Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
bugatti schreef:hier zijn naar mijn mening een aantal personen die mij een beetje als pispaaltje zien omdat ik toevallig een persoon ken die in het bezit is van een zeer zeldzame supercar.
hier zijn naar mijn mening een aantal personen die mij een beetje als pispaaltje zien omdat ik toevallig een persoon ken die in het bezit is van een uitgebreide kennis op fotografisch gebied
Maarten Mercedes schreef:Ik geef je helemaal gelijk Peter
bugatti schreef:hier zijn naar mijn mening een aantal personen die mij een beetje als pispaaltje zien omdat ik toevallig een persoon ken die in het bezit is van een zeer zeldzame supercar.
hier zijn naar mijn mening een aantal personen die mij een beetje als pispaaltje zien omdat ik toevallig een persoon ken die in het bezit is van een uitgebreide kennis op fotografisch gebied
eigendunk maarten
en ik had het niet met 'hier' over dit forum, maar het andere.
laat dat duidelijk zijn
Het is duidelijk dat er een aantal grenzen bereikt zijn. Ik ben ook blij dat deze nu weggefilterd zijn. Een geintje is leuk (maak me er zelf ook schuldig aan), maar er zijn grenzen, zeker als ze op persoonlijk vlak geuit worden. Een prima besluit.
En ja wie is nu de grootste pispaal hier op het forum.
k ken ook iemand die naar mij toe rot opmerkingen maak omdat ik Mercedes verzamel ik noem geen namen omdat hij zich nu rustig houd maar als hij het weer doet dan zal ik het doorgeven en dan zeg ik zijn naam wel
Gewoon respect voor elkaar houden. Een andere mening van elkaar mag mijn inziens maar verlies dat respect voor elkaar niet, daar is het ook de hobby niet naar.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Sprak Porsche paar weken nog. Blijft een OK kerel. Hij was het op Maf zat en zo onhandig zijn inloggegevens aan iemand anders te geven. Die persoon heeft vervolgens onder Porsche zijn naam de actie uitgevoerd die leidde tot de ban. Niet slim van Porsche en verleden tijd. Maar wel waardeloos dat de persoon die de boel verklote ondanks ook al een ban op zijn eigen account hier nu weer op het forum zit met een nieuwe account....
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.