F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Als Villeneuve weg is is er nog een karakter uit de F1 en heb je alleen maar van die computergestuurde sukkels. Zie de komende tijd ook niet zo snel een karakter er bij komen als ik die talenten allemaal zo kijk. Hopelijk zijn ze op de baan wel wat aggresiever dan de rijders die er nu rijden.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Curbstone Models schreef:[..]

is dat niet de nieuwsbron die er al eerder flink naast zat... ergo....gewoon loog...
Ja, dat Doornbos ging rijden toch.........Je leest bijna nergens op ander F1 sites dat Raikkonnen naar Ferrari gaat....of zie ik dat verkeerd?
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Opmerkelijke straf voor Alonso! Hij krijgt 2 seconden straf voor elke kwalificatie.
Eerst dat gedoe met Doornbos en daarna voor het inhalen onder geel.

Hiermee wordt het zeer lastig om in de tweede groep te komen, maar wie weet.

Ik hoor de anti-ferrari fans al roepen: "zie je wel, de fia steunt ferrari" :)

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=126436

http://www.racefreaks.nl/news_managemen ... leid=14839
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Nou eindelijk wordt z'n irritante gedoe een keer bestraft. Ben misschien partijdig maar vind het erg irritant als iemand al begint te zwaaien bij het minste of geringste. Zo ook vorige race "did you see what Michael did!?" "yes Fernando,...we saw it...zucht". Vind het prima, maar er zijn vast forummers die het overdreven vinden....
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Je kunt de beelden terug zien op http://www.youtube.com/watch?v=MYXx7ybEFpI
Alonso is al tijden erg opgefokt aan het racen, laat zich steeds gelden bij het inhalen als het hem niet helemaal zint.

Denk dat het ook terecht is dat hij gestraft wordt, maar dit is wel de eerste keer dat je deze straf ervoor krijgt. Maar Alonso heeft nu niet meer het recht meer om de actie van Schumacher in Moncao aan te vallen.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

:lol: wijs mannetje, ruzie maken met een vrijdagrijder terwijl je met de hakken in het zand probeert een voorsprong in het WK te verdedigen :nuts:

Blij dat ik de Tipping nog niet had ingevuld :whistle:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Mazzelaar :)
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Jolly Club schreef:
Blij dat ik de Tipping nog niet had ingevuld :whistle:
Had ik al wel gedaan maar dan zonder Alonso :mrgreen:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Heb het filmpje even bekeken en kan niet anders zeggen dan dat het echt weer zo'n Alonso aktie is. Had m niet zo laag ingeschat dat hij daarna bewust Doornbos zou ophouden, want dat vind ik wel echt misselijk.

Nogmaals terechte straf. Kan me voorstellen dat de frustratie van je voorsprong verliezen gekke dingen in je naar boven haalt, maar dit hebben we al veel vaker gezien, ook als hij een comfortabele voorsprong in het kampioenschap had. Je moet zulke impulsen kunnen beheersen en erboven staan. Helemaal op een vrijdag. In de kwalificatie of tijdens de race kan ik me er meer bij voorstellen, maar een vrijdagrijder waar je verder niets mee te maken hebt in een ronde die je daarna weer kunt rijden en daarna weer en daarna weer? .... :eh: :thump_down: :snooty:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D al ben ik zeker geen schumacher fan vere van ,maar ik vind ook dat alonso zo stillaan de pedalen aan het kwijt spelen is en zijn iritant gedoe wordt nu eens afgestraft,ik vind het terecht.Daarmee stijgen de kansen van de heer rode baron om zijn 8ste wereld titel weer eens zeer hoog,maar dit maal ligt het aan alonso zelf,wel spijtig voor het kampioenschap ,ik hoop echt dat kimi en schumacher volgend jaar zamen rijden en dat er dan een eerlijk gevecht komt tussen die 2 heren ,zoals met senna en prost in 1988,maar dat zal nog afwachten worden .alonso dit is voor jou :thump_down: :thump_down: :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Gelukkig dat ook de grote jongens gestraft worden voor zoiets, want ik zag de actie gisteravond en zoiets heeft gewoon niets met racen te maken. Het begon met het beruchte handje, dat is triest, maar daarna Robert nog gaan afsnijden en een flinke breaktest, dat is gewoon poging tot doodslag oid. Belachelijk, ik hoop dat 'ie voortaan z'n medicatie weer gewoon braaf inneemt!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

MS schijnt ook een straf boven het hoofd te hangen wegens inhalen tijdens de rode vlag. Dat wordt dan een lekker achterhoedegevecht tussen de twee titelfavorieten :mrgreen: . Denk dat ik morgen maar weer es een GP ga bekijken, nu zullen we toch wel inhaalakties te zien krijgen :mrgreen: .
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

schumacher penalty confirmed, ook 2 seconden!

dat van alonso was zeker dom, maar dat schumacher dan ook nog eens in de fout gaat vind ik onbegrijpelijk :dance:

en eigenlijk heeft schumi nog een heel lichte straf gekregen. Alonso kreeg 1 seconde voor de braketest en 1 seconde voor inhalen onder geel van albers. Schumi haalt 2 man onder rood in en krijgt hier ook 2 seconden voor, dus dat is 1 seconde per vergrijp. Een zwaarder vergrijp wordt dus hetzelfde bestraft..
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

:worshippy: :worshippy: SCHUMACHER :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D dit is echt onbegrijpelijk van iemand die al 7 keer de titel heeft,zijn die 2 misschien een wedstrijd om der domst aan het uitvechten of zo ,nu ja dit is goed voor kimi en massa kunnen die het uitvechten voor de eerste plaats :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten