre Ferrarifan, heb jij nou op zaterdag je bericht of uitslag nog aangepast :?: :whistle:
Op zaterdag aanpassen mag in principe niet, komt vast weer door onze gevleugelde Britse vriend. Het probleem is helaas dat Russell in een eigen auto rijdt, als Russell aan de kant had gestaan was dat voor mij anders is geweest (dan verving Hamilton Russell in dezelfde auto). Dan had je kunnen zeggen; ik voorspel zekerheidshalve Russell, dan komt Hamilton en dan gaat dat van rechtswege over. Ik zie nu ook dat dat bericht op zaterdag is aangepast. Mocht alleen Hamilton wegvallen is er nog geen man overboord m.b.t. het kampioenschap, dan zou Ferrarifan 1 punt minder krijgen (met Hamilton heeft hij 1 punt behaald). Maar als ook andere dingen aangepast zijn hebben we echt een probleem. Beheerders en mods zouden dit toch met de forum software kunnen zien?
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door Ferrarifan »

Ik geef eerlijk toe dat ik een wijziging heb gemaakt (in mijn nadeel overigens).
Ik had eerst Max als winnaar :doh:
Maar dat was echt de enige keer en inderdaad mag dat van mij worden nagekeken.

Maar Schumi, heb jij ook niet gewijzigd? :whistle: :D . Ik weet nog dat ik de eerste keer exact dezelfde strategie had als jij.
Mijn strategie was op het laatst om jou te volgen zodat je niet kon inlopen, omdat jij de enige bedreiging voor mij was. :D
Ik weet dus dat jij ook een andere inzet had.

Daarnaast heb ik ook veel punten verloren door op donderdag de punten in te voeren, terwijl het voordeel daarvan is te verwaarlozen.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
stormbreaker
Berichten: 259
Lid geworden op: za 10 aug 2019 21:01
Schaal: 1:18

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door stormbreaker »

Omdat je door de wijziging geen voordeel hebt opgelopen laten we het maar zo. Volgend jaar komt er wel een regel dat behalve buitengewone omstandigheden (wellicht dit keer alleen betrekking op Hamilton - Russell) niet zomaar gewijzigd meer mag worden.
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door Ferrarifan »

Top :thump_up: En laten we eerlijk zijn, de beste competities kunnen niet zonder schandaaltje :D
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door TestaRossa »

Ik vond het echt leuk zo'n competitie binnen het forum. Leuk om te discussiëren en het levendig te houden.
Ik ben het eens met het inschrijfgeld en een prijs die daar dan aan vastzit. Op naar F1 2021 :thump_up:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: [Uitslag] F1 Abu Dhabi 13 december 2020

Bericht door Schumi28 »

Ferrarifan schreef:Maar Schumi, heb jij ook niet gewijzigd? :whistle: :D . Ik weet nog dat ik de eerste keer exact dezelfde strategie had als jij.
Mijn strategie was op het laatst om jou te volgen zodat je niet kon inlopen, omdat jij de enige bedreiging voor mij was. :D
Ik weet dus dat jij ook een andere inzet had.
:mrgreen: :lol: Mijn strategie was juist om deze tot op het laatst te bewaren en mogelijk anders dan jou te hebben om een verschil te kunnen maken. Heb deze alleen de donderdagavond laat nog aangepast.

Maar ere wie ere toekomt, jij hebt gewonnen :politie: :rico:
Afbeelding
Plaats reactie